|
[Jan. 29th, 2017|12:15 am] |
|
|
|
Comments: |
| From: | bozena |
Date: | January 29th, 2017 - 06:23 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Redzi, konkrētā gadījumā konkrēts bērns nevarēja īsti izpildīt uzdevumu, jo nesaprata noteikumus tbš, kas ir tie artikuli, kas jāliek. Bet varbūt es kļūdos, protams, un programmas ietvaros viņa visu bija apguvusi, un man kaut kādas pārpasaulīgas vajadzības. :) Nu varbūt tu varētu noticēt mātei, kura saka, ka bērnan zināšanas vājas? :)
acīmredzot neprotu izteikties:
es runāju par principu - kāpēc, manuprāt, ir maza jēga zināt, kas ir artikuls. man konkrētais uzdevums liekas zināmā mērā stulbs. kur es rakstīju, ka neticu, ka kādam ir vājas zināšanas?
Nu, beidz, tu tiešām gribi iestāstīt, ka ir stulbi lietot nenoteiktās un noteiktās galotnes (lasi - artikulus)?
vēl joprojām saku, ka to var prast, nezinot, kas tas ir :((((((
ok, ok, var prast, nezinot, kas tas ir, bet labāk saprast, kas ir tas, ko lieto, kā un kāpēc. Jo dažreiz kopējie principi pasaka vairāk priekšā, nekā no galvas iekaļamie izņēmumi šķir.. | |