|
[Oct. 26th, 2009|10:01 am] |
|
|
|
Comments: |
| From: | pata |
Date: | October 26th, 2009 - 12:46 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Eijolfs teātrī mani atstāja bezkailsīgās emecijās a la nasing spešl. Varbūt tāpēc, ka man bērnu nav, lai gan nav "pareizi", ka šādas lietas būtu spējīgi pārdzīvot tikai tie, kas jau ir kaut ko zaudējuši vai kuriem ir ko zaudēt. tad mums visas filmas par karu un badu, par izvarošanām liktos ārkārtīgi garlaicīgas.
godīgsakot kara filmas, kur nav pietiekami bļaušanas, šaušanas, izvarotu vietējo iedzivotāju u.tml., nav parāk emocionāli-līdzpārdzivojamas, man škiet... bet pr apbērnošanos es varu teikt, ka tā ir pieredze, ko nevar ne ar ko salīdzināt, pēc bērna pasaule parādās ļoti, ļoti, ļoti atšķirīgā veidā, tiesa, iepriekš to modelēt vai kaut kā ģenerēt bez-bērna-vingrinājumos nedomāju, ka ir iespējams. Eijolfā saraudājos - tā bezgalīgā bērna paļāvība un uzticība, kuru pieaugušie savu kaislību dēļ uzmet, ir vnk sidri laukā raujoši..
Es cenšos neskatīties filmas, kur bērniem kas slikts notiek. Man tas izraisa nevis mundru izbīli, bet īstas šausmas. Skati no Pāna labirinta un jo īpaši Graustu miljonāra mani joprojām vajā. Puikas piedzimšana mani ir ļoti mainījusi šai ziņā. Pirms tam tak ar kara vēsturi strādāju, un nevienā acī, nevis izdomātas bet īstas šausmas. | |