|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vasara un dūmi -
Comments:Tur nav mazohisma. Bet nu, re, nenostāvēja gan skandināvisko vikingu garā gana taisni: https://www.sasgroup.net/en/sas-commerc
Svarīgs ir konteksts. Ņemot vērā, ka runa ir par Zviedriju un tās politisko dienaskārtību, ir pamats runāt par mazohismu. Šī reklāma ir Zviedrijas kreisi-mazohistiskā "nacionālā identitāte ir ļaunums" diskursa produkts, nevis vienkāršs SAS mārketinga mesidžs par to, cik "forši ir ceļot un satikt cilvēķus no citām kultūrām". Tur jau tā lieta, ka viņi ir tik ļoti sapisušies, ka nespēj normāli paust visumā lielisku ideju, ka ceļot ir kruta, bez šī woke guilt-tripa un sevis pātagošanas par to, ka ir baltie eiropieši.
Kā teica viens vecs beigts (((fellow white pīplis))) uzvārdā Horkheimers, “Logic is not independent of content.”
Jā, ļoti precīzi! Un proporcija arī ļoti dīvaina - 2/3 vēsts par to, kā visa skandināviem nav, nav un nav, un tad voilà - tāda vieda propaganda, kura skandināviem jau apnikusi kā rūgta nāve.
Un kāpēc tavuprāt bija šādas reakcijas, ko SAS apraksta. Tāpēc, ka cilvēki nesaprot, ar ko reklāmradītājs te nodarbojies, vai tāpēc, ka saprot ļoti labi?
ze jau ļoti precīzi raksturoja situāciju - būtiskais ir konteksts, kurā zviedriem vienlaikus no vienām tribīnēm ir stāstīts, ka nekādas zviedru kultūras nav, bet no otrām, ka vajadzīga kultūras revolūcija (tas, ka šis apzīmējums jau apzīmē ko ļoti konkrētu un ne pārāk senu, sludnātāju zināšanu un saprāta laukā neietilpst).
Marketologi šo kontekstu nevarēja nezināt, bet izvēlējās tomēr testēt un spiest gāzi grīdā. Daudz no šeit notiekošā ir tieši testēšana - ja nostrādā šeit, var turpināt plašāk, ja dabū pa nagiem, tad vēl mazliet jāpaciešas. Un runa nav par krāsiņām - "Love Actually" noslēguma eoizode ar visu krāsiņu apkampšanos nenoliedzami ir visu laiku labākā lidošanas reklāma - https://www.youtube.com/watch?v=lx8VLL6 a kas notiek zviedrijā ar tiem kas uzsver un praktizē tieši zviedru kultūru? Un ikdienā izturas tā kā šīs kultūras nesēji?
Tādu, kuri īpaši uzsvērtu zviedrisko, publiskajā mediju telpā būtībā tiek ignorēti, un pat ne tikai tur. Ļoti daiļrunīgs piemērs - Nacionālā kultūras mantojuma! pārvaldes Kultūras mantojuma! daļu 8 gadus vadīja un darbiniekus tiranizēja kāds Q. Mahmood ar pareizo izcelsmu, kurš publiski mēdza izteikties par kultūras mantojuma saglabātāju "duļķainajiem nolūkiem", viņam nebija neviena studiju kredītpunkta vēsturē un kultūras mantojumā.
Jā, pirms apmēram gada izmeta, jo darbinieki savāca pietiekami daudz pierādījumu par diskriminējošu attieksmi pret darbiniekiem. Nu bet 8 gadus vadīja, tiražējot pareizus ideoloģiskus murgus, nozarē nejēdzot pilnīgi neko.
Nevaru atrast tīklā, bet atceros redzējis kaut kādu bukletu vai rakstu presē, kur apmierinātas, dzīvi apliecinošas zviedru (lasīt: balto cilvēku) ģimenes ir red flag potenciāliem right wing uzskatiem, tāpēc modri monitōrējamas.
Ir un izmanto kā manuāli sabiedrības organizēšanā.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||