|
|||||||||||||||
Vasara un dūmi - absurda normalizācija 2017
Comments:No pirmās puses:
Ja atšķirību neredzat, tad tā ir jūsu redzes problēma. No otras puses: Par "vārdu savārstījumu" lūdziet skaidrojumu prominentajam "indulgence", tieši viņš, ja labi ieskatīsities, dažus komentus agstāk, šādus vārdus ir kopsavilcis un mazliet atšķirīgā secībā (kas nemaina rakstītā jēgu) savārstījis. Vēl pievārstījis arī "postsovjetisko pasaules skatījumu" lai latvieša tēls tiktu raksturots pilnībā. nu mani un indulgences uzskati pietiekami atšķiras, lai nebūtu vērts izmantot viņa tekstus diskusijā ar mani
bet par kvalitatīvo atšķirību starp diviem fikcionāliem tēliem patiešām būtu forši dzirdēt pamatojumu :) Ne viens, ne otrs nav pilnībā fikcija - dzeguzei var būt septiņi vīri un grāmatas liriskā varoņa vetētiņš dzīvo Somālijā ar četrām sievām.
ko? o.O "nav pilnībā fikcija", imo, literatūras/multenes/etc gadījumā būtu attiecināms tikai uz tām situācijām, kad ir uzrakstīts par ļoti konkrētu lietu vai būtni, kas eksistē vai ir eksistējusi (nu, tur Vaira Vīķe Freiberga, piemēram) un tad var diskutēt par to, cik tas atbilst realitātei, vai arī ja tas ir pierādīts zinātnisks fakts, kas kā tāds arī noformulēts, tipa "dzeguzes dēj olas citu putnu ligzdās". viss pārējais ir fikcija, jo tas ir autora izdomājums, kura saistība ar realitāti vienmēr būs nosacīta.
Vīriņš ar turbānu un garu vaigzoda bārdu un kleķa būdas, kuru priekšā dežūrē kunkuči melnās mobīlās teltīs ar acu izgriezumiem pat mazam bērnam radīs gana reālistiskas asociācijas ar vidi, ko tas redzējis gan klātienē, gan tv/datora ekrānā.
Jāsaka gan, ka tava spēja aktīvi kognitīvi disonēt un piespiesties pašapmānam tāpat kā lielai daļai Rietumu eloju sabiedrībai, kas havo šo propagandu kā kaut ko absolūti nevainīgu un ne ar ko aktuālu nesaistītu ir thing to behold. vizuālais izpildījums ar tantēm teltīs pie vistu būdām liek bažīties, ka centīgais Oskars varētu dabūt pa ādu par politnekorektu karikatūru ;)
let me guess, tu kaismīgi diskutē par manu salīdzinājumu starp šo grāmatu un multeni par dzeguzi un viņas septiņiem vīriem, vienlaikus nebūdams noskatījies šo multeni, jo TU TAČU VISU SAPROTI ARĪ PIRMS ESI VISPĀR PASKATĪJIES PAR KO IR RUNA
tiktāl par "pašapmānu" tb 12 vīri :D bet nu tas, ka es šo kļūdu pamanīju, pirms tai pie*isās dārgie diskusijas dalībnieki, droši vien par kko liecina
atšķirība ir tajā, ka dzeguzes gadījumā tas ir antropomorfisms, bet četru sievu normalizācijas gadījumā nē
Multenē tur visnotaļ ir jauna sieviete, kuru sauc par dzeguzi, bet kas nekādā veidā neizskatās pēc dzeguzes, tā ka nekādu antropomorfismu es tur neredzu. Ja nu vienīgi zoofīlijas normalizāciju, jo daži no tiem vīriem neizskatās pēc cilvēkiem.
http://www.pasakas.net/pasaku_kino/dzeg
es tikai ceru, ka tu tagad neiesi rakstīt sašutušas vēstules par to, kādu abonimāciju latvju bērniem taisa, āāāā, pasaule iet uz galu!!! Noskatījos multenīti un ar vēl lielāku pārliecību varu teikt, ka esi demagoģe.
Mērķauditorija tai ir pieaugušie, katrā ziņā ne jau nu 3-6-gadīgie. Ironisks skečs-pamflets par sievietēm, kuras piekopj prostitūtisku dzīves veidu un tiek rādītas un apbrīnotas dzeltenajos masmedijos. Lai saskatītu paralēles ar šariata kultūru, ir jābūt galīgi samežģītām smadzenēm. tās abas ir zīmētas lietiņas bērniem (jā, bērni totāli var skatīties dzeguzes vīrus un neaiziet ar sirdi) un es neredzu pamata domāt, ka "dzeguzei ir 12 vīri" vai "vectētiņam ir 4 sievas" ir kaut kas Tik Totāli Atšķirīgs Ka Ārprāts un ka par to būtu kaut kā nejēgā jāiespringst. Nē nu tb var jau iespringt (noteikti arī LV bija kādi, kas sašuvās par dzeguzes vīriem vai kaku un pavasari vai whatnot), bet nu tas drīzāk liecina par to pašu cilvēku nespēju padomāt ārpus saviem idiotiskajiem stereotipiem par to, kas un kādi ir bērni un ko viņi spēj vai nespēj saprast
|
|||||||||||||||