19 Februāris 2009 @ 14:31
 
Kas man patīk, tā ir godīga attieksme pret biznesu, ja precīzāk - pret klientu un tam piedāvāto produktu. vai nav lieliski, ja ēdienkartē kā pirmā tiek piedāvāta pārcepta zivs (ar krējumu)? Pirmajā mirklī varētu nodomāt šausmas, kur viņiem prāts? Kurš pie viņiem ēdīs? A nē! TĻoti smalks mārketinga gājiens! Ja reiz tā zivs sanākusi pārcepta, tad  skaidri un gaiši norāda - pārcepta. Varbūt kādam tieši tādu gribas. Kas negribēs, neņems. nebūs pēc tam jātaisnojas. Un nebūs jāatbild uz jautājumiem, piemēram, vai tie makaroni nav pārvārīti. Ja nav rakstīts, ka pārvārīti, tātad nav pārvārīti. Mums te viss godīgi norādīts.
 
 
( Post a new comment )
[info]unpy on 19. Februāris 2009 - 14:42
Zivs sāk pārcepties no galvas!
(Atbildēt) (Link)
[info]martcore on 19. Februāris 2009 - 15:08
a, lūk, pārcepta, tas nozīmē, ka piedegusi, vai, ka izcepta, atsalusi un tad izcepta vēlreiz?
(Atbildēt) (Link)