18 Maijs 2008 @ 11:32
 
Reklāmas stabus pamazām vien iekaro Rimi gastronomi un Lido ēstuves. Vai tas nozīmē, ka cilvēki pārstājuši tērēties pārtikai?
 
 
( Post a new comment )
[info]lavendera on 18. Maijs 2008 - 11:55
Tas, ka veikalos parādās uzkrītoši daudz vispārēju atlaižu akciju, lai gan nav tuvumā ne Jāņi, ne Lieldienas, varētu nozīmēt, ka cilvēki pārstājuši tērēties VISAM.
(Atbildēt) (Link)
[info]formica on 18. Maijs 2008 - 12:13
reklāmistiem toties pavērušās nekad nebijušas iespējas demonstrēt savu meistarību, pūloties atdabūt expircēju straumes vecajās gultnēs.. :P
(Atbildēt) (Link)
[info]dienasgramata on 18. Maijs 2008 - 13:46
es šito nesaprotu - viss, ko Lido piedāvā ir glāze apelsīnu sulas bez maksas, ja tu iepērcies pusdienlaikā par noteiktu summu. un dēļ tā ir jāpiebāž televīzija un ielas ar reklāmu? lidiņos jau tāpat nevar iespraukties tajā laikā
(Atbildēt) (Link)
[info]nephrite_ on 18. Maijs 2008 - 14:10
Laikam bail no mazgātiem salātiem un gaļām.
(Atbildēt) (Link)