|
Decembris 12., 2017
09:26 “Every new generation is becoming less and less brand-loyal,” Bahulkar says. “Millennials don’t care as much about logos. They will buy anything from anywhere at any price point, and that is a big change.”
(c) the retail apocalypse is fueled by no-name clothes
|
Comments:
| From: | f |
Date: | 12. Decembris 2017 - 09:33 |
---|
| | | (Link) |
|
| From: | ripp |
Date: | 12. Decembris 2017 - 10:06 |
---|
| | | (Link) |
|
Pag, kurā gadā Tu esi dzimusi?
| From: | ripp |
Date: | 12. Decembris 2017 - 10:07 |
---|
| | | (Link) |
|
T.i, ja Tu esi dzimusi sākot ar 1980to, Tu esi millenial :)
Ok, tad es tomēr iekļaujos :D
Mums seminārā skaidroja, ka tie ir tie, kuri ir dzimuši no 2000 gada.
| From: | f |
Date: | 12. Decembris 2017 - 13:17 |
---|
| | | (Link) |
|
vnk arī paši mileniāļi iedalās vēl subgrupās :)
Pret mazumtirdzniecības zīmoliem lojalitātes tiešām nav, bet es joprojām uzskatu, ka pret pakalpojumu zīmoliem lojalitāte ir un turklāt vēl kāda. Instagrams, gūgle, jūtūbs, vatsaps un tinderis tuvākajā laikā ir pasargāts no zīmolu lojalitātes sabrukuma.
Retail apocalypse totāli ir lieta, protams, vismaz Amurikā (Latvijā līdz tam vēl ilgi, lai gan es daru, ko varu.) Bet tur nav tikai brand loyalty sabrukums pie vainas.
| From: | f |
Date: | 12. Decembris 2017 - 17:06 |
---|
| | | (Link) |
|
man tagad business of fashion mīļākais saits. |
|
|
Sviesta Ciba |