|
Augusts 17., 2011
Comments:
Galīgi nekāds, karstās dienās stāvu pīpēdams šortos un t-kreklā un jūtu līdzi visiem biznesmeņiem un diplomātiem, kas uzvalkos drasē apkārt. Dreskodi sūkā :)
Nesūkā vis. Uzvalks jebkuŗu msjē uzreiz vērš daudz staltāku un vērā ņemamāku. Apģērbs tak nav tikai kaut kas, ar ko miesas piesegt -- tas arī veido paskatu un iespaidu un tēlu.
Lūk, vari pamēģināt vienreiz aiziet uz kaut kādu dzertuvi šortos un t-kreklā un otrreiz -- uzvalkā. Un tad salīdzini, kā pret tevi attiecas pirmajā gadījumā, kā otrajā.
Nē nu, tas ir fakts, un ir vietas, kur vajag izskatīties solīdi, bet es, piemēram, nesaprotu, kāpēc visādiem cilvēciņiem, kas strādā back office darbus vai kas nesastopas ar klientiem, būtu jāvalkā kaut kādas īpašas drēbes.
Man, piemēram, jātiekas ar klientiem labi ja reizi mēnesī, un tās nav tādas megaformālās tikšanās. Tajās reizēs arī uzvelku garās bikses un kreklu, bet ja man vienkārši jābūt ofisā, nesaredzu vajadzību nesēdēt šortos un t-kreklā.
Un jā, protams, ka bārā attieksme būs cita, ja ieradīšos uzvalkā, nevis kā kaut kāds students-tūrists-dzērājs :)
Mjā, bet biznesmeņi un diplomāti nav gluži back office darbi ;)
Back office gadienā, protams, tas ir idiotisms, izgāž laiku un enerģiju un mazina darbinieku apmierinātību ar darbu, lai gan tas galīg nekādu labumu nedod. Tikai un vienīgi trūkumi un neviena ieguvuma. Idiotiski kaut kā.
Nuja, tas gan. Bet man zināmā mērā arī šķiet, ka daudzi uzņēmumi uzspiež dreskodus, jo iedomājas, ka ja uzvalkā pārdosi sūdu, tas nesmirdēs, lai gan diezgan ātri var atkost visādus iedomīgus ībļus, kas cenšas pārdot sūdu glītā iepakojumā. :)
Imho lietišķi-casual stils bieži vien ir tikpat efektīvs, ja ne efektīvāks, kā uzvalks.
| From: | f |
Date: | 17. Augusts 2011 - 18:52 |
---|
| | | (Link) |
|
daudz maz ieturētas vadlīnijas nodrošina to, ka darbinieks neizskatīsies kā tikko no ķermeņa apgleznošanas workshopa izmucis :)
un man tas, piemēram, aiztaupītu savas 15 minūtes no rīta, kas man jāpavada blenžot uz saviem pakaramajiem, domājot, ko lai šodien velk. |
|