kāpēc visi tie profesiju pārstāvji, kam ir darbs ar klientiem, parasti ir nelaipni tieši pret mani? ja viņi strādā ar klientiem, tad viņiem ir jāizturas laipni pret viņiem, jo, sākot strādāt, viņi zināja, ka tā būs.
"-cik maksā biļete līdz cukurfabrikai?
-kā parasti!!! 71 santīms!!" -tā bija pirmā reize, kad braucu līdz cukurfabrikai. kāds tur parasti. un tādā tonī tas tika pateikts. joprojām nespēju aizmirst.
arī toreiz bankā viņa bija tik nelaipna. es taču nezināju, ka man vajadzīgs zināt konta numuru kartei, kuru gāju saņemt. kā es vispār varēju zināt! tā bija mana pirmā "viesošanās" bankā.
un autobusā šoferis jau man deva biļeti, es paspēju pateikt "pald" un viņš izrāva biļeti, lai pārskaitītu sīknaudu, ko es biju precīzi izskaitījusi. es izskatos pēc idiotes, kas nemāk līdz 25 skaitīt? -muļķis, sabojāja visu to dienu.
un tāpēc man ir bail rīt iet uz banku, jo viņa nesapratīs, ko es gribu. un es nemaz nezinu, kur iet un ko darīt. bet grāmatu gan es rīt nopirkšu.
vismaz rūdis apjautājās vai iešu uz parku. tas ir labi - ļoti labi.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: