Emīlija ([info]eos) rakstīja,
@ 2019-08-27 14:24:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Bērni ar autistiskā spektra traucējumiem skolās
Pēc semināra "Kā sagatavoties pirmajai dienai skolā un adaptācijas laikam skolā" jutos, ka ir dažas pozitīvas lietas, un ļoti daudz negatīvu. Uzskaitīšu pozitīvās:

1) Uz šiem semināriem Latvijas Autisma apvienībā nāk aizvien vairāk tēvu. Šoreiz attiecība bija jau 3/7. Uz desmit vecākiem - 3 tēvi un 7 mammas

2) Daudz ātrāk nekā pirms 10 gadiem tiek ieviestas praksē lietas, kas jau aprobētas tuvajās kaimiņvalstīs - Norvēģijā, Zviedrijā, Vācījā. Protams, daudz kas ir atkarīgs no skolas direktora pretīmnākšanas, un valsts skolās ir lietas, ko ieviest tik viegli nevar bez saskaņošanas, taču ir lietas, ko var

3) Materiālu klāsts mājaslapā http://autisms.lv/index.php/lv/ tieši tam, lai labāk izprastu bērnu un viņa vajadzības, ir ļoti, ļoti audzis

4) Bērnu vecāki ir daudz saliedētāki, jaunās saziņas iespējas whatsapp/facebook nodrošina operatīvu problēmu risināšanu

5) Mediji Latvijā "kliedzošos" problēgadījumos iesaistās, lai risinātu nejēdzības


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]extranjero
2019-08-27 16:55 (saite)
Vēl vajadzētu terapeitus, kas mācītu attiecības pēc red pill priekšrakstiem. Pašreizējie terapeiti šajās lietās ir bezjēdzīgi.

(Atbildēt uz šo)


[info]mapats
2019-08-28 09:10 (saite)
Vai ir pētījums kādu ietekmi uz pārējo bērnu mācību vielas apgūšanu un rezultātiem centralizētajos eksāmenos atstāj klasesbiedrs autists?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]eos
2019-08-28 11:25 (saite)
Pēc šī

"A child with autism adds to the vast diversity, and can create a very positive experience within the classroom.

Having a student in your class can be a learning experience for all parties involved. Unfortunately, in many cases the student with autism is often isolated. The other students may not be aware of the characteristics that come along with the syndrome and can feel confused with what is often expressed. They may believe that the student is hostile when peers attempt to include them in their daily greetings or interactions, and there is a lack of response.

Because there is often an aid or assistant with the child, a student may feel uncomfortable or intimidated in approaching the student. Students may also believe that it is unfair that the child is provided with alternative assignments, often leaves the class, and does not have to participate regularly. Peers can also be afraid to do something that will make the student upset, this can easily be changed by giving simple suggestions based on what you know will work with their needs.

The most effective way to demolish these beliefs of stereotypes is to provide the classroom with information on the disorder. It would also be an interesting way to compare all of the students similarities and differences with each other. It is clearly important to create these relationships amongst all students in order to create a sense of community. "


spriežot, ja klasesbiedru autistu integrē veiksmīgi, tad tas nāk pārējiem bērniem tieši par labu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mapats
2019-08-28 13:58 (saite)
Tikai par savstarpējām attiecībām, par mācību rezultātiem nekā nav, ja būtu pozitīva, vai neitrāla ietekme domāju ka tas būtu rakstīts.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?