dziedamzars - Akadēmiskie spēki. [entries|archive|friends|userinfo]
putns

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Akadēmiskie spēki. [Mar. 21st, 2014|04:00 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Ezs te nesen pukojās, ka studenti nekā nejēdzot. Gan jau ka nejēdz arī, un viņu pasniedzēji un profesori arī īpašus kvalitātes standartus nav gatavi piekopt.
Atradu te vienu LLU pasniedzēju publikāciju, nosauktu par: “Uztura Fizioloģiskā Vērtība. Lekciju materiāli”. Pēc būtības vēl nepaspēju izskatīt, bet jau pie pirmajām lapām acīs sadūrās tik daudz tulkojumu, neuzmanības, gramatikas un formatēšanas kļūdas, ka likās būtiski te iepurpināt.

Bet tematika interesanta, tikai savādi, ka abi autori tik kaislīgi aizstāv lauksaimniecības ķimizāciju, kas, savukārt, man liek domāt, ka nekādi gaišie prāti vizionāri šie nav bijuši.
linkpost comment

Comments:
[User Picture]
From:[info]ezss
Date:March 21st, 2014 - 07:35 pm
(Link)
tur viss ir skumji.
tāpat kā mūsu studenti aizbrauc erasmusā un atbraucot sajūsmināti stāsta, ka tur, lūk, ir tiešām jāmācās. bet tiklīdz ir atpakaļ, sāk vaidēt par pārslodzi un norakstīt kontriķos.
From:[info]zirka
Date:March 21st, 2014 - 09:37 pm
(Link)
tur pie baisākās dzeršanas un visādiem tūdaliņ tāgādiņ soušalaizing prodžektiem, un visādiem laika nositējiem laika mācībām tiešām paliek maz - tāpēc arī jāsarauj
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:March 22nd, 2014 - 03:06 pm
(Link)
atkarigs ari no pasniedzama satura. LV pedejos kursos, piemeram, jutos parslogota, tacu ar materialu, kas jau macisanas bridi skita aizdomigi nejedzigs (velak izradijas pareiza intuicija).

Ka ari LV augstskolu struktura, materialais nodrosinajums un iesaistoto dalibnieku attiecibu dinamika neveicina macisanas kulturu.
[User Picture]
From:[info]dumshputns
Date:March 22nd, 2014 - 08:51 pm
(Link)
Es reizēm vispār nesaprotu, kā Lv studenti var pamācīties bez, piemēram, labām un pieejamām bibliotēkām, un bez tehniskā nodrošinājuma, kas bija bieži sastopama lieta manā laikā, t.i - 6, 7 gadus atpakaļ.
Un par materiālu, kas ir neadekvāts un novecojis, tāpat kā jaunības gadu lauros iestigušie mācībspēki, eh, jā, par to mēs cīnījāmies, kamēr sapratām, ka sev tādā veidā izglītību neizcīnīsim tomēr, un, ka jābrauc projām. Te, arzemēs, tātad - izglītība daudzās vietās ir produkts, ko tādā veidā arī pucē un pasniedz. Un, protams, nekas nav perfekti, nav, piemēram, pietikoši daudz kontaktlaika ar pasniedzējiem, maksātspējīgie ne vienmēr ir tie apdāvinātākie utjp.