(no subject)
« previous entry | next entry »
Mar. 1st, 2010 | 08:05 am
Brīvdienās izspēlējos "Achtung Panzer: Kharkov 1943" un sagribējās par to kaut kur uzrakstīt recenziju.
Veiksmīgāka vecā labā "Close combat" inkarnācija iekš 3d, ar papildus fiškām parādas ne jau katru gadu.
Starp citu lēts - gamersgate.com viņu vēl var nopirkt par 16,95 Eirikiem. Kas ir gandrīz par velti.
Veiksmīgāka vecā labā "Close combat" inkarnācija iekš 3d, ar papildus fiškām parādas ne jau katru gadu.
Starp citu lēts - gamersgate.com viņu vēl var nopirkt par 16,95 Eirikiem. Kas ir gandrīz par velti.
(no subject)
from: black_data
date: Mar. 1st, 2010 - 10:34 am
Link
Reply
(no subject)
from: bordo
date: Mar. 1st, 2010 - 11:15 am
Link
Ja gameplay ir līdzīgs vai tādspats kā iekš http://www.youtube.com/watch?v=qTWSKX7f
Vari astāstīt kā tur spēles darbība notiek? Izej uz laukuma savu gājienu un tad skaties puss stundu 3d animāciju vai tomēr arī ir iespējams savus junitus vadīt kamēr esi 3d vidē?
Tākā man bija doma iepirkt Panzer Generals uz x360 tad šī varētu būt laba alternatīva.
Reply | Thread
(no subject)
from: drako
date: Mar. 1st, 2010 - 12:47 pm
Link
Spēles darbība notiek vairākos posmos:
Operation gameplay:
Stratēģiskā karte, sadalīta sektoros līdz pat laikam 10x10, katrs sektors laikam ir viens kilomentrs.
Šinī sektorā tev var atrasties viena armijas vienība (laikam brigāde skaitās pēc izmēra). Pirms gājiena izdarīšanas katrai brigādei vari veikt remontu savai tehnikai, atjaunot kritušos no rezervēm vai samainīt kādu vienību ar līdzīgu no rezerves. Ir ierobežojumi tankus pret kājiniekiem nesamainīsi, atbalsta vienības vietā var iemainīt tikai citu atbalsta vienību, utt. Šo rezervju apjoms, ko vari izmantot ir ierobežots, tapēc jāskatās, kurai tās izmantot, kurai nē.
Tad tu operācijas līmenī liec brigādēm pārvietoties no sektora uz sektora un ja vēlies gājiena rezultātā vari kādai likt uzbrukt.
Pēc tam dators dara to pašu un tad iestājas taktisko kauju fāze - uz kartes konflikta vietās parādas iespēja, līdzīgi kā totalwars, pārslēgties uz taktisko režīmu.
Taktiskajā režīmā tiks iesaistītas visas vienības kas ir tuvējā 3x3 sektoru robežā ar kaujas sektoru centrā. Tas nozīmē, ka ka taktiskajā cīņā var piedalīties līdz pat deviņām brigādēm.
Taktiskā režīma sākumā tev tiek parādīti tavi sektori, pretinieka sektori un "neitrālie". Vienības vari izvietot tikai savā sektorā. Vienības ir vai nu viena smagā tehnika vai kājinieku grupa.
Izvietojis vienības vari sāk cīņu, kas pēc uzstādījumiem var ilgt no 30 min līdz divām stundām.
Taktiskās fāzes laikā tiek izcīnītas visas teritorijas minētajā 3x3 zonā. Katram sektoram tiek rēķināts kurai no pusēm tas paliek pēc tā cik spēcīga armijas to notur un vai vispār kaut kas no armijas tur ir palicis. Katrā no sektoriem ir viens vai vairāki "uzvaras punkti", kas dod būtisku bonusu - rezultātā pat ar mazāku armiju vari panākt ka sektors paliek tavās rokās, ja tu joprojām kontrolē šos uzvaras punktus, pēc cīņas beigām. Ja visi sektori zaudēti, tad zaudētāja puses vienības atkāpjas līdz nokļūšt līdz brīvam draudzīgam sektoram.
Pēc katras cīņas experience, nogurums, degvielas patēriņš, munīcijas apjoms, kritušie - visa tā statistika nāk līdz no gājiena uz gājienu.
Pie tam viss, kas noticis kauju laukā paliek tur pat - kritušie, vraki, agrākie ierakumi, bumbu bedres ...
Daudzām vienībām rezerves resursu pūls ir vienots. Šķiet tas attiecas uz vienas divīzijas brigādēm - viņas tev var būt kartes dažādās pozīcijās, bet izmantojot šos rezerves pūlus vari atsevišķas vienības pārmest no vienas operācijas vietas uz otru.
Tas īsumā..
Reply | Parent
(no subject)
from: drako
date: Mar. 1st, 2010 - 01:15 pm
Link
http://www.youtube.com/watch?v=ghDj2QTY
Reply | Parent | Thread
(no subject)
from: bordo
date: Mar. 1st, 2010 - 01:36 pm
Link
Kopumā izskatās tīri interesanti un šķiet būs jāiemēģina.
Reply | Parent | Thread
(no subject)
from: drako
date: Mar. 1st, 2010 - 03:07 pm
Link
Panzergenerāļa kaujas tiek izcīnītas automātiski, bez taktiskās cīņas elementiem, nu un protams nekāda mikromenedžmenta par to, kas tev uz tā kaujas lauciņa stāv.
Šeit - operācijas mērogs stipri mazāks, toties mikromenedžmenta iespējas stipri plašākas. Teorētiski it kā pat zaltātiņi mākot savākt trofejas ieročus, bet reāli to neesmu redzējis. Operācijas kartē, kādi kuram ieroči, redzēt nevar. Tikai taktiskajā kartē var redzēt, vienībai, kādi viņiem ieroči un kāda munīcija palikusi.
Salīdzinājumā ar close combat - visas taktiskā fīčas ir tādas kā tām jābūt:
Munīcija (jebkura) tērējas.
Degviela tērējas (cc degviela nebij modelēta, imho)
kaujas vienības nogurst un šis nogurums iespaido arī nākamās cīņas (cc3 bija līdzīga fīča)
Karavīri var krist panikā un bēgt vai padoties - esmu redzējis pretinieku uzbrukumā, kas sadūries ar manu slēpni paceļ rokas gaisā un dodas kaut kur aizmugurē, kur paliek stāvot izraktās bedrēs. Tiesa neviens viņus turp neeskortē, kā arī apsardzē nestāv.
Pēc dokumentācijas - smagā kaujas tehnika varot apmainīties ar munīciju, ja vienai vienībai tas ir palicis pamaz. Lielgabaliem munīcijas krājumi skaitās stāv pie sākotnējām pozīcijām - ja pārvietosies pārāk tālu, munīcijas krājumi no šīm taktiskajām rezervēm papildināšoties stipri lēnāk. Pārbaudīts nav.
Komandieriem ir "komandēšanas rādiuss" un efektivitāte. Komandiera rādiusā esošās vienības ir izturīgākas pret paniku. Ierakumos tas ir baigi kritiski. Ar tanku braukt pāri ierakumiem var būt efektīvi, bet var būt arī kritiski tankam. Ja komandiera nav, tad var piebraucot salauzt pretošanās vēlmi un pretinieks lec no ierakumiem ārā un bēg un bēgošus var ātri pabeigt, kas attiecīgi var vēl vairāk sagraut morāli citiem. Bet ja ir komandieris, tad neviens nekur nebēg, un līdz ko tu esi pārāk tuvu, tā met granātas un var viņam dikti nodarīt pāri. Ja nav citas vienības ar ko pasteigties talkā, tad viņam tur draud lēna un sāpīga nāve ...
Ir speciālas vienības kas var izsaukt artilērijas vai aviācijas atbalstu. Naktīs artilērijas atbalsts var šaut tās krītošās lāpas (flares), kas apgaismo kaujas lauku.
Motorizētajiem kājiniekiem viņu transports ir sastāvdaļa no vienības un visur pārvietojas kopā. Var ekipēt transportu vai iet kājām. Vienībām kurām nav sava transporta var likt izmantot citus brīvos transportlīdzekļus - arī tankus.
Ko nevar - izmantot trofejas tehniku. Arī paša pamestā tehnika skaitās zaudēta. Kas ir diezgan muļķīgi, ja piemēram tev ir tikai pāris lielgabali un ekipāža panikā aizbēg, tad viss ... nākošās cīņās viņa cīnīsies bez tā lielgabala, pat ja viņš tur pat netālu būs bijis palicis. Bet es ceru, ka to viņi izlabos ...
Ak jā - ja vienībā visi tiek nošauti vienība neskaitas "likvidēta". Tas ir kā brīvā štata vieta, kuras tu vari izmantot no jauna ar rezervistiem, ja tādi ir palikuši ... Bet ja visa brigāde ir iznīcināta, tad gan - uz operācijas kartes paliek balts krustiņš un viss :)
Kas vēl ir labi - diezgan sakarīgi ir nosimulēta pretinieka atpazīšana.
Tehnikas vienība parādas tikai tad, ja tā ir skaidri redzama un atpazīta. Ja nav atpazīta tad taktiskajā kartē ir ikona. Ikonas mainās - ja tiek precizēts ka tas ir nevis tanks bet pašgājēj-haubica, tad ikona nomainās. Ja "kontakts" pazūd no redzesloka, tad cita ikona parāda, ka pirms kāda laika tanī vietā bija manīta pretinieka vienība.
Reply | Parent | Thread
(no subject)
from: bordo
date: Mar. 1st, 2010 - 03:27 pm
Link
Tagad jau esmu diezgan pārliecināts, ka šo garadarbu iemēģināšu.
Reply | Parent | Thread
(no subject)
from: drako
date: Mar. 1st, 2010 - 03:48 pm
Link
Kā reiz recenziju gribu uzrakstīt lai viņus pareklamētu, jo tas nozīmētu vairāk sales viņiem, kas nozīmētu projektu tālāku attīstību un vairāk prieka nākamos gados arī man pašam ;)
Šāda tipa geimiem nav īsti tāds noiets, kā battlefieldiem vai CoD'iem
Starp citu - pa brīvdienām atradu vienu moderno tanku simu.
http://www.esimgames.com/steel_beasts_p
Maksā 125 $!!! :D Nē - nenopirku :D
Reply | Parent | Thread
(no subject)
from: bordo
date: Mar. 1st, 2010 - 04:39 pm
Link
Reply | Parent | Thread
(no subject)
from: drako
date: Mar. 1st, 2010 - 04:44 pm
Link
Reply | Parent | Thread
(no subject)
from: bordo
date: Mar. 1st, 2010 - 05:00 pm
Link
Reply | Parent