(no subject)

« previous entry | next entry »
Mar. 1st, 2010 | 08:05 am

Brīvdienās izspēlējos "Achtung Panzer: Kharkov 1943" un sagribējās par to kaut kur uzrakstīt recenziju.

Veiksmīgāka vecā labā "Close combat" inkarnācija iekš 3d, ar papildus fiškām parādas ne jau katru gadu.

Starp citu lēts - gamersgate.com viņu vēl var nopirkt par 16,95 Eirikiem. Kas ir gandrīz par velti.

Link | Leave a comment | Add to Memories


Comments {11}

BoRdo

(no subject)

from: [info]bordo
date: Mar. 1st, 2010 - 01:36 pm
Link

Jā jā. Jau apskatijos vidjiku. Tik gribēju zināt vai ir līdzīgs princips cīņām. Pēc tava garā apraksta spriežu ka ir līdzība, bet ar daudz papildus lietiņām kas Panzer Generals nav iekļautas.
Kopumā izskatās tīri interesanti un šķiet būs jāiemēģina.

Reply | Parent | Thread


D[ra]kone

(no subject)

from: [info]drako
date: Mar. 1st, 2010 - 03:07 pm
Link

Ja tu domā veco Panzer General I un 2 - tiem bija cits mērogs un stipri lielākas kartes.

Panzergenerāļa kaujas tiek izcīnītas automātiski, bez taktiskās cīņas elementiem, nu un protams nekāda mikromenedžmenta par to, kas tev uz tā kaujas lauciņa stāv.

Šeit - operācijas mērogs stipri mazāks, toties mikromenedžmenta iespējas stipri plašākas. Teorētiski it kā pat zaltātiņi mākot savākt trofejas ieročus, bet reāli to neesmu redzējis. Operācijas kartē, kādi kuram ieroči, redzēt nevar. Tikai taktiskajā kartē var redzēt, vienībai, kādi viņiem ieroči un kāda munīcija palikusi.

Salīdzinājumā ar close combat - visas taktiskā fīčas ir tādas kā tām jābūt:

Munīcija (jebkura) tērējas.
Degviela tērējas (cc degviela nebij modelēta, imho)
kaujas vienības nogurst un šis nogurums iespaido arī nākamās cīņas (cc3 bija līdzīga fīča)
Karavīri var krist panikā un bēgt vai padoties - esmu redzējis pretinieku uzbrukumā, kas sadūries ar manu slēpni paceļ rokas gaisā un dodas kaut kur aizmugurē, kur paliek stāvot izraktās bedrēs. Tiesa neviens viņus turp neeskortē, kā arī apsardzē nestāv.
Pēc dokumentācijas - smagā kaujas tehnika varot apmainīties ar munīciju, ja vienai vienībai tas ir palicis pamaz. Lielgabaliem munīcijas krājumi skaitās stāv pie sākotnējām pozīcijām - ja pārvietosies pārāk tālu, munīcijas krājumi no šīm taktiskajām rezervēm papildināšoties stipri lēnāk. Pārbaudīts nav.
Komandieriem ir "komandēšanas rādiuss" un efektivitāte. Komandiera rādiusā esošās vienības ir izturīgākas pret paniku. Ierakumos tas ir baigi kritiski. Ar tanku braukt pāri ierakumiem var būt efektīvi, bet var būt arī kritiski tankam. Ja komandiera nav, tad var piebraucot salauzt pretošanās vēlmi un pretinieks lec no ierakumiem ārā un bēg un bēgošus var ātri pabeigt, kas attiecīgi var vēl vairāk sagraut morāli citiem. Bet ja ir komandieris, tad neviens nekur nebēg, un līdz ko tu esi pārāk tuvu, tā met granātas un var viņam dikti nodarīt pāri. Ja nav citas vienības ar ko pasteigties talkā, tad viņam tur draud lēna un sāpīga nāve ...
Ir speciālas vienības kas var izsaukt artilērijas vai aviācijas atbalstu. Naktīs artilērijas atbalsts var šaut tās krītošās lāpas (flares), kas apgaismo kaujas lauku.
Motorizētajiem kājiniekiem viņu transports ir sastāvdaļa no vienības un visur pārvietojas kopā. Var ekipēt transportu vai iet kājām. Vienībām kurām nav sava transporta var likt izmantot citus brīvos transportlīdzekļus - arī tankus.

Ko nevar - izmantot trofejas tehniku. Arī paša pamestā tehnika skaitās zaudēta. Kas ir diezgan muļķīgi, ja piemēram tev ir tikai pāris lielgabali un ekipāža panikā aizbēg, tad viss ... nākošās cīņās viņa cīnīsies bez tā lielgabala, pat ja viņš tur pat netālu būs bijis palicis. Bet es ceru, ka to viņi izlabos ...

Ak jā - ja vienībā visi tiek nošauti vienība neskaitas "likvidēta". Tas ir kā brīvā štata vieta, kuras tu vari izmantot no jauna ar rezervistiem, ja tādi ir palikuši ... Bet ja visa brigāde ir iznīcināta, tad gan - uz operācijas kartes paliek balts krustiņš un viss :)

Kas vēl ir labi - diezgan sakarīgi ir nosimulēta pretinieka atpazīšana.

Tehnikas vienība parādas tikai tad, ja tā ir skaidri redzama un atpazīta. Ja nav atpazīta tad taktiskajā kartē ir ikona. Ikonas mainās - ja tiek precizēts ka tas ir nevis tanks bet pašgājēj-haubica, tad ikona nomainās. Ja "kontakts" pazūd no redzesloka, tad cita ikona parāda, ka pirms kāda laika tanī vietā bija manīta pretinieka vienība.

Reply | Parent | Thread


BoRdo

(no subject)

from: [info]bordo
date: Mar. 1st, 2010 - 03:27 pm
Link

Dēeejm izklausās forši. :) Jāteic sava reklamēšanas (pat ja tas nebija tā domāts) māka tevī mīt!
Tagad jau esmu diezgan pārliecināts, ka šo garadarbu iemēģināšu.

Reply | Parent | Thread


D[ra]kone

(no subject)

from: [info]drako
date: Mar. 1st, 2010 - 03:48 pm
Link

Aizrāvos :)

Kā reiz recenziju gribu uzrakstīt lai viņus pareklamētu, jo tas nozīmētu vairāk sales viņiem, kas nozīmētu projektu tālāku attīstību un vairāk prieka nākamos gados arī man pašam ;)

Šāda tipa geimiem nav īsti tāds noiets, kā battlefieldiem vai CoD'iem

Starp citu - pa brīvdienām atradu vienu moderno tanku simu.
http://www.esimgames.com/steel_beasts_pro.htm
Maksā 125 $!!! :D Nē - nenopirku :D

Reply | Parent | Thread


BoRdo

(no subject)

from: [info]bordo
date: Mar. 1st, 2010 - 04:39 pm
Link

Cipars jau adekvāts, ja ņemam vērā, ka nāk līdzi Donglis :) As in Joistiks kautkāds advancētais.

Reply | Parent | Thread


D[ra]kone

(no subject)

from: [info]drako
date: Mar. 1st, 2010 - 04:44 pm
Link

Donglis šeit ir vienkārši aizsardzība pret pirātismu :)

Reply | Parent | Thread


BoRdo

(no subject)

from: [info]bordo
date: Mar. 1st, 2010 - 05:00 pm
Link

Ah. Biju iedomājies, ka tas viss kopā ir joistiks lai to tanku vadītu :) My bad! :)

Reply | Parent