(no subject)

« previous entry | next entry »
Mar. 1st, 2010 | 08:05 am

Brīvdienās izspēlējos "Achtung Panzer: Kharkov 1943" un sagribējās par to kaut kur uzrakstīt recenziju.

Veiksmīgāka vecā labā "Close combat" inkarnācija iekš 3d, ar papildus fiškām parādas ne jau katru gadu.

Starp citu lēts - gamersgate.com viņu vēl var nopirkt par 16,95 Eirikiem. Kas ir gandrīz par velti.

Link | Leave a comment | Add to Memories


Comments {11}

D[ra]kone

(no subject)

from: [info]drako
date: Mar. 1st, 2010 - 12:47 pm
Link

Nezinu, apskatīšos YT vēlāk, tad pateikšu.

Spēles darbība notiek vairākos posmos:
Operation gameplay:
Stratēģiskā karte, sadalīta sektoros līdz pat laikam 10x10, katrs sektors laikam ir viens kilomentrs.

Šinī sektorā tev var atrasties viena armijas vienība (laikam brigāde skaitās pēc izmēra). Pirms gājiena izdarīšanas katrai brigādei vari veikt remontu savai tehnikai, atjaunot kritušos no rezervēm vai samainīt kādu vienību ar līdzīgu no rezerves. Ir ierobežojumi tankus pret kājiniekiem nesamainīsi, atbalsta vienības vietā var iemainīt tikai citu atbalsta vienību, utt. Šo rezervju apjoms, ko vari izmantot ir ierobežots, tapēc jāskatās, kurai tās izmantot, kurai nē.

Tad tu operācijas līmenī liec brigādēm pārvietoties no sektora uz sektora un ja vēlies gājiena rezultātā vari kādai likt uzbrukt.

Pēc tam dators dara to pašu un tad iestājas taktisko kauju fāze - uz kartes konflikta vietās parādas iespēja, līdzīgi kā totalwars, pārslēgties uz taktisko režīmu.

Taktiskajā režīmā tiks iesaistītas visas vienības kas ir tuvējā 3x3 sektoru robežā ar kaujas sektoru centrā. Tas nozīmē, ka ka taktiskajā cīņā var piedalīties līdz pat deviņām brigādēm.

Taktiskā režīma sākumā tev tiek parādīti tavi sektori, pretinieka sektori un "neitrālie". Vienības vari izvietot tikai savā sektorā. Vienības ir vai nu viena smagā tehnika vai kājinieku grupa.

Izvietojis vienības vari sāk cīņu, kas pēc uzstādījumiem var ilgt no 30 min līdz divām stundām.

Taktiskās fāzes laikā tiek izcīnītas visas teritorijas minētajā 3x3 zonā. Katram sektoram tiek rēķināts kurai no pusēm tas paliek pēc tā cik spēcīga armijas to notur un vai vispār kaut kas no armijas tur ir palicis. Katrā no sektoriem ir viens vai vairāki "uzvaras punkti", kas dod būtisku bonusu - rezultātā pat ar mazāku armiju vari panākt ka sektors paliek tavās rokās, ja tu joprojām kontrolē šos uzvaras punktus, pēc cīņas beigām. Ja visi sektori zaudēti, tad zaudētāja puses vienības atkāpjas līdz nokļūšt līdz brīvam draudzīgam sektoram.

Pēc katras cīņas experience, nogurums, degvielas patēriņš, munīcijas apjoms, kritušie - visa tā statistika nāk līdz no gājiena uz gājienu.

Pie tam viss, kas noticis kauju laukā paliek tur pat - kritušie, vraki, agrākie ierakumi, bumbu bedres ...

Daudzām vienībām rezerves resursu pūls ir vienots. Šķiet tas attiecas uz vienas divīzijas brigādēm - viņas tev var būt kartes dažādās pozīcijās, bet izmantojot šos rezerves pūlus vari atsevišķas vienības pārmest no vienas operācijas vietas uz otru.

Tas īsumā..

Reply | Parent