manliekas, atšķirīgs ir konteksts, šajā cibas ierakstā tas viss tiešām izklausās kkā ne tā, bet aizgāju apskatīties, tur liekas ok, es kā lasītājs neko sliktu nepadomātu.
patlabanējā feisbuka/tvitera etiķete patlaban tiešām izveidojusies ļooooti neformāla (sev. tviterī, tur kaut vai dirtydeal kontu vai visi teātri etc. kultūras kopas, kas pārtvīto visu savu analfabētisko lasītāju izteikumus, ja vien tur minēts konkrētais teātris), tajā ziņā tu neko nepārkāpi, bet tavi šefi jau arī nav tādi ar visnekonservatīvākajiem priekšstatiem par lietām. es teiktu tā - ka ir ok. es personīgi šādu vispār diskursu neveiktu (man subjektīvi nepatīk korporatīvā smailiju komunikācija, arī ckz feisbukā/tviterī un retajos homo@lv ierakstos FB no tiem izvairos bez visiem šefiem), bet man liekas ļoti ok, ka to piekopj citi (tā nav slikta tendence - ka teksts nav atsaldēti reklāmiski bezpersonisks, bet gan pauž, ka to raksta dzīvs cilvēks ar attieksmi). šajā gad., ja es tev uzticu vadīt korporatīvos socportālu kontus, es paļaujos uz tavu formu un redakciju.
OK, viena piebilde no etiķetes viedokļa tomēr ir, līdzīga kā reklāmas tekstos, kuros mesidžs nedrīkst būt negatīvs, tb, no tā jāizvairās pat valodiski, nevis "šī brīnumainā zobupasta neizraisīs zobu bojājumus", bet jāizdomā, kā pateikt, ko pretēji labu produkts tā vietā izraisīs. same varētu būt ar bēdīgajiem smailijiem, tāpēc arī tāda uztraukto šefu reakcija.