12 December 2019 @ 03:26 pm
Izkropļojumi  
Jā, tā ir, ka nepietiek tikai ar to, ka esi piedzimis un apziņu, ka pastāv kāds Radītājs un bezgalīga mīlestība. Bet kāpēc jāizdomā sodi un elles? Jo tikai tā cilvēki ievēros morāles likumus? Vai tad citadi nevar? Vai tad tie nav cilvēkā pašā? Vai tad cilvēks pats nesaprot, kas viņā vēl nesakārtots?

"Lasītāji, teoloģiskās domas sekotāji, draugi kristieši un ikviens labas gribas cilvēk - patiesai tuvākmīlestībai, kas sevī iekļauj visu dažādo cilvēku, viņu izturēšanos, orientāciju un dzimumidentitāšu iekļaušanu un pieņemšanu, pietiek, ja sapratīsiet, ko nozīmē vārds "metanoeite" jeb 'mainieties [uz augšu]', kas Rakstos un no kancelēm tiek tulkots un interpretēts nepareizi, kā atgriešanās no grēkiem, bet kas tas noteikti nav. Šī grēku teoloģija ir absolūti nepareiza, tā Dievu pasniedz un attēlo kā vardarbību un atriebīgu, kas pieprasa sodus un nožēlas... Dievs ir absolūta augstākā mīlestība un tā sevī ietver visu dažādību, kāda tā pasaulē un dabā pastāv. Jo nekas nav radīts, lai Dievs to nicinātu, nepieņemtu, sodītu vai atstumtu. Jau Rakstu grāmatas sākumos mēs lasām, ka Dievs visu radīto pasauli redzēja ārkārtīgi labu esam un bija ar radīto ļoti apmierināts... Tad kā, mīļie draugi, Dievs varētu kādu no savām radībām iznīcināt un nolemt ellei?"

https://www.didziskukainis.lv/lgbt-kristiesi/params/post/1571798/par-patiesu-ieklausanu-jeb-brandan-robertson-true-inclusion-gramatas-apskat
 
 
( Post a new comment )
requiem[info]requiem on December 12th, 2019 - 03:40 pm
elle ir vientulība un ne jau dievs kādu tur “aizsūta”
(Reply) (Thread) (Link)
木[info]dombrava on December 12th, 2019 - 03:54 pm
Jā, arī tā var būt. Negribēta izolācija tiešām ir mokoša.
Es pati sev bieži esmu radījusi elli pagātnē destruktīvu domu dēļ. Arī karš var būt elle. Daudz kas, ko rada paši cilvēki.
(Reply) (Parent) (Link)
[info]divas_zosis on December 12th, 2019 - 09:07 pm
Kāds aprēķins spīd citētajā tekstā.
(Reply) (Thread) (Link)
木[info]dombrava on December 12th, 2019 - 11:50 pm
Tu domā enerģiju zagšanu šādā veidā?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]divas_zosis on December 13th, 2019 - 12:20 pm
Nesapratu par enerģijām, bet "dievs" aprakstīts, manuprāt, absurdi pozitīvi - lai autors varētu justies labi.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
木[info]dombrava on December 16th, 2019 - 01:47 pm
Ko tu domā ar "absurdi pozitīvi"? Ja pieņem, ka katrā cilvēkā ir potenciāls attīstīties, jābūt taču kādam pilnības avotam, uz ko tiekties.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]divas_zosis on December 17th, 2019 - 08:48 pm
Manuprāt, te ir otrādi - ideāls pielāgots sev.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
木[info]dombrava on December 17th, 2019 - 08:57 pm
Cilvēka intelekts var būt kļūdu pilns. Taču ja pamats ir labsirdība, neredzu iemeslu, kāpēc būtu jāšķiro cilvēki, ja viens otru neapdraud.
(Reply) (Parent) (Link)
gnidrologs[info]gnidrologs on December 12th, 2019 - 09:30 pm
Sods un elle arī ir cilvēkā pašā.
(Reply) (Link)
(Anonymous) on December 13th, 2019 - 05:28 pm
tu jau sāc ar it kā pašsaprotamu pieņēmumu, ka reliģija ir sadomāta, sakonstruēta, tad nu arī nesaproti, kāpēc “jākonstruē” elle. Kāda jēga ticēt pašizdomātam dievam, vēll trakāk - pašizdomātai ellei? Tieši tāpēc ir elle kā neapejams fakts, jo I R Dievs un ne jau sadomāts. No “konstruēšanas” un psiholoģisko kompensāciju murgu perspektīvas tas dabiski nemeiko sensu. Bet no cilvēka neatkarīga ārpasaules realitāte ne vienmēr meiko sensu, sevišķi defektīvam cilvēka prātam.
(Reply) (Thread) (Link)
木[info]dombrava on December 16th, 2019 - 01:53 pm
Tad jau no šī teksta arī izriet, ka tavs komentārs ir prāta konstrukcija. Bet nu tas būtu pārāk augstprātīgi, ja es teiktu, ka zinu visu, kā ir, pat ja gribētu būt ārpus sabiedrības. Tas būtu pārspīlēts apgalvojums, ka mēs visi dzīvojam savu ilūziju un konstrukciju varā. "Mēs tagad visu redzam mīklaini, kā spogulī, bet tad vaigu vaigā".

Es jau labprāt paklausītos, kā tavā versijā izskatās pasaules kārtība un kosmoloģija. Ja absolūtais ļaunums neizbēgams, tātad pastāv arī elle?
(Reply) (Parent) (Link)