Tik primitīvi, protams, tas nenotiek, bet runa jau ir arī par to, ka tie, kas interesējas par "šomasi", nodrošina tik nozīmīgu auditorijas daļu, lai kopējie cipari reitingos būtu milzīgi, savukārt milzīgi reitingi nodrošina ieņēmumus no reklāmas, savukārt ieņēmumi no reklāmas nodrošina iespēju investēt profesionālā komandā. (Mēs, by the way, esam vienīgie valstī, kas gadiem uztur divu cilvēku kultūras komandu, neprasot ne kapeiku no KKF utml iestādēm!) Un tas savukārt nozīmē, ka iespējams pietiekami daudz un pietiekami neprofanizēti runāt par sociālpolitiku, ekonomiku, ārzemēm, kultūru, utt.
Savukārt bez šoka un šomases, mēs varētu lepni sēdēt kaut kur ap ceturto-piekto vietu reitingos, justies ofigenno laimīgi, ka Dienasgrāmata un citi snobisma milži par mums neieņirdz, un lēnām mirt, kā to draudzīgā bariņā dara pārējā latvju žurnālistika.