Pievienojos tiem, kas piekrīt autoram par reklāmas toņa stulbumu, bet nepiekrīt par anti-protekcionisma mesidžu kā tādu.
Manuprāt, lai arī cik būtu atvērta ekonomika, iekšējo patēriņu veicināt ir MUST HAVE, ko piekopj ikviens apzinīgs pilsonis visās cienījamās senu tirgus ekonomiku valstīs. Tas ir tāds goda pienākums, ka tu zini, ka no tā, ko tu izvēlies veikalā, atkarīgs, vai tavam lauku kaimiņam būs rentabli ražot pienu, kāpostus, vai tavā dzimtajā mazpilsētā attaisnosies durvju kliņķu vai pakešu logu ražotne, utt, utt. Nepirkt svešu ir tik elementāra patiesība, ka man vispār ir brīnums, ka var rasties kāds arguments pret to. Es pirms visām kampaņām jau gadu desmitiem veikalā pērku tikai vietējos produktus, pat, ja tie ir dārgāki, un mans desmitgadīgais bērns arī jau sen ir manis samācīts, ka jāņem latviešu jogurts, siers, olas, utt.