Man poh par politiku, bet Nepētīju, Bet Uzskatu Viedoklis Par Skolām (ar 9 gadiem mazā lauku skolā, kur 10. klasi nespēja savākt un 3 gadiem vienā no Rīgas supertop-skolām) ir tāds, ka valsts reāli maz ko var darīt, jo pa lielam viss atkarīgs no skolotājiem. Ja skolotājs A labi strādā ar stiprajiem, viņi kļūs vēl stiprāki, ja skolotājs B ar huligāniem - vairāk stiprināsies viņi, lai ko tur valsts arī darītu. Valsts, imo, var dot kādus 5-10% ar likumiem, ideoloģiju & skolotāju motivēšanu.
Skolotāju tipu (ideoloģiskajā) virzīšanā gan valsts šķiet svarīgāka, tāpēc man patīk S.Ē. uzstājīgums par abu tipu svarīgumu. Bet būtu ūber uzzināt vidusskolā strādājoša cilvēka viedokli par reālo valsts nozīmi.