Nepabeigtā dienasgrāmata


7. Jūnijs 2009

(bez virsraksta) @ 18:50

 

Comments

 
From:[info]asiize
Date: 7. Jūnijs 2009 - 18:59
(Link)
Pag, nu visādām sociālām, labdarības kampaņām bieži vien taču ziedotāji ir arī reklāmas aģentūras, drukātāji, outdoor stendu īpašnieki, kuri savu darbu iegulda bez maksas.
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 7. Jūnijs 2009 - 20:15
(Link)
padomā, ja viņi iegulda savu darbu vai resursus, ko atdod kampaņai par velti, vai nav lietderīgāk to pārdot komercklientam un nopelnīto naudu atdot suņu mājas celšanai?
From:[info]asiize
Date: 7. Jūnijs 2009 - 21:05
(Link)
Jā, tikai diemžēl nav tā, ka komercklientu pasūtījumi būtu bezgalīgi neierobežoti un nodrošinātu 100% slodzi reklāmu taisītājiem un izvietotājiem, tāpēc nevar automātiski pieņemt, ka laikā, kamēr tiek taisīts skumja suņa portrets, tā vietā būtu iespēja nopelnīt suņu patversmes naudu.

Nepabeigtā dienasgrāmata