|
[Oct. 23rd, 2016|12:45 pm] |
|
|
|
Comments: |
| From: | ctulhu |
Date: | October 23rd, 2016 - 02:32 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Jā, nu leģenda atspoguļo attiecīgā vēsturiskā perioda domāšanas veidu, protams.
[also jā, es esmu ateists]
Nu tur starp citu nav tik vienkārši ar to nemirstību. Jēzus bija arī pilnībā cilvēks, tātad, mirstīgs. Nav tā, ka viņš nomira pa jokam. Viņš nebija pa pusei dievs un pa pusei cilvēks - viņš bija pilnībā dievs un pilnībā cilvēks. Bet kristīgajā teoloģijā ir ļoti daudz intelektuāli sarežģītu konceptu, kas man rada skepsi, jo patiesībai ir jābūt vienkāršai un visiem pieejamai.
| From: | ctulhu |
Date: | October 23rd, 2016 - 02:38 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Es teiktu, ka tie ir nevis intelektuāli sarežģīti koncepti, bet pretrunas, kas ir palikušas eklektiski kopā saliktā mācībā. Jo tur vienkārši sanāk, ka nemirstīgais pa īstam nomira, kas reducējas uz ``A ir neA`` jeb loģikas kļūdu.
Vai tu esi pazīstams ar neduālisma domāšanu un, piemēram, koāniem, vai arī tos visus tu sauc par loģikas kļūdām?
| From: | ctulhu |
Date: | October 23rd, 2016 - 02:44 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Koāni ir noformulēti paradoksi domāšanas trenēšanai, es tā saprotu. Protams, šādu leģendu var uztvert līdzīgi, kā Ešera zīmējumu vai vārdiski izteiktu paradoksu, kaut vai kā mākslas objektu. Bet tas jau nenozīmē, ka šāda leģenda apraksta kaut ko reāli eksistējošu.
Also materiālisms tieši ir moniska nevis duāliska domāšana. | |