Comments: |
From: | avral |
Date: | July 6th, 2011 - 02:21 pm |
---|
| | | (Link) |
|
nē, nu kā reizi, Dievs nav visur, tas ir konkrēti panteisms, kā jau augstāk tika teikts. cilvēkā skan Dievs vārds un var iemājot Gars utt., bet ja pats Dievs būtu iekšā savā radībā, tad nebūtu iespējams ne novērsties no Dieva, ne viņu pieņemt!
jā, atšķirībā no panteisma, kristietībā Dieva klātbūtne Viņa radītajā pasaulē vēl nepadara atsevišķas radītas būtnes/citas dzīvības formas pašas par pielūgsmes objektiem.
From: | avral |
Date: | July 6th, 2011 - 03:18 pm |
---|
| | | (Link) |
|
klāt esošs, nevis iekšā esošs!
tā kā Viņš ir gars, es īsti nesaprotu starpību. tipa iekšiene nav avots?
From: | avral |
Date: | July 6th, 2011 - 04:06 pm |
---|
| | | (Link) |
|
paskaidro no vienkāršas loģikas - ka Dievs atrodas iekšā cilvēkā, viņa dvēselē, kā šī dvēsele var grēkot, novērsties no Dieva, sacelties pret Dievu, karot pret Dievu, utt.? vai arī šo darbību iespējamību jūsu ticība noliedz? vai jūs tad ieviešat cilvēka dvēselē vairākas daļas, labo un ļauno? vai vairākus līmeņus? un tad Dievs ir tikai tajā labajā daļā un tajā ļaunajā nav, ja? kreisajā pusē ir, labajā nav? ar kādiem bībeles pantiem tad tas saskan? un sakoptā dārziņā Dievs ir, bet atombumbā nav? manuprāt, ne-metaforiska un permanenta Dieva iekšā ielikšana visā viņa radībā ir untenable position, bet man diemžēl nav laika meklēt akvīnas tomu utml., kur tas ir atrunāts. btw kat. bazn. kateh. ir ārkārtīgi vājš attiecībā uz jebkādu filozofisku skaidrojumu, sevišķi uz terminoloģiju, no turienes pat nevar saprast, vai kristietība ir duālisms
From: | avral |
Date: | July 6th, 2011 - 04:27 pm |
---|
| | | (Link) |
|
"ar pornolapu adresēm sibīrijas sniegos" (c)punkts
kaut kāda satraukta tu izklausies. dzimumaktu un pornolapu piesaukšana runā pati par sevi! kas tie par tādiem dzīves uzsvariem?
From: | avral |
Date: | July 6th, 2011 - 04:51 pm |
---|
| | | (Link) |
|
tā bija punkta piesaukšana/pielikšana, ak viszinīgais
ak, nabaga punkts, kā viņš tiek cilāts un pielikts! gluži kā dievs pieņemts.
interesanti, kur tad tu svēto vakarēdienu smērē - uz vaigiem, vai? - vai tomēr uzņem viņu savā iekšienē?
ja ir grēkā krišanas sačakarētas acis un ausis, tad dievs var sēdēt pašā deguna galā un mājot visiekšķīgākajā iekšā, novēršanās notiks, jo kā teikts - viņiem ir acis, bet tie neredz, viņiem ir ausis. bet tie nedzird.
vai tad dievs ir kāds adoptējams bērns, kuru iespējams pieņemt vai nepieņemt? manuprāt, ir tieši otrādi - dievs var pieņemt kādu vai nepieņemt, jo viņš te ir šefs un pieņēmējs vai nepieņēmējs. kā teikts - es jūs no pasaules esmu izredzējis.
From: | avral |
Date: | July 6th, 2011 - 03:28 pm |
---|
| | | (Link) |
|
jā, Dievs mani ir izvēlējies un mani mīl un ir klāt visos manos dzimumaktos | |