|
[Jul. 6th, 2011|11:14 am] |
|
|
|
Comments: |
From: | avral |
Date: | July 6th, 2011 - 04:06 pm |
---|
| | | (Link) |
|
paskaidro no vienkāršas loģikas - ka Dievs atrodas iekšā cilvēkā, viņa dvēselē, kā šī dvēsele var grēkot, novērsties no Dieva, sacelties pret Dievu, karot pret Dievu, utt.? vai arī šo darbību iespējamību jūsu ticība noliedz? vai jūs tad ieviešat cilvēka dvēselē vairākas daļas, labo un ļauno? vai vairākus līmeņus? un tad Dievs ir tikai tajā labajā daļā un tajā ļaunajā nav, ja? kreisajā pusē ir, labajā nav? ar kādiem bībeles pantiem tad tas saskan? un sakoptā dārziņā Dievs ir, bet atombumbā nav? manuprāt, ne-metaforiska un permanenta Dieva iekšā ielikšana visā viņa radībā ir untenable position, bet man diemžēl nav laika meklēt akvīnas tomu utml., kur tas ir atrunāts. btw kat. bazn. kateh. ir ārkārtīgi vājš attiecībā uz jebkādu filozofisku skaidrojumu, sevišķi uz terminoloģiju, no turienes pat nevar saprast, vai kristietība ir duālisms
From: | avral |
Date: | July 6th, 2011 - 04:27 pm |
---|
| | | (Link) |
|
"ar pornolapu adresēm sibīrijas sniegos" (c)punkts
kaut kāda satraukta tu izklausies. dzimumaktu un pornolapu piesaukšana runā pati par sevi! kas tie par tādiem dzīves uzsvariem?
From: | avral |
Date: | July 6th, 2011 - 04:51 pm |
---|
| | | (Link) |
|
tā bija punkta piesaukšana/pielikšana, ak viszinīgais
ak, nabaga punkts, kā viņš tiek cilāts un pielikts! gluži kā dievs pieņemts. | |