Pēteris Caune, jaunumi (cu) rakstīja, @ 2004-07-08 19:52:00 |
|
|||
- Uzrakstiet uzvārdu un telefona numuru
...
- Caunss?
- Nē, Caune
- (nogroza galvu) ... Kas nestrādā? Ko rāda?
- Paketes sūta, bet nevienu nesaņem pretī.
- Rīt pēcpusdienā piezvaniet.
- Kam man jāzvana?
- Un kāpēc ne?
- Nē, kam man jāzvana?
- (Lēni, kā skaidrojot pilnīgam idiotam) Te ir telefona numurs, te numurs, kuru nosauksiet. Rīt pēcpusdienā piezvaniet.
- Ahā, un kas tālāk? Pēc tam būs jābrauc pakaļ?
- (Lēni, kā skaidrojot pilnīgam idiotam) Rīt pēcpusdienā piezvaniet.
- Skaidrs, paldies.
Beigās pateikt "Visu labu!" - to es tiešām nevarēju. Žēl, ka intonāciju un toni nevar uzrakstīt. Jo pēc intonācijas un toņa paliek iespaids - esmu viņu nīstākais ienaidnieks. Klientorientēta saskarsme.