krishjaanis2 ([info]krishjaanis2) rakstīja,
Labi, ka atzini, un ir ļoti daudz filozofu, kuri tā nedomā, kuri moderno zinātnisko metodi uzskata tikai par neveiklu, brīzīem nereflektīvu dabas filozofijas papildinājumu vai atvasinājumu. Viss kārtībā.

Ja vēlies pašu jēdzienu "persona", tad savā ziņā jā, tas ir no agrīnās kristiešu teoloģijas ikdienas sarunvalodā iegājies termins. Bet kad mēs ikdienā kādu nosaucam par personu, mēs to visbiežāk nedomājam jēdzieniskā nozīmē. Sakot, ka Dievs nav jēdziens, bet vairāk uz personas pusi, es vairāk gribēju teikt, ka Dievs nav kaut kāds abstrakts filozofisks koncepts, ko brīvajā laikā paķidāt filozofiem un sofistiem, bet gan dzīvota realitāte, tāpat kā būtu absurdi, piemēram, runāt par "kāmja jēdzienu", ja kāmis ir tepat priekšā. Vai kristiešu Dieva gadījumā, piemēram, ir absudi runāt par "Pētera jēdzienu", jo Pēteris taču ir dzīvs cilvēks, nevis kaut kāda konceptuāla noteiksme.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?