Par vērtēšanas sistēmu
Ja es būtu pasniedzēja, tomēr liktu sliktākus vērtējumus, jo, manuprāt, ir pilnīgi nepieļaujami, vērtēt ar 5 un 6 ballēm darbus, kuri ir pilnīgi nederīgi, jo tajos, piemēram, ir izvirzītas hipotēzes, kuras vienkārši nevar apgāzt (līdz ar to viss pētījums principā ir bezjēdzīgs), hipotēzes, kuras acīmredzami neatbilst patiesībai, bet students ir pamanījies no 4 intervijām ar saviem draugiem tās pierādīt. Hipotēzes, kuras ir attiecinātas uz visu ģenerālo kopumu, bet izpētīta ir tikai maza daļa no tā. Man lieks, ka 3. kursā šādas elementāras loģiskas kļūdas vienkārši nav pieļaujamas, bet...nu nezinu...prieks jau, ka tiem cilvēkiem ieskaita darbus, bet, manuprāt, tā viņi arī neko neiemācīsies.