Par-istu eksperiments: kā iegūt iespējas reklamēties, ja viss budžets jau iztērēts
visi atcerās galvas uz reklāmas stabiem, šajā gadījumā Staķis, un paristi, kuri neilgi pirms kovida izšāva visas savas finanses uz pirmsvēlēšanu reklāmām
domājiet, ka nu viss ir vējā, naudas nav un reklamēšanās izpaliks
ne sūda, es saku - un tā droši vien izsprieda arī Pūce
var taču reklamēties ar vietējās varas "ietaupītajiem" līdzekļiem un knābis to neskaitīs pie staķa atbalsta programmas
bet karnevāljauniešiem koncertā katrs saņēma pa lapiņai par ko ir jābalso ;) izmaksas no staķa tikai drukātava vai kopieris .... visu pārējo uzsauc rīdzinieki
vai patika?
https://jauns.lv/raksts/zinas/396026-kulturas-programmai-terbatas-iela-atveleti-150-000-eiro
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: