(bez virsraksta)

« previous entry | next entry »
Mar. 24., 2018 | 03:02 pm

Neskatoties uz to, ka kristieši vairojas drusku ātrāk par neticīgajiem, šķiet, ka tomēr kristietības fons lēnām turpina pazust. Interesanti, ka austrumeiropa nemaz nav tik homogēna un ticības bastions, kā to reizēm mēdz piesaukt, jo gan ticīgākās, gan neticīgākās valstis ir atrodamas tieši tur. Visatpalikušākā, protams, ir Polija, kas šajās dienās turpina tiekties tumsonībā, ejot lēnām uz pilnīgu abortu aizliegumu.

Link | ir doma | Add to Memories


Comments {19}

ctulhu

(bez virsraksta)

from: [info]ctulhu
date: Mar. 24., 2018 - 04:23 pm
Link

Diagramma izskatās labi, slikāk būtu ja kristietība nevis pazūd, bet aizstājas ar citām reliģijām

Atbildēt


gnidrologs

(bez virsraksta)

from: [info]gnidrologs
date: Mar. 24., 2018 - 05:31 pm
Link

"Tumsonīgā" Polija un tās tauta pastāvēs apmēram tādā pašā formā kā tagad arī pēc 100 gadiem, ko nevar teikt par 'progresīvo' Rietumeiropu.

Atbildēt | Diskusija


chrono

(bez virsraksta)

from: [info]chrono
date: Mar. 24., 2018 - 05:54 pm
Link

Pat izmantojot visu pieejamo statistikas bāzi, ir naivi ekstrapolēt 100 gadus tālā nākotnē par to, kāda izskatīsies pasaule. Pastāvēšana "tādā pašā formā" arī diez vai ir kaut kas automātiski labs.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


gnidrologs

(bez virsraksta)

from: [info]gnidrologs
date: Mar. 24., 2018 - 06:00 pm
Link

Neizmiršana ir kaut kas automātiski labs, ne?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


chrono

(bez virsraksta)

from: [info]chrono
date: Mar. 24., 2018 - 06:21 pm
Link

"Neizmirt" un "pastāvēt apmēram tādā pašā formātā kā tagad" ir divas dažādas lietas. "Izmiršana" tautu kontesktā gan arī nav nekas automātiski slikts, jo daudzas mazākas tautas ir pazudušas lielākām tās asimilējot un sliktāk no tā ilgtermiņā nevienam nav kļuvis. Te, protams, velk uz to, ka musulmaņi pakļaus Eiropu un iestāsies Muhameda laiki, kamēr Polija tam lepni turēsies pretī, bet tās abas ir spekulācijas un nekalpo kā pamatota aizstāvība tādām izdarībām, kā pilnīgs abortu aizliegums uz ko tiecas poļu konservatīvais spārns.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


gnidrologs

(bez virsraksta)

from: [info]gnidrologs
date: Mar. 24., 2018 - 06:46 pm
Link

Rietumeriopa būs pasaules populāciju samazgūdeņi, tas ir garantēts pat no tīri optimistiskām projekcijām (pieņemot, ka migrācija pilnībā apstājas). Nēģeri un arābi būs šo nāciju sāls, bet tautas, kas šīs zemes padarījušas tik veiksmīgas, minoritāte. Tā būtu spekulācija tikai pie pilnīgi fantastiskām hipotēzēm, kur visi arābi, nēģeri un beduīni tiek deportēti prom, kam protams ir 0% ticamības. Tā kā jā, lai cik 'tumsonīgi' nebūtu poļi ar savu aizliegumu killot bērnus, viņi būs, bet kaut kādu zviedru nebūs. Tas ir vienīgais, kam ir nozīmes.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


chrono

(bez virsraksta)

from: [info]chrono
date: Mar. 24., 2018 - 07:12 pm
Link

2016. gadā Eiropā bija apmēram 5% musulmaņu. 2050. gadā pie augstas migrācijas tie sasniegtu 14% un pie nulles migrācijas 8% un visiem līdzšinējiem faktoriem paliekot nemainīgiem. Līdz tam laikam tie joprojām būs tikai minoritāte, toties ekstrapolēt vēl 50 gadus uz priekšu ir spekulatīvi tieši tamdēļ, ka faktori nepaliek nemainīgi un tos nevar elementāri paredzēt. Pat musulmaņi asimilējas, sajaucas ar vietējiem, mainās dzimstības apjomi dažādām cilvēku grupām u.t.t. Vienīgais kam ir nozīme ir tas, kāda ir Polijas un Zviedrijas iedzīvotāju dzīve, nevis tas cik etniski tīri tie būs pēc 100 gadiem.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


gnidrologs

(bez virsraksta)

from: [info]gnidrologs
date: Mar. 24., 2018 - 07:22 pm
Link

Iedzīvotāju dzīves kvalitāte ir 100% atkarīga no iedzīvotāju kvalitātes. Migranti, kas plūst iekšā no stānām un āfrikas ir sliktas kvalitātes iedzīvotāji. Tieši tāpēc valstis, kurās viņi dzīvo ir sūdbedres un viņi no tām laižas prom. Pat neliels viņu procents jau ir jūtami pasliktinājis dzīves kvalitāti senāk ordnundzīgajā Rietumeiropā. Tagad iedomājies, ka viņu jau ir aptuveni puse. Šīs valstis vienkārši sāks līdzināties kloākām, no kurām viņi metās prom.
Btw, ņemt vērā kopējo Eiropas statistiku nav korekti, jo tas iekļauj arī 'tumsoņu' valstis.;)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


chrono

(bez virsraksta)

from: [info]chrono
date: Mar. 24., 2018 - 07:36 pm
Link

Ja pēkšņi Eiropā iemestu pusi Āfrikas, tad dzīves līmenis aizietu uz leju. Bet tā kā pieaugums tiek prognozēts vairāku paaudžu laikā, kuru laikā notiek iešana vietējās skolās un patstāvīga vietējās kultūras ekspozīcija un gribot negribot, bet ietekmēšanās no tās, tad vai "vissbūsslikti" vēl taps redzēts.

Bija slinkums meklēt atsevišķu statistiku priekš attīstītākajām EU valstīm, bet sava punkta stiprināšanai vari droši to iemest.

Atbildēt | Iepriekšējais


iokaste

(bez virsraksta)

from: [info]iokaste
date: Mar. 24., 2018 - 06:57 pm
Link

drīzāk atpalikšanu var mērīt ar raganu medībām un cenzūru - un te vadībā ir zviedrija un vācija, kuras ir totāli viduslaikos.

Atbildēt | Diskusija


chrono

(bez virsraksta)

from: [info]chrono
date: Mar. 24., 2018 - 07:21 pm
Link

Ir atsevišķi gadījumi (ko no mēsluves naski vienmēr kāds sameklē), kad šīs valstis šauj par strīpu ar naida runas likumi pielietošanu, bet līdz vidusslaiku cenzūrai tur ir ļoti tālu. Pat līdz Krievijas cenzūrai tur ir vēl tālu.

Atbildēt | Iepriekšējais


Heda

(bez virsraksta)

from: [info]heda
date: Mar. 24., 2018 - 09:03 pm
Link

Sektantus, kuru kults ir multi-kulti un visādu nabadziņu taisīšana/kopšana/adoptēšanas, nekādā ziņā nevar saukt par neticīgiem. Tur viss darbojas pēc kārtīgiem sektu likumiem - gan attiecībā pret savu reliģiju, gan neticīgajiem, atkritējiem utt.

Atbildēt | Diskusija


chrono

(bez virsraksta)

from: [info]chrono
date: Mar. 24., 2018 - 09:16 pm
Link

Protams, visi, kas nav ticīgi, tāpat ir ticīgi, jo tic [ielikt mīļāko antagonistu]. :) It īpaši labi ir nosaukt čehus par sektantiem, lai arī viņu starpā ir gan vismazāk neticīgo no apskatītajām valstīm, gan arī reizē vislielākā homogenitāte un ne-multikulturalitāte.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Heda

(bez virsraksta)

from: [info]heda
date: Mar. 24., 2018 - 09:29 pm
Link

Tad čehiem tiešām ir ļoti paveicies.

Atbildēt | Iepriekšējais


ctulhu

(bez virsraksta)

from: [info]ctulhu
date: Mar. 24., 2018 - 10:00 pm
Link

Jā ir tāda hipotēze, ka šitas ir metastāze no protestantisma ar visām viņu pazemībām/ vainas apziņām/ grēcīguma konceptu un tml figņām.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


gnidrologs

(bez virsraksta)

from: [info]gnidrologs
date: Mar. 24., 2018 - 10:30 pm
Link

Nē, tas ir dekādēm ilgas kultūrmarxizma propagandas rezultāts.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


ctulhu

(bez virsraksta)

from: [info]ctulhu
date: Mar. 24., 2018 - 10:33 pm
Link

Iespējams, ka tas ir ja ne viens un tas pats, tad līdzīgas izcelsmes fenomeni.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


gnidrologs

(bez virsraksta)

from: [info]gnidrologs
date: Mar. 24., 2018 - 10:44 pm
Link

Tur nav nekas 'iespējams'. Šīs ideoloģijas saknes ir viegli apskatīties pašam.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


ctulhu

(bez virsraksta)

from: [info]ctulhu
date: Mar. 24., 2018 - 10:51 pm
Link

tieši tā.

Atbildēt | Iepriekšējais