laiks pārvākties' friends

> jaunākie ieraksti
> kalendārs
> draugi
> par sevi

Sunday, March 26th, 2017


kants

6:19p
dienas ziņa

11 aktīvisti aušvicē pie "darbs dara brīvu" vārtiem nokauj aitu, izģērbjas kaili un tur pieķēdējas. nav zināms, kādēļ.


current music: Gioachino Rossini - La Cenerentola - Ouverture

(3 comments | ir ko piebilst)

ulvs

3:09p
Šādā twilight stāvoklī labāk izvēlēšos pasnaust pāris stundiņas. Es jūtos tik sirsnīgi, ka pats sevi kaitinu un cenzēju. Puff.

(ir ko piebilst)

kants

1:18p
par ōperisko

vakardienas lnō maskata valentīna: mērens uzmetiens, kas sākas ar to, ka ir nozagta uvertīra. iespējams, pamatoti, jo pārējā mūzika  šķita kā fragmentārs tematisku skiču albums, ko papildina lielākoties gaudeni rečitējumi augstās balsīs, otrajam cēlienam aizņemoties arī kori no kāda dailes teātra mūzikla. sadzīviski stāstošais un stereotipiskais teksts ar nejēdzīgiem iespraudumiem sacentās ar pliekanu un samocītu scenogrāfiju. prom gan negājām, jo kopumā muzikālā daudzveidība bija interesanta un solisti dziedāja lielākoties smuki (izjumovs arī ar epizodisku lomu var paglābt pus izrādi). tērpi nekaitināja.

pa to laiku - jo vairāk domāju, jo vairāk tv sērijas goliāts atklājas kā ōperisks sacerējums. ne tik daudz ar atsauci, kā noteiktiem tēliem un risinājumiem (spoileri seko). iesākumā šķita, ka kūpermana uzstājīgā ōperas klausīšanās ir stereotipiska arhenelieša komplekta sastāvdaļa līdzās doktora grādam, bet nē (vai drīzāk - ne tikai) - tā ir uz paplātes pasniegta interpretācijas atslēga. paša kūpermena tēls ir kā paņemts no vēlīnā baroka brīnumainās (maģiskās) ōperas telpas - kā deus ex mahina viņš orķestrē notikumus citiem neredzamā līmenī no savas penthausa (sic!) pozīcijas, bet protams, tumsa un sarkanā gaisma neļauj maldīties - viņš reprezentē infernālos spēkus. viens no spilgtākajiem marķieriem kūpermana piederībai ne-pasaulei ir veids, kā lūsija pie viņa pirmo reizi nonāk. tieši tikpat ōperisks ir viņu pēdējās tikšanās noslēgums: jaunā varone ir atpestīta savā zaudējumā. no aristokrātiskā goda kodeksa atvasināta atriebība kā pār-racionāls darbības dzinulis tāpatīgo goliātu ar tipisku 18/19. gs mijas ōperas sižētu, ap ko izkārtojas pārējie tēli. abas advokātes - mīlnieces ir kā gaismas un tumsas morālas alegorijas - tieši šis pretstats diktē viņu pievilkšanos, bet reizē alegoriskā "tekstualitāte" ierobežo darbības lauku. šāds ierobežojums nepiemīt kūpermena "fiziskajam" atvasinājumam karlam štolcam, kuram tieši tādēļ ir neglābjami jāiet bojā. ja petija sola-papežiana ir tipisks opera buffa tēls ar savu ļerkstēšanu, nepārtraukto izbrīnu un uzvārdu, kurš aizdomīgi atgādina papagenu no burvju flautas, tad vesela autonoma traģēdija izspēlējas ar leonardu letsu. melns un lepns viņš ir kā darbam pielaulāts otello. seriālā gandrīz nerunājot, ar uznācienu, stāju (kas kalpo kā muzikālo tēmu ekvivalenti), viņš manifestē savu raksturu, kurš galu galā izrādās kritiena cēlonis. kūpermena - letsa spēle ir kā fausta-mefistofeļa inversija: atbilstoši mūsdienu sekulārajai pasaulei un vēlīnā kapitālisma likumiem, pirmais pazudina otro. 

 


(ir ko piebilst)

ulvs

8:15a
Es brokastīs ēdu lētākās aziātu nūdeles, jo ēdiens nav prioritāte (un es šomēnes esmu izteikti nabadzīgs). Kompensēju neveselīgo pārtiku ar krietnu vitamīnu devu.

(2 comments | ir ko piebilst)

Saturday, March 25th, 2017


ulvs

11:34p
Sapnī redzēju, ka Židŗuns beidzot ir ticis galā ar galveno mūzikas problēmu - faktu, ka nespējam panākt lielāku skaņas sienu/masu dažbrīd, kad tas nepieciešams. Labs piemērs ir skaņdarbs "Varat cerēt" - tieši 0:40 sekundē sākas tā vieta, kur vēlamies būt mazliet blīvāki. Sapnī redzēju, ka Rivars ir nopircis tādu ģitāras pedāli, kas dublē ģitāras skaņu tā, kā to dara studijā, kad vienu treku ieraksta divas reizes un abus teikus ielīmē vienu virs otra. Diez ir tāds pedālis? Skanēja sasodīti labi. 

(12 comments | ir ko piebilst)

ulvs

11:29p
Es spēlēju alternatīvākajā grupā Latvijā.

(ir ko piebilst)

copy

10:33p
kā dzimšanas dienās pienākas, iegāju draugiem.lv un atvēru visas vecās neatvērtās dāvaniņas. vecākā bija no 2010.gada. tagad man ir pilns ar rožu pušķiem uz profila. baigi daudz sveicēju. paldies visiem.

(ir ko piebilst)

Friday, March 24th, 2017


ulvs

3:05p
Šovakar spēlējam Nabaklabā. Man ir pēdējā paciņa nimesil, ko taupu vakaram, lai nosistu temperatūru, un tāpēc varētu normāli nospēlēt. Ceru, ka nenomiršu uz skatuves. Lai gan tas savā ziņā būtu kļova.

(2 comments | ir ko piebilst)

kants

2:30p
tēvu grēki

atklāju hernhūtiešus. 18.gs Lv bijis piz&^%$*@ tusiņš - pirms gadsimtu vēlāk kļuva par mērnieku laiku svētuļiem, bija dumpinieki un vizionāri. spriežot pēc uzvārda, kādi paša radi varētu būt bijuši kaugurmuižas un straupes draudzēs.

(4 comments | ir ko piebilst)

anonymous

8:40a
Saeimas ēkas noslēpums.

(2 comments | ir ko piebilst)

ulvs

1:35a
90'to indīroka mazā problemātika

Dies, tie ģitāru toņi. Tik šausmīgi tonāli perfekti, ka nāk vēmiens. Tas dzirdams 1992. ASV gadā dibinātās (līdz ar to pēc indīrokgrupu standartiem - sasodīti vecās grupas) indīrokgrupas Built To Spill 2015. gada dzīvās uzstāšanās ietvaros, jā, uzklikšķinot šeit arī. Es neteiktu, ka esmu baigais klasiskā (deviņdesmito) indīroka fans, bet es pavisam noteikti izbaudu noteiktus elementus, kas atsauču formā savukārt ir baudāmas dažu šodien spēlējošu grupu repertuāros. Deviņdesmito indīrokā man ļoti patīk tieši ģitāru toņi un dziesmu struktūras, kā arī bieži asprātīgās lirikas. Bet ļoti nepatīk tas, ka bieži basģitāras un bungas aurāli tiek atstātas otrajā plānā, ģitārām esot priekšplānā. Daudz spēcīgāks/dinamiskāks skanējums, kas ir tas, kas man patīk mūzikā (klausīties un it īpaši spēlēt), būtu manai ausij patīkamāks, un es to noteikti censtos panākt, pabīdot vairāk priekšplānā (50/50 ar ģitārām/balsi, kaut vai) zemo frekvenču spektru. 

(ir ko piebilst)

Thursday, March 23rd, 2017


anonymous

9:36p
Jau otro reizi šodien pa radio dzirdu Kalvīti, kurš citam runātājam fonā kliedz: "NEVIENS ŠINĪ VALSTĪ VAIRS NEATBILD PAR DROŠĪBU!"
Un tas ir tikai viens no šī "Krustpunktā" izlaiduma augstajiem punktiem.

(3 comments | ir ko piebilst)

anonymous

6:27p
No notikumu vietas

Cūkas neko daudz šosezon nav rakušas. Kāds maitas gabals ir nokodis rozei galus un nolauzis vienu zaru. Un nolūzusi 1/3 no amfiteātra vidū augošā koka. Bet pats galvenais – kāds ir piedirsis gultu. Uz segas noteiktos attālumos atstājis baltus apaļus pleķīšus ar pāris spiriņām centrā.

(1 comment | ir ko piebilst)

ulvs

5:39p
Visi iemesli, kāpēc vīrieši ienīst (šādas) sievietes. Ļoti uzskatāmi parādīts. Burvīgs ieraksts.

(7 comments | ir ko piebilst)

muzons

[ freakart ]
10:14a

(ir ko piebilst)

Wednesday, March 22nd, 2017


ulvs

11:12p
Par "lohu honorāriem" un citām alternatīvās/neatkarīgās mūzikas problēmām šaizemē - anonīmā redakcij

  • Atruna: šis ir tikai mans viedoklis un mani secinājumu par konkrēto tēmu. Tāpēc vietas, kur pieminu ne tikai savu, bet arī savu grupasbiedru viedokļus, ir uztveramas kā speklulatīvās. Un šī ir raksta rediģētā versja. 

    Pēdējā laikā cilvēki atkal ir sarosījušies par un ap tēmu "Latvijas andergraunda/alternatīvās mūzikas problemātika". Alternative.lv portālā, šķiet, pirmo reizi dekādes laikā pat bija atrodami jēgpilni komentāri (starp vispār pārsteidzoši daudz paustajiem viedokļiem) par šo tēmu, ko izprovocēja tur publicētais raksts "Aizmirstiet par rokmūzikas revolūciju un sāciet rakstīt labas dziesmas". Es neiedziļināšos minētā raksta vai komentāru iztirzāšanā, bet tā vietā pastāstīšu jums, kāpēc Latvijā grupa(s), kas nodarbojas ar t.s. alternatīvās mūzikas sacerēšanu un izpildīšanu, nevar, nē, drīzāk sava veselā saprāta labad nedrīkst sevi, savu mūziku un lietas sev apkārt uztvert pārāk nopietni un neļauties izteiktai pašironijai. 

    Tikko mēs kā grupa un arī kā indivīdi, kuriem tomēr kaut cik rūp vide, kurā viņi uzturās un spēlē, dabūjām vistiešākajā nozīmē izbaudīt to attieksmi, kas lielā mērā ir cēlonis tam, kāpēc, kā runā, pie mums viss ir tik sūdīgi un kāpēc daudzi jo daudzi cilvēki jau sen ir atmetuši ar roku iespējai, ka viņu mākslu kādreiz Latvijā pasākumu organizētāji uztvers un novērtēs kaut cik adekvāti. 

    Centīšos būt pēc iespējas lakoniskāks, lai gan, jāatzīst, ir grūti neizplūst par tik emocionāli piesātinātu tēmu. Tātad, kādā jaukā dienā pirms aptuveni nedēļas es un mani grupas biedri no MANAS GRUPAS pamodāmies, kur nu kurais, un, pateicoties dažādiem informācijas avotiem - virtuālajai presei, feisbuka fīdam un citiem "sekundārajiem" - mēs uzzinājām interesantu jaunumu - to, ka mums šovasar ir jāuzstājas VASARAS FESTIVĀLĀ (turpmāk - Festivāls). Pats smieklīgākais, ka neviens no grupasbiedriem nemaz nebija runājis ar Festvāla orgkomiteju par šo tēmu pirms tam. Labi - nospriedām - ja jau mēs esam izreklamēti bezmaz kā hedlaineri (presē minētajā info mūsu grupa, lai arī sākas ar alfabēta pēdējo burtu, visās listēs atradās pirmajā vietā), tad ko tur daudz domāt - jāzvana viņiem un jānoskaidro, kas par lietām, jo, nu, tas ir acīmredzami, ka viņi ir ieinteresēti, lai spēlējam šajā pasākumā (jo tomēr, ņemot vērā to, ka mums ir jauns albums, kopumā labās recenzijas, visādas sūda nominācijas un nepiemirstais fakts, ka pēdējā laikā informatīvajā telpā ļoti bieži izskan mūsu grupas nosaukums, var kaut cik objektīvi secināt, ka esam relatīvi trendy jeb aktuāli alternatīvās mūzikas izpildītāji). Bija nojauta, ka tas, ka neesam informēti par to, ka mums ir jāspēlē FESTIVĀLĀ, varētu būt vienkārša komunikācijas kļūda starp FESTIVĀLA orgkomiteju un mūsu izdevējiem, un tāpēc mēs īpaši par to neiespringām, īpaši jau apzinoties, ka neesam tā grupa, kas prasa pārspīlēti lielu honorāru. Tāpēc pāris dienas dzīvojām ar apziņu, ka noteikti spēsim vienoties ar FESTIVĀLA orgkomiteju par visām niansēm, kas saistītas ar mūsu uzstāšanos.

    Tā kā es nebiju tas no mums, kurš turpināja komunicēt ar FESTVĀLU, es nespēšu izklāstīt visu tik detalizēti, cik vēlētos, bet īsumā tas viss noritēja pēc vecā, labā, banālā plāna, ko es nevaru nosaukt nekā citādāk, kā vien "pie mums, Latvijā, lohiem nemaksā vairāk par tik un tik Eur" - pofig, cik viņiem (mums) maksā citur, pofig, ka mēs, FESTVĀLA organizatori, šo grupu (kurus tomēr, spriežot pēc visa, uzskatam par lohiem) ievietojām PR relīzēs bezmazvai kā hedlainerus, labi apzinoties grupas trendīgumu un faktu, ka tāpēc ar šo grupu vien varēs normāli nopelnīt, un būs labs koncerts - visi būs laimīgi. Taču tas izrādās ir tikai mans viedoklis; FESTIVĀLA orgkomiteja tā neuzskata, spriežot pēc fakta, ka viņi mums par uzstāšanos piedāvāja tik un tk Eur, plus, utilities - precīzu summu nedrīkstu minēt, bet tā ir aptuveni 2x mazāka, nekā mēs parast prasam lielajiem organizatoriem, kuriem ir pietiekoši daudz resursu. Okej, okej, varbūt viņiem tiešām ir sūdīgi ar naudām? Jo FESTIVĀLA orgkomiteja kā attaisnojumu tam, ka nav gatava maksāt vairāk par tik un tik Eur, minēja faktu, ka viņi citādāk "nebūs pa nullēm" jeb neatpelnīs izdevumus. Labi, lai tā būtu. Taču tad uzreiz rodas jautājums - kāpēc vienas citas ļoti neaktuālas, bet FESTIVĀLĀ spēlējošas rokgrupas honorārs ir 10x lielāks, nekā tas, ko piedāvā mums? (Es nejokoju par "10x").
  • Šo jautājumu uzdodu arī tāpēc, ka paši FESTIVĀLA organizator, šķiet, īsti nezina, ko dara, jo, kā minēts viņu mājaslapā, viņu filozofija ir, citēšu: "FESTIVĀLA pamatideja slēpjas programmas nestandarta izpausmē, meklējot un piedāvājot arvien ko jaunu, līdz šim Latvijas mūzikas festivālos neredzētu un nedzirdētu." Tātad, spriežot pēc viņu rīcības, viņi izturas liekulīgi ne tikai pret mūziķiem, kuri tiešām nevēlas sajukt prātā, turpinot spēlēt mūziku šajā neauglīgajā vidē, bet arī pret potenciālajiem apmeklētājiem. Tas nav noslēpums, ka "sķietami neaktuālā rokgrupa, kurai maksā 10x vairāk" nav tā standartus graujošākā un "Latvijas mūzikas festos neredzētākā" grupa (nemaz nerunāsim par aktualitāti), tāpēc uzskatu, ka mūsu neizpratne par izteikti spēcīgo FESTIVĀLA orgkomitejas vēlmi ietaupīt tieši uz manas grupas u.c. mums līdzīgu grupu (atļaušos - grupas, kuras īsti nevar pastāvēt par sevi, jo nav kliķē) rēķina, šoreiz ir vietā. Protams, protams - es šī raksta ietvaros piesējos niansēm, un, jā, kā pretargumentu iepriekš minētajam var piesaukt to, ka katrs cilvēks tāpat iepazīsies ar gaidāmo grupu sarakstu, pirms izlems, vai veltīs savu laiku šim pasākumam. Un es nemaz nezinu, cik aktuāls patiesībā ir mūsu grupa, jo gan mūzikas žurnālistu un citu profesionāļu, kā arī klausītāju minētās pozitīvās atsauksmes, kā arī fakts, ka mūsu nosaukums relatīvi bieži parādās internetā, ir un var būt ļoti, ļoti maldino ). Un kurš vispār teica, ka festivāla organizētājiem būtu jāvadās pēc kaut kā tik abstrakta kā grupas trendīgums? Es to visu ļoti labi saprotu, patiesi, taču biju spiests izmantot šos brīžiem  ļoti muļķīgos jēdzienus, jo citādāk man būtu ļoti grūti, lai neteiktu "neiespējami", šo visu jezgu kaut cik saprotami izklāstīt cilvēkam no malas - tādam, kurš varbūt nemaz nezina un negrib zināt, kas ir mana grupa.
  • Skaidrības labad rezumēšu par pašu problēmas sakni. Tas nav noslēpums, ka festivālu organizatori Latvijā rīkojas pārsvarā pēc ļoti līdzīgas maksāšanas shēmas - ārzemju grupām (nav svarīgi, cik tās ir populāras/aktuālas, jo tās ir ārzemju grupas) maksā visvairāk, pēc tam visām "lielajām" grupām no Latvijas (t.i., grupām, kuras pašsaprotamu iemeslu dēļ jau gadiem ilgi prasa normālu, atbilstošu honorāru) un tad atlikušā nauda tiek izdalīta uz visām pārējām grupām jeb "lohu grupām", kā es tās esmu pasācis dēvēt. Kāpēc "lohu grupas"? Ne jau tāpēc, ka es uzskatītu, ka to mūzika ir nebaudāmāka vai izpildījums ir nekvalitatīvāks - nē, tās par "lohu grupām" padara tieši paši festivālu un pasākumu organizētāji, novelkot imagināru līniju starp grupām, kuras ir pelnījušas cieņpilnu samaksu un grupām, kuras dažādu iemeslu dēļ to nav pelnījušas. 

    Visbeidzot, ja jau runājam atklāti par šīm lietām, tad būtu tikai godīgi, ja es minētu to summu, cik mēs parasti prasam par uzstāšanos. Jo es te nevēlos nevienu sanaidot ar nevienu vai vienkārši mazliet padirsties. Man tiešām diezgan ļoti rūp viņu attieksme, jo es apzinos, cik liels svars tai patiesībā piemīt - īpaši jau, ja mēs runājam par cieņpilnu attieksmi Latvijas alternatīvās mūzikas scēnas visās pusēs, kas attiecīgi ietekmētu šīs mūzikas uzplaukumu, nevis kalpotu par kārtējo iemeslu tās norietam. Tātad, vidēji manas grupas gadījumā honorārs ir tik un tik Eur "masātspējīga" organizatora/pasākuma gadījumā, taču tas nenozīmē, ka neesam gatavi spēlēt arī par divrez mazāk Eur vai pat par velti - viss ir atkarīgs no tā, kas tas ir par pasākumu un vai šis pasākums nevēlas ieekonomēt uz grupām, kas varētu būt ne tik informētas par to, kas ir "cieņpilns honorārs" un kas ir "lohu honorārs". Runājot par konkrēto gadījumu - FESTIVĀLS mums atteica mūsu standarta Eur apmēra lielu honorāru (piedāvājot 2x mazāk Eur, plus, utilities), neskatoties uz to, ka savu pasākumu reklamēja ar mūsu vārdu priekšgalā (un, kā minēju, sākumā bez grupas piekrišanas/ziņas). Un manas grupas vs FESTIVĀLA epopeja noslēdzās ar to, ka manas grupas nosaukums klusiņām tika izvākts no visām listēm (jo, orgkomitejas vārdiem, maksāt vairāk par 2x mazāk Eur, salīdzinot ar to, cik prasam parasti (un cik mums parasti maksā) mums nozīmētu zaudējumus festivālam; moš atvelciet no tās neaktuālās rokgrupas honorāra, kurai tiek maksāts 10x lielāks honorārs, nekā mums, kādu sotaku? Pretty please?), un, kas zina, varbūt dažs labs šogad tiešām aizbrauks uz FESTVĀLU, vēlēdamies dzirdēt manu grupu, bet tā vietā smagi aplauzīsies, jo pasākuma rīkotāji nav publicējuši relīzi par izmaiņām grupu plānā - par faktu, ka tomēr nespēlēsim. 

    Skaidrības labad (jo apkārt ir daudz idiotu, un tas ir normāli) atkārtošu, ka nedz es, nedz mani grupas biedri neesam ieinteresēti kurnēt un klusībā, aiz visu muguras dusmoties vai aprunāt kādu, kā arī mēs neesam ieinteresēti bezauglīgos konfliktos, un, ņemot vērā šīs tēmas aktualitāti, uzskatu, ka sabiedrības informēšana par šo kuteklīgo situāciju varētu kalpot par labu kopējai diskusijai par alternatīvās mūzikas un mūziķu bēdīgo situāciju šaizemē. 

    Un vēlreiz: šis ir tikai mans viedoklis un mani secinājumu par konkrēto tēmu. Tāpēc vietas, kur pieminu ne tikai savu, bet arī savu grupasbiedru viedokļus, ir uztveramas kā speklulatīvās.

(23 comments | ir ko piebilst)

anonymous

7:28p
Kāpēc gan neiedzert par ALAT rezultātiem?

(11 comments | ir ko piebilst)

ulvs

6:52a
Pēkšņi internetos uzdūros sen aizmirstai mūzikas pērlei - Dirty Beaches. Atceros, ka viņa 2013. gadā izdoto "Drifters/Love Is The Devil" dubultalbumu klausījos nepārtraukti, būdams komā. Tas bija un ir burvīgs soundtreks smagiem Morfeja nomoda sapņiem un realitātei.

Ļoti gaumīgs un grūvīgs (!!!) noveivs/noisepops. Patiks visiem, kuriem patīk laba mūzika. 


current music: Dirty Beaches - Casino Lisboa

(21 comments | ir ko piebilst)

dienasgramata

12:38a
DELFI. Kartupeļus var pagatavot garšīgi arī bez gaļas.

(4 comments | ir ko piebilst)

Tuesday, March 21st, 2017


dienasgramata

11:50p
HUROMLATVIJA.LV Aizraušanās ar slow juicing ir vēl viena intelektuālisma pazīme pilnvērtīgas dzīves kvalitātes baudīšanai.

(2 comments | ir ko piebilst)

dienasgramata

11:42p
HOKEJS.LV Praktiski jebkura sieviete kādreiz ir sapņojusi iegūt formīgu un tvirtu augumu, taču reti kura sieviete zina, kā to visefektīvāk un vienkāršāk izdarīt.

(ir ko piebilst)

dienasgramata

11:30p
DELFI. Diāna, būdama trešajā grūtniecības mēnesī, apzināti nokritusi pa kāpnēm, lai sev pievērstu vīra uzmanību. Tiesa, Čārlzs un viņa personāls ignorējuši Diānas uzvedību un nav likušies zinis par viņas omas svārstībām. Tā vietā, lai atbalstītu sievu, princis ar pilnu krūti meties dēkā ar Kamillu, un viņa sieva ne tikai vairākkārt noklausījusies abu telefonsarunas, bet arī mājās atradusi vīra mīļākās rokassprādzi.

(ir ko piebilst)

apjukums

8:55p
Dienas lolz

Atrasts seju grāmatā:
Mans rīsu eksperiments jeb vārda spēks.
Ir pagājis mēnesis kopš divās burciņās ieliku vienādu daudzumu vārītus rīsus. Uz vienas uzrakstīju "es Tevi ienīstu", uz otras- "es Tevi mīlu" un citus jaukus vārdiņus. 😉Katru dienu garām ejot 1x nolasīju šo tekstu, protams, pieliekot sajūtas. Te nu ir rezultāts. [Vienā burkā rīsi sapelējuši, otrā ne.]
Mēs jau neticam lietām, ko neredzam. Tad nu, lūk, skatieties un redziet! Bet vislabāk izmēģiniet paši!
Secinājums: MORE LOVE!!! 😏🙏🏻💜

(7 comments | ir ko piebilst)

copy

4:57p
dz. d.

kārtējo reizi pirms dzimšanas dienas ir šie eksistenciālie jautājumi - vai svinēt ? kā svinēt? kur un ar ko?
beigās, protams, kā parasti, tāpat neko nesvinēšu.

(4 comments | ir ko piebilst)

rkktzd

3:59p
"purgatorial struggle between sinful pleasures and a yearning for higher peace" - tāds jauks teikums.

(ir ko piebilst)

Monday, March 20th, 2017


kants

11:26a
termini

kultūras atmiņa ož pēc esenciālisma

(ir ko piebilst)

rkktzd

9:31a
gastronomiskais pavasaris

(ir ko piebilst)

Sunday, March 19th, 2017


rkktzd

2:18p
manliekas, ka andergraundam šeit iet tik švaki tāpēc, ka nevienam vairs īsti nav ko teikt.

(13 comments | ir ko piebilst)

copy

1:47p
uguns un nakts

uguns un nakts ir iespējams sliktākā un garlaicīgākā izrāde, kādu jebkad esmu redzējusi. vai arī es vispār neko nesaprotu no teātra.

(4 comments | ir ko piebilst)

rkktzd

1:56a
music is life and life is not a business

(1 comment | ir ko piebilst)

Saturday, March 18th, 2017


kants

7:57p
dienas citāts

“Banālā nacionālisma metonīmiskais tēls nav karogs, kas tiek apzināti vicināts kvēlā aizrautībā; tas ir karogs, kas nemanīts karājas pie sabiedriskas iestādes ēkas.” (Billig 1995: 8).

pa to laiku: 10,5 k/30

(1 comment | ir ko piebilst)

dienasgramata

5:45p
DELFI. Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta darbinieki piektdien Rīgā palīdzēja kādai sievietei izkļūt no rokudzelžiem, pastāstīja VUGD pārstāve Inta Šaboha. Izsaukums saņemts pēcpusdienā. Glābējiem bija jādodas uz Maskavas ielu, Rīgā. Kā un kāpēc sieviete bija saslēgta rokudzelžos, VUGD pārstāve nevarēja pateikt.

(ir ko piebilst)

ulvs

12:58p
Anna L.

Man ļoti patīk sievietes vārds Anna. It sevišķi, ja viņas uzvārds sākas ar "L". Anna L. Skan tik jauki! Nē, bet es pavisam nopietni. Man pārāk patīk sieviešu dibeni, haha! Tā, ka baudkāre un baudpilnums balansē ar apsēstību. Taču beigu beigās to patiesi novērtē gan Anna L., gan es.

(3 comments | ir ko piebilst)

Friday, March 17th, 2017


copy

2:48p
akdies, es taču vispār nepamanu lietas - kaimiņiem piedzimis bērns, bet es vispār nebiju piefiksējusii, ka tā meitene ir stāvoklī. mīļās meitenes, neprasiet man, lai ieraugu jūsu jaunās frizūras un kleitas!

(1 comment | ir ko piebilst)

kants

12:46p
And I'll dance with you in Vienna

pavasara brīvdienas izdomātas.


current music: leonard cohen: take this waltz

(2 comments | ir ko piebilst)

kants

11:51a
vienā teikumā viss, kas bija ačgārni 30to gadu krievijā

(1931. gadā) apgaismības komisāra uzvārds bija lunačarskis.

(1 comment | ir ko piebilst)

Thursday, March 16th, 2017


anonymous

12:08a
Bija atnākusi arī Velta Sniķere (96). Sūdzējusies gan, ka esmu drusku par klusu runājis.

(1 comment | ir ko piebilst)

Wednesday, March 15th, 2017


kants

10:40p
marta īdas

biedri,
pacelsim pa glāzei šablī, lai jūlijam vieglas smiltis

(6 comments | ir ko piebilst)

dienasgramata

8:37p
šodien nejauši izdzirdēju dziesmu ar šādu tekstu:
"Once I loved a butterfly
Don't wonder how, don't ask me why"

(1 comment | ir ko piebilst)

Tuesday, March 14th, 2017


dienasgramata

11:07p
DELFI. Svētdien, 12.martā, neilgi pēc pulksten 10 Rīgas pašvaldības policijas Zemgales pārvaldes darbinieki saņēma informāciju, ka pie kādas daudzdzīvokļu nama ieejas Ziepniekkalnā novietota automašīna, no kuras dzirdama skaļa mūzika un, iespējams, tajā nodarbojas ar seksu.
Ierodoties notikuma vietā, policisti pamanīja "Volvo" markas transportlīdzekli, kurš bija novietots stāvēšanai neatļautā vietā pie pašas daudzdzīvokļu nama ieejas. Policists pieklauvēja pie loga, to uzreiz atvēra vadītājs, kuram blakus sēdēja kāda daiļava.

(3 comments | ir ko piebilst)

copy

10:54p
peldošie ceļojošie. II daļa

skaista, gaisīga noskaņu izrāde uz dailes teātra lielās skatuves. brīnišķīga pēcsajūta un vieglums. un es šausmīgi priecājos, ka dzīvoju "nastavševa laikmetā". tas iedvesmo.

(ir ko piebilst)

kants

10:01p
nedēļa ar gripu un tv sērijām to labuma secībā

taboo - tā sajūta, kas tev bija bērnībā, lasot labu vēsturisko romānu + gaumīga deva gōtikas. hbo.
the night of - tas pārsteigums, ko veido starpība starp treilera nenoteiktību un to, kā tevi uzāķē. labākās kriminālsērijas kopš true detective. hbo.
goliath - tur tevi trīcošu jau no otrās sērijas. juristu drāmas rāmis nespēj noslēpt lielisku trilleri. amazone. 
braindead - tā saucas ridlija skota producēts house of cards. viegls, bet inteliģents un asprātīgs pārsteigums. cbs.

ascension - gluži ģeniāls retrofutūristisks sai-fai scenārijs ne tik labu aktieru izpildījumā. syfy.
legion - interesanta virzošā ideja, bet nogalinošs uzstādījums, ka to izspēlē sasukāti pusaudži smukiņos interjeros. fx.


(8 comments | ir ko piebilst)

rkktzd

1:39p
Radža bija viens no brīnumiem manā dzīvē

(1 comment | ir ko piebilst)

ulvs

11:06a
Es, atnākot mājās, pēc vairāku dienu prombūtnes. 

Reizē viena no episkākajām scēnām kino vēsturē. 

(8 comments | ir ko piebilst)

rkktzd

8:41a
man gribētos lai cilvēkiem ir līdzīgi, kā datoriem - ka var redzēt cik daudz vietas kas aizņem cilvēka dzīvē

(2 comments | ir ko piebilst)



> uz augšu
Sviesta Ciba
hackers counter system