| krankenkabinet (vienna) rakstīja, |
vai die, kas ļoti labi pazīstams... ;) manā darba vietā ir eleganti noorganizēts help-desk's. faktiski nestrādājošs. neatliekama tehniska tīkla avārija, tajā galā garlaikota balss parasti atbild, lai raksta e-pastu. var runāt, cik gribi - vienalga garlaicīgi/neieinteresēti. ja raksta e-pastu, tad parasti tās dienas vakarpusē vai nākamajā dienā pienāk atbilde: jūsu problēmas pieteikums ir saņemts; nododam risināšanai... principā darba diena apstājas. ja virpa atsakās elpot, tad vispār vari iet mierīgi mājās, jo zini, ka ātrāk kā 2-3 dienu laikā neviens neatslīdēs, lai paņemtu to... ;) tā dzīvē notiek ;) pat diplomatiska pieeja diez ko nelīdz. mhm.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: