krankenkabinet ([info]vienna) rakstīja,
vai die, kas ļoti labi pazīstams... ;) manā darba vietā ir eleganti noorganizēts help-desk's. faktiski nestrādājošs. neatliekama tehniska tīkla avārija, tajā galā garlaikota balss parasti atbild, lai raksta e-pastu. var runāt, cik gribi - vienalga garlaicīgi/neieinteresēti. ja raksta e-pastu, tad parasti tās dienas vakarpusē vai nākamajā dienā pienāk atbilde: jūsu problēmas pieteikums ir saņemts; nododam risināšanai... principā darba diena apstājas. ja virpa atsakās elpot, tad vispār vari iet mierīgi mājās, jo zini, ka ātrāk kā 2-3 dienu laikā neviens neatslīdēs, lai paņemtu to... ;) tā dzīvē notiek ;) pat diplomatiska pieeja diez ko nelīdz. mhm.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?