Aborigēni un citas senās ciltis jau izsenis piekopuši GDPR, neatejot no kases un bez īdēšanas.
Lai ļaunie gari nenoklausītos, cilvēka īstais vārds netiek lietots, un miruša cilvēka vārds ne tik.
Paskat, manā iecienītajā aborigēnu grāmatā "Esmu aborigēns" liriskais varonis Vaipuldaņja savu nelaiķa vectēvu drīkstēja saukt tikai par "nelaiķi no Duvaumandži zemes".
Un arī pašu Vaipuldaņju drošāk bija saukt balto cilvēku vārdā, un visādu rituālo izdarību izdarīšanai viņam bija vēl pāris slepeno vārdu, kurus še neminēsim. Māsīcu un sievasmātes vārdus mūsu varonis vispār nedrīkstēja zināt. Bet kāda jēga no māsīcu un sievasmāšu vārdiem, ja ar viņām nemaz nedrīkst sarunāties.
Lai ļaunie gari nenoklausītos, cilvēka īstais vārds netiek lietots, un miruša cilvēka vārds ne tik.
Paskat, manā iecienītajā aborigēnu grāmatā "Esmu aborigēns" liriskais varonis Vaipuldaņja savu nelaiķa vectēvu drīkstēja saukt tikai par "nelaiķi no Duvaumandži zemes".
Un arī pašu Vaipuldaņju drošāk bija saukt balto cilvēku vārdā, un visādu rituālo izdarību izdarīšanai viņam bija vēl pāris slepeno vārdu, kurus še neminēsim. Māsīcu un sievasmātes vārdus mūsu varonis vispār nedrīkstēja zināt. Bet kāda jēga no māsīcu un sievasmāšu vārdiem, ja ar viņām nemaz nedrīkst sarunāties.
ja no vietējiem, tad droši vien kuilis un kuitala, piemēram