Kitty McOutrage - [entries|archive|friends|userinfo]
Kitty McOutrage

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[4. Jan 2025|12:37]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Vakar noskatījos delfi interviju par kuru šodien vārās soctīkli. Tātad, ja tu esi sieviete, kura publiski atļaujas kritizēt atsevišķus feminisma aspektus, tad reakcija ir arī šāda:



"Kāpēc viņa sēž intervijā nevis dzemdē, audzina bērnus un stāv virtuvē, aptekalējot vīrieti?"

"Un vēl tik agresīvi, kā sievietei vispār nepieklājas! Sievietei ar šādu pārliecību ir taču tikai jādzemdē un jāsmērē sviestmaizes."

"Marš mājās! ...pati nav pie pavarda, neauž, bet blandās apkārt."

"Jāsāk ar viņas aizsūtīšanu uz virtuvi."

Izklausās pēc tiem nolādētajiem patriarhāļiem, ne? Nope. Tā ir reakcija no feministēm un viņu sabiedrotajiem. Feminisma pirmais bauslis: tev nebūs kritizēt nevienu feminisma aspektu, jo tad es reağēšu tieši tādā veidā kā tie cilvēki, kurus es nicinu.
Linkir doma

Comments:
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:4. Janvāris 2025 - 15:01
(Link)
Ja tas ir par Telos redaktori, tad cik zināms kāreiz bērni viņai ir līdz ar to uzbrauciens nevietā, cita lieta ka viņa nezina kas ir liberālisms un pieļauj daudzas citas kļūdas, bet nu tad par tām var debatēt.

Un kas tas ellē ir ``sievietei nepieklājas``, toč kaut kāds alu seksisms.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:4. Janvāris 2025 - 15:49
(Link)
Visās nometnēs ir daļa diskutētāju, kuri izmanto trulas, klišejiskas frāzes.

Starp citu, tu arī neesi izņēmums, tādas nu reiz ir "mūžīgās patiesības kaislās meklēšanas" sūdīgās blaknes. :)
From:(Anonymous)
Date:4. Janvāris 2025 - 16:22
(Link)
Konkrētāk, kādu piemēru par šo kontu? Citādāk pati te izklausies pēc "trulas, klišejiskas frāzes".
From:[info]divas_zosis
Date:4. Janvāris 2025 - 16:48
(Link)
Visiem vārti ir notriepti ar darvu.
From:(Anonymous)
Date:4. Janvāris 2025 - 16:50
(Link)
Runa vienkārši ir par ietekmīgas kustības, kas viņai pašai darījusi daudz laba un kurai viņa ir parādā, adekvātu nenovēŗtēšanu. Sēž uz sieviešu JEB cilvēktiesību koka, bet zāģē zaru zem sevis. Comedy gold.
From:(Anonymous)
Date:4. Janvāris 2025 - 20:57
(Link)
Kādas vēl cilvēktiesības? Tās, kuras Mozus nonesa no kalna?
From:(Anonymous)
Date:4. Janvāris 2025 - 21:25
(Link)
Nu, tieši tās niansētās cilvēktiesības, kas viņas modeli atšķir no islāma sievietēm - tām nelaimīgajām, mūždien klusējošajām būtnēm, kuras pasauli redz caur šauru auduma spraugu, bet toties sadzemdē kārotos četrus plus bērnus.
From:(Anonymous)
Date:4. Janvāris 2025 - 22:49
(Link)
Proti, kristiešu cilvēktiesības? Nu ja reiz tika novilkta lielā šķirtne pret islāmu.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:4. Janvāris 2025 - 23:26
(Link)
Varu derēt, ka vidējai islama sievieti ar garīgo veselību ir daudz daudz labāk par vidējo "atbrīvoto" Rietumu vīna un kaķu cacu, kas nevar vien atrast jaunus veidus kā nīst dzimumus un "atrast savu vietu", vienlaikus regulāri staigājot uz šarlatāniskiem rituāliem - psihoterapijām un ik dienu rijot piecus dažādus antidepresantus/nomierinošos, blenžot netflixu.
From:(Anonymous)
Date:5. Janvāris 2025 - 00:04
(Link)
Protams, ka daudz labāka garīgā veselība būs (pus)analfabētēm. :) Kuras nav atšķiramas cita no citas, tikai mazgā veļu, gatavo ēst un vāķī zīdaiņus (un vēl vienu neandertālieti-zīdaini aka vīru).
From:(Anonymous)
Date:5. Janvāris 2025 - 01:25
(Link)
Wow, izklausās pēc kādas īpaši apvainojušās mizandriskas ālavas. Nu, zostiņ, ko kāds latviešu vai svešzemju vīrietis tev noderījis šoreiz, mm?
From:(Anonymous)
Date:5. Janvāris 2025 - 01:52
(Link)
Nepatīk taisnība? Jā, nevarēšu palīdzēt gnidrologam vai krišjānim. Garīgā dzīve tiešām ir šaura/nekāda, ja nelasa, bet to jau tu atkal izlaidi, jo nav argumentu. Tos darbus, ko uzskaitīju, būtu jādara robotiem. Gnidrolog, kurš ironiskā kārtā (zinot šamējā vilkmes) piemin vīnu, izdomā ko svaigāku. Ā, un netfliksa man arī nekad nav bijis, savukārt kaķi nepatīk tikai briesmoņiem. Un zivij. Kas ir laikam viens un tas pats.
From:(Anonymous)
Date:5. Janvāris 2025 - 02:42
(Link)
Lūdzu, iztiksim bez šīs cilvēknīšanas un nihilisma un palūgsim jūs pieņemt savu sievietes būtību, atrast vīru un radīt bērnus latviešu tautai. Citādāk nāksies te šņākt pret interneta anoniem.
From:(Anonymous)
Date:5. Janvāris 2025 - 09:17
(Link)
Ieskaiti man kontā pāris tūkstošu, tad padomāšu par nākamajiem latviešiem. Vai paprasi Irbei. Vidusmēra latvietis, kurš saņem vidusmēra algu, kas uz rokas ir zem 1000, - kādi vēl 4 bērni; šāds scenārijs tikai miljonāra atvasēm savā atrautībā no dzīves un naudas skurbumā var likties paceļams.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:5. Janvāris 2025 - 12:24
(Link)
ar pāris tūkstošiem tur nekādi bērni nesanāks, vajag vismaz kādus 50, tad var sākt domāt, varbūt, ja ir ļoti liela vēlme/ interese kādam.
From:(Anonymous)
Date:5. Janvāris 2025 - 13:26
(Link)
Problēmas ar vīru jeb tavu kungu un saimnieku?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:5. Janvāris 2025 - 13:42
(Link)
Problēmas ar konceptu ``normālas attiecības``?
From:(Anonymous)
Date:5. Janvāris 2025 - 14:03
(Link)
Problēmas ar dieviņu? Viņš tev tā neļautu rakstīt.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:5. Janvāris 2025 - 12:22
(Link)
kas tā tāda par ``sievietes būtību``? Spermotoksikozu pērtiķu slapjie sapņi?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:5. Janvāris 2025 - 12:21
(Link)
izklausās pēc alu cilvēka tēviņa nogribētā stāvoklī. Sorry, nogribētā stāvoklī arī nomirsi.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:5. Janvāris 2025 - 11:28
(Link)
Spriežot pēc ļurkstēšanas tu esi analfabēte. Pie tam psihiski deģenerēta un buthurtēta līdz nelabumam. Musļiki nav saklausījušies Šekelšteina un Rozenbergas lekcijas par sociālo taisnīgumu un dzīvo laimīgā neziņā. Laikam tāpēc viņu sabiedrībai nav laika nolaisties līdz masveida smagai narkotiku, virtuālā eskeipisma u.c. deģībām.

Amizanti, ka jūs, kreisās cacas, bijāt visdedzīgākās analfabētisko migrantu uzņemšanas atbalstītājas. Laikam dziļi pīzdā tomēr tie neandertālieši uzbudina vairāk par līdzās esošajiem nu-male feministiem. Rapefugees, welcome!:)
From:(Anonymous)
Date:5. Janvāris 2025 - 11:38
(Link)
Laikam, laikam, gnīdas kungs. Ja tevi uzbudina, tas nenozīmē, ka citus arī.
[User Picture]
From:[info]methodrone
Date:4. Janvāris 2025 - 23:13
(Link)
Kas taa par interviju?

From:(Anonymous)
Date:5. Janvāris 2025 - 01:22
(Link)
https://youtu.be/pu27TmDVO2M?si=VgKT4qNz5XzUIRew

Bet Tev arī noderētu beidzot sevī izšķirties, vai ir vērts turpmāk sūdzēties par mātišķību un pagājušā zudumu, vai tomēr pieņemt visu ar labu un kā neizbēgami vajadzīgu. Dažas jaunas latviešu sievietes var izlasīt Tavu cibu un secināt, ka nav vērts, grūti, ciešanas, daudz upuru. Tavā gadījumā ir grūti, jo nedzīvo LV pie radiem, kuri Tev ar bērniem varētu palīdzēt.
From:(Anonymous)
Date:5. Janvāris 2025 - 02:27
(Link)
Pat norāja savu iecienīto sekotāju jūsu dogmām? Salta, salta jums sirds, zēni.
From:(Anonymous)
Date:5. Janvāris 2025 - 02:44
(Link)
Kāpēc radīt bērnus ir "dogma"? Jums nepatīk dzīvība? Nepatīk būt, eksistēt? Nepatīk turpinājums?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:5. Janvāris 2025 - 12:25
(Link)
Radīt bērnus ir dziļi izvēles lieta un priekš turīgiem cilvēkiem. Dārgs hobijs.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:5. Janvāris 2025 - 12:31
(Link)
also turpinājums un būt ir dažādas lietas. Būt = tikt galā ar novecošanos, turpinājums - gaumes lieta.
[User Picture]
From:[info]methodrone
Date:5. Janvāris 2025 - 04:29
(Link)
Protams, ka ir veerts suudzeeties. Un veertas ir vieniigi taas lietas kas ir gruutas.
From:(Anonymous)
Date:5. Janvāris 2025 - 13:30
(Link)
Viss kārtībā, piedod par iepriekšējo atklātību, neironizējoši saku, ka Tu esi māte varone, un, viennozīmīgi, ka tas nav viegli, it īpaši tādā bērniem un mātēm vietā, kādā Tu dzīvo. Tikai satraucos,kā Tavi posti par mātišķības izaicinājumiem nolasītos citu pagaidām vēl šaubīgu jaunu sieviešu acīs
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:5. Janvāris 2025 - 13:38
(Link)
Tas ir labi ka cilvēki izlasa reālistisku aprakstu un padomā vai viņiem to vajag.
[User Picture]
From:[info]methodrone
Date:5. Janvāris 2025 - 13:50
(Link)
Cibas probleema (obviously mana atbildiibasp probleema) ir ka tajaa rakstu tikai par gruuto, labais vienmeer notiek klusumaa.
Lau jaunas sievetes labaak klausaas Agnesee, ceru ka kaadreiz sasniegshu taadu gaishu liimeni.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:5. Janvāris 2025 - 13:58
(Link)
Klausīties Agnesē ir labi ja tev ir privātmāja, 100+ K bankā, atbalsta grupa. Citādi klausīties Agnesē var novest pie sliktām sekām.
From:(Anonymous)
Date:5. Janvāris 2025 - 14:22
(Link)
A. nav šampanieša/ikru sociāliste, viņa laikam ir pārdales parisa hiltone. :D
From:(Anonymous)
Date:5. Janvāris 2025 - 14:27
(Link)
Skauž?
From:(Anonymous)
Date:5. Janvāris 2025 - 14:35
(Link)
Nē, norādu viņai shēmu, kurai būtu labi sekot valstī, kurā 1/5 cilvēku ir vai nu nabadzīgi, vai uz šī riska robežas. Vairāk nekā puse strādā par algu, kas knapi pārsniedz minimālo. Labi pelna tikai IT darbinieki un valdēs sēdošie. Starp citu, vai tad nu nav zināms, ar kādiem līdzekļiem 90. gados oligarhi un citi mīlulīši sarausa bagātības.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:5. Janvāris 2025 - 14:47
(Link)
Viss pareizi, lai bagātie taisa bērnus, bērniem būs labi, apkope, nodrošinājums, izglītība.
From:(Anonymous)
Date:5. Janvāris 2025 - 14:58
(Link)
Pēdējais dzimstības bums LV bija 80to vidū un nogalē, kad ekonomika un mantība bija pakaļā. Tā ir viegli uzzināma info, bet tu nevari, jo skaudība un aprobežotība aizmiglo skatienu. Vai arī tev vecāki bija bomži?
From:[info]divas_zosis
Date:5. Janvāris 2025 - 18:49
(Link)
Nebija vēl nekādā pakaļā 80-to beigās.
From:(Anonymous)
Date:6. Janvāris 2025 - 00:05
(Link)
Nostalģija ieslēdzās, pensīt? Patika stāvēt rindās pēc desas?
From:[info]divas_zosis
Date:6. Janvāris 2025 - 02:37
(Link)
Vari pastāvēt pēc manas.
From:(Anonymous)
Date:7. Janvāris 2025 - 01:34
(Link)
Kas noticis? Sovokā nācās savas jēlības, perversijas un piedauzības turēt ieslēgtas aiz mēles un tagad tik, brīvajā Latvijā, slūžas tavam iekšējam pagrimumam vaļā?
From:(Anonymous)
Date:7. Janvāris 2025 - 07:32
(Link)
Turpini glamurizēt PSRS
From:[info]divas_zosis
Date:7. Janvāris 2025 - 11:27
(Link)
Jā.
From:(Anonymous)
Date:5. Janvāris 2025 - 14:27
(Link)
Beidz čīkstēt, sāc aplaimot džusītes!
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:5. Janvāris 2025 - 14:32
(Link)
lien podā, norauj ūdeni
From:(Anonymous)
Date:4. Janvāris 2025 - 23:46
(Link)
Vai tiešām runa bija par "atsevišķiem feminisma aspektiem"? Irbes kundze šoreiz izklausījās pamatīgi radikalizējusies un diezgan skaidri pauda, ka mūsdienu feminisms un liberālisms ir vainojami kaut kādā Rietumu krīzē un ir izskaužami, vēlams, pavisam.

Un Jūsu minētās reakcijas izklausās vairāk sarkastiskas, t.b., aicinājumi no sērijas "practice what you preach".
From:(Anonymous)
Date:5. Janvāris 2025 - 01:23
(Link)
Feminisms un liberālisms ir radikāli pretdabiskas un civilizācijai naidīgas ideoloģijas, kuras jāizskauž pašos pamatos
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:5. Janvāris 2025 - 12:26
(Link)
Reliģisks fundamentālisms un reliģiskās morāles ir kaitīgas un jāizskauž.
From:(Anonymous)
Date:5. Janvāris 2025 - 13:31
(Link)
Tu katrā trešajā postā pats sūksties par liberālismu un sociālismu, tā, ka nedirs.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:5. Janvāris 2025 - 13:34
(Link)
Ieslēdz domājamo. Iemācies kas ir liberālisms. Un no tā ka kaut kādi vegāhipijekoanarhoprimitīvi plānprātiņi ir sagājuši sviestā nekādi neizriet ka cita veida - dieviņtikummorāliskie plānprātiņi nav sagājuši tik pat intensīvā sviestā.

Sviestā var saiet dažādos veidos.