black_robin ([info]black_robin) rakstīja,
@ 2024-06-27 15:13:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Bieži piekrītu tam, ko saka Pītersons, bet viņam ir arī savi gļuki. Nesen noskatījos vienu, manuprāt, diezgan sakarīgu Pītersona kritiku no Mr. Menno. Kad Pītersons runā par praidu, viņš bieži sāk runāt par lepnību kā vienu no nāves grēkiem un jautā - kādēļ gan tas ir jāsvin? Lai gan viņš atzīst, ka varbūt ne tieši tikai lepnība ir tas, kas tiek svinēts, tomēr jautā, kādēļ gan tad tika izraudzīts šis vārds? Pītersons uz to skatās galvenokārt tikai kristīgā nozīmē, bet kontekstam, kurā šis vārds aizgājušā gadsimta 70tajos tika izraudzīts, nebija sakara ar kristietību, tas bija par to, lai cilvēki, kuri ilgstoši viņu orientācijas dēļ ir tikuši kriminalizēti, varētu iegūt pašvērtības sajūtu. (Nebija tā, ka viņi lemtu, kurā no nāves grēkiem nodēvēt šo pasākumu.)
Otra lieta bija par to, ka, kolīdz ir runa par homoseksualitāti, Pītersons to nesauc par orientāciju, bet saka 'desire' - saprotot ar to vēlmi, kas robežojas ar iekāri un jautā - vai tiešām tu visu savu identitāti reducē uz iekāri, vai tas ir viss, kas tu esi? Nenoliedzami, ka hedoniskais aspekts pastāv un kādam tieši tas ir vissvarīgākais, taču nevar to pieņemt kā vienu mērauklu visiem - protams, ka tas nav viss, kas tu esi, taču tā nav identitāte vai tikai vēlme vai iekāre. Ja runa būtu par heteroseksualitāti, tad taču ir (arī Pītersonam) saprotami, ka tur ir gan attiecības, gan intīma tuvība, gan mīlestība - tā ir ļoti nozīmīga dzīves sastāvdaļa un tas ir daudz vairāk par pliku iekāri.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]honeybee
2024-06-27 17:33 (saite)
es gan, weirdly enough, liktu "desire" kā plašāku terminu, nevis tīri fizioloģisku iekāri (un visnotaļ attiecinātu to arī uz heterosexual desire)
un arī brīdi iebremzētu par "orientāciju" vai "identitāti" kā pašiem labākajiem terminiem

lai gan Pītersonam parasti nepiekrītu (un ja viņš brauc virsū praidam, tad arī nepiekrītu) :)

(Atbildēt uz šo)


[info]begemots
2024-06-27 18:47 (saite)
Neapšaubāmi viņam ir gļuki.

(Atbildēt uz šo)


(Anonīms)
2024-06-28 04:10 (saite)
Geji ir slimi, perversi, samaitāti un amorāli cilvji vnk

(Atbildēt uz šo)


[info]ctulhu
2024-06-29 19:24 (saite)
Varētu padomāt ka kristieši netaisa savus praidus. Piemēram augustā LV notiek kristiešu pulcēšanās, gājieni, svētki Aglonā. Ar ko atšķiras no LGBTutt praida? Tikai ar drusku citām idejām, bet izpildījums praktiski tas pats - cilvēki ar vienām vērtībām un uzskatiem salasās kopā, demonstrē savas vērtības citiem, tusē.

(Atbildēt uz šo)


[info]ctulhu
2024-06-29 19:26 (saite)
/vai tiešām tu visu savu identitāti reducē uz iekāri, vai tas ir viss, kas tu esi?/

Atkal -ir visādas jocīgas identitātes, kas nu kuram svarīgs, citam nacionālā piederība, citam reliģiskā, citam ideoloģiskā, var būt kombinācijas. Nu viens šāds aspekts ir arī seksuālā, identitāte kā identitāte. Un kāda tur reducēšana, cilvēks jau var kombinēt identitātes - piemēram LGBT kristietis, nacionālists - komunists utt.

(Atbildēt uz šo)


[info]gnidrologs
2024-07-01 10:22 (saite)
Tas ir pilnīgi loģiski un saprotami. Visa varavīkšņkustība ir luciferiāņu operācija. Visi homoseksuālisti ir atklātāk vai mazāk atklāti molesteri, pederasti un sliktākajā gadījumā pedofili, bērnu upurētāji. Nevajag brīnīties, kad sātana pielūdzēji dara sātaniskas, uz visiem nāves grēkiem balstītas darbības un tad ar laiku arī sākt tās saukt pareizajos vārdos. Sātanam ir nerakstīts pienākums annuncēt savu ierašanos. Sākumā, kamēr sabiedrība ir vesela, viņš slēpjas, bet kad sabiedrības ir tik tālu slima kā mūsējā, viņš var atklāti manifestēt sevi.

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?