Prof. Biezpientaures pētījumu centrs -

1. Maijs 2012

10:41

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Pirmo reizi mūžā braucu pa veloceliņu, un jā, var saprast smīkņāšanu ka tas nemaz neesot īsts veloceliņš. No otras puses, tas ir labs ar to, ka ir alternatīva braukšanai pa šoseju. Tikai nepiekritīšu amortizējošās dakšas nevajadzībai - vienu dienu izbraucu bez, otru - ar, un viss liecina par labu amortiņiem. Ja būtu arī aizmugurē, diezvai traucētu. Kā pa Rīgas reljefu var pabraukt stilīgie ar padomjlaiku start-šosse (jeb tie tikai izskatās pēc tādiem?), man pagaidām ir liels noslēpums. Un šos braucējus redzu samērā regulāri!

(6 raksta | ir doma)

Comments:

[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:1. Maijs 2012 - 11:40
(Link)
varbūt viņi amortizē ar kājām, nevis ar pakaļu...
(Reply to this) (Thread)
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:1. Maijs 2012 - 11:55
(Link)
varbūt viņiem ir amortizējoša pakaļa!
(Reply to this) (Parent)
From:[info]biezpientaure
Date:1. Maijs 2012 - 14:20
(Link)
jā, braukt 85% laika stāvus uz pedāļiem, tas uzlabo saikni ar braucamo, sniedz nepārspējamu kontroli pār veļļuku, nemaz nerunājot par tradīcijām, gandarījumu un pārējo nemateriālo velokultūras mantojumu.

es saprotu ka eju popkultūras pavadā un neko nesaprotu :) bērnībā draugam bija plānais ričuks, braukt pa šoseju laikos kad mašīnu bija maz - bija ļoti labi, bet mums te suburbā arī nav tik gludu ceļu.
(Reply to this) (Parent)
From:[info]grey
Date:8. Maijs 2012 - 12:05
(Link)
Amortizē ar visu ķermeni - pārsvarā slodze ir uz dibenu un rokām, pie lielākas kratīšanās palīdz ar kājām. Bet strādā viss ķermenis - pleci, mugura. Nepieradušam braucējam tieši mugura ir vājais punkts.
(Reply to this) (Parent)
From:[info]grey
Date:8. Maijs 2012 - 11:55
(Link)
Tas ir pieraduma jautājums. Tie, kas gadā nobrauc vismaz pāris tūkstošus pa grants, zemes un meža ceļiem ir adaptējušies pie apstākļiem, tāpēc asfaltam viņiem vairs amortizējošo dakšu nevajag. Protams, ka amortizators dod komfortu, bez tam ļoti liela nozīme ir riepām - to diametram.

Par start-šosse runājot, tas vairāk ir stila jautājums, līdz ar to racionālie jautājumi tur nedominē. Start-šosse ir lielāks riteņu diametrs kā MTB, līdz ar to mazāk jūt ceļa negludumus un ripo vieglāk.

(Reply to this) (Thread)
From:[info]biezpientaure
Date:10. Maijs 2012 - 21:59
(Link)
Laikam atbilde ir - vairāki veļļuki :) Šosejai, mežam, utt.
(Reply to this) (Parent)