Pilnmēness nogurdinātie - Marketing: how to do it. NOT!

About Marketing: how to do it. NOT!

Previous Entry Marketing: how to do it. NOT!24. Mar 2010 @ 16:11 Next Entry
Zvana man šodien kāda būtne un ķepīgā balsī pīkst par to, ka lūk es esot Swedbank Internetbankas lietotājs un vai varētu piedalīties vienā aptaujā, ko viņiem taisa (šķiet) partneri vai kas tāds.

Es saku: nu, tipa, online aptauja?
- Nē, viņa pīkst: būšot jāatbrauc uz centru un jāatnāk uz kkādu tur biroju (oho!).
Es saku: Nu labi, bet man patlaban nav laika tur sīkāk visu saprast, vai var man atsūtīt detaļas pa e-pastu?
[kronis seko]:
- Nu, ziniet, es jums IEDOŠU TELEFONU, JŪS TUR UZZVANIET UN NOSKAIDROJIET. [mans izcēlums]
Es saku: Labi. Dodiet telefonu. Un viņa pa divcipariem nosauc kaut kādu numuru, kuru es, protams, nepierakstu un uz kuru es nemūžam nezvanīšu.


Noirgojos.
Bet tagad sāku domāt.

Principā tik neprofesionāli Swedbank agrāk nestrādāja. Vismaz apjautājās, vai ir laika runāt, un tā. Varbūt tomēr kkāds uzmetiens un social engineering?

UPD: Nē, vispār telefons, no kura zvanīja ir līdzīgs bankas telefoniem. 67444xxx
Tags:
(ir doma)
[User Picture Icon]
From:[info]rasbainieks
Date: 24. Marts 2010 - 17:35
(Link)
tas drošvien kāds fokusgrupu organizētājs, kam banka (vai lidojoša muca vai kas cits) iedevis datus. or, then again, not.
(ir doma)
Top of Page Powered by Sviesta Ciba