Komentāri |
Marketing: how to do it. NOT! | 24. Marts 2010 - 16:11 |
---|
Zvana man šodien kāda būtne un ķepīgā balsī pīkst par to, ka lūk es esot Swedbank Internetbankas lietotājs un vai varētu piedalīties vienā aptaujā, ko viņiem taisa (šķiet) partneri vai kas tāds.
Es saku: nu, tipa, online aptauja? - Nē, viņa pīkst: būšot jāatbrauc uz centru un jāatnāk uz kkādu tur biroju (oho!). Es saku: Nu labi, bet man patlaban nav laika tur sīkāk visu saprast, vai var man atsūtīt detaļas pa e-pastu? [kronis seko]: - Nu, ziniet, es jums IEDOŠU TELEFONU, JŪS TUR UZZVANIET UN NOSKAIDROJIET. [mans izcēlums] Es saku: Labi. Dodiet telefonu. Un viņa pa divcipariem nosauc kaut kādu numuru, kuru es, protams, nepierakstu un uz kuru es nemūžam nezvanīšu.
Noirgojos. Bet tagad sāku domāt.
Principā tik neprofesionāli Swedbank agrāk nestrādāja. Vismaz apjautājās, vai ir laika runāt, un tā. Varbūt tomēr kkāds uzmetiens un social engineering?
UPD: Nē, vispār telefons, no kura zvanīja ir līdzīgs bankas telefoniem. 67444xxx
|
|
Top of Page |
Powered by Sviesta Ciba |