Comments
Nu tā Saulīte ir tipa laikam vienīgā "teātra kritiķe", kas ir redzējusi, viņa šodien 100 g kultūras vismaz no tādām pozīcijām runāja, un teica, ka nekas nelīmējās kopā, tas bija viņas galvenais arguments, tāpēc es mēģināju saprast, kas viņa ir, lai autoritatīvi komentētu. Pretī bija Meikšāns, kuram bija paticis. Bet varbūt Tu arī to visu redzēji. Vēl Viktors Jansons pārmeta to, ka tikai mūzika un koncertuzvedums un ka nav teātra.
|
es redzēju, bet man skaidrāks netapa: kkas nelīmējās kopā, un Meikšānam patika (kas nav kompliments), kaut kādam vecam onkulim likās, ka laba ir tikai mūzika, un izrādi noņēma ar režisora piekrišanu, ļaujot viņam go green savā paša dārziņā. + Saulīte ieteica viņam naudu vairs nedot
|
savulaik Saulīte bija Muzikālā teātra literāras daļas vadītāja,ar ko arī teātris beidzās.
Saulīte redzēja ģenerālmēģinājumu (pieņemšanas izrād) , kur bija solītie 2 cēlieni un, kas bija slikts. Pēc kura Eihe un Evita nolēma, ka tādu nerādīs. Tad radošā komanda piedāvāja citu risinājumu. (es feisbukā aprakstīju, kāds tas bija). katrā agadījumā man ļoti patika. Un manā skatījumā tā bija precīzi uzbūvēta izrāde, kuras galvenā darbība noris skatītāju domās.
Problēma, manuprāt, bija tajā, ka komunicēts tika viens un skatītājs saņēma kaut ko citu. Sākot jau ar to, ka uz skatuves atgriežas vecā izrāde, kurā piedzima himna "saule, pērkons, daugava" un beidzot ar to, ka saņem programmiņu, kurā rakstīts, ka 2 cēlieni. Nu un tad izrāde beidzas, bet visi gaida, ka būs vēl.
Bet Jansona es nepiekrītu, ka nebija teātris...bija, bija tikai darbība bija ļoti minimāla, viss "Daugavas" mesidžs bija atmosfērā nevis naratīvā, mūzikas daudzums un temps sabalsojās ar ritmu, kādā skatītāji sastapa brīvības cīņās kritušo cilvēku vārdus vienu pēc otra, lēni, tā, lai tas cilvēks nostājas acu priekšā, paralli tādā fellīnī stilā, bet vienā kadrā pie bagātīga galda, kas stiepās no kulises līdz kulisei pieci aktieri visu izrādi ēda, ēda, ēda un tajā darbībā bija baigā enerģija + Skalbes Ziemeļmeitas teksti un operisks fināls.
Problēma, manuprāt, bija tajā, ka komunicēts tika viens un skatītājs saņēma kaut ko citu. Sākot jau ar to, ka uz skatuves atgriežas vecā izrāde, kurā piedzima himna "saule, pērkons, daugava" un beidzot ar to, ka saņem programmiņu, kurā rakstīts, ka 2 cēlieni. Nu un tad izrāde beidzas, bet visi gaida, ka būs vēl.
Bet Jansona es nepiekrītu, ka nebija teātris...bija, bija tikai darbība bija ļoti minimāla, viss "Daugavas" mesidžs bija atmosfērā nevis naratīvā, mūzikas daudzums un temps sabalsojās ar ritmu, kādā skatītāji sastapa brīvības cīņās kritušo cilvēku vārdus vienu pēc otra, lēni, tā, lai tas cilvēks nostājas acu priekšā, paralli tādā fellīnī stilā, bet vienā kadrā pie bagātīga galda, kas stiepās no kulises līdz kulisei pieci aktieri visu izrādi ēda, ēda, ēda un tajā darbībā bija baigā enerģija + Skalbes Ziemeļmeitas teksti un operisks fināls.
tieši tā...un tur feileris 100 gr. kultūras, jo viņi arī no Eihes intervijas bija izmontējuši, ka koleģiālā vienošanās par to, ka nevajag rādīt bija par ģenerāli. par to, ka nerādīs pirmizrādē redzēto izrādi, lēmums tika pieņemts bez eihes. bet raidījumā tika samontēts tā, ka sanāca, ka runa ir par pirmizrādes izrādi.
Tad pavirši veidots raidījums, tajā pirmizrādi redzējušo skatītāju viedokļu video KM valsts sekretāram Guntim Puķītim bija paraksts "Andris".
(Reply to this) (Parent)