Tā apdrošināšana un reģistrācija ir domāta tāpēc, lai ceļu satiskmes negadījuma gadījumā varētu identificēt, kam tas mopēds pieder, un civiltiesiskās atbildības apdrošināšana tāpēc, lai segtu izdevumus, ja tas āksts uz mopēda ir vainīgs.
Tas ir pilnīgi loģiski un normāli, ka tansportlīdzekļi tiek reģistrēti un ka tiek apdrošināta to vadītāju atbildība.
Gribēsim arī mož arī, lai ar auto varētu gāzt apkārt bez numuriem, apskates un octas? :) Lai šie priecājas, ka pagaidām tiem štuntiem nav TA jāiet.
Principā - jā. Uz to lēnām vajadzētu orientēties. Katrs pats par visu atbildīgs - nekādu obligāto tehnisko apskašu, apdrošināšanu, vienas dienas braukšanas atļauju un tamlīdzīgi. Un ja savāri sūdus, tad attiecīgi pēc pilnas programmas arī maksā. To sauc par personisko atbildību un veselo saprātu. 11 gadi / ~52 000km ar baiku praksē to ir pierādījuši beyond reason. Daru, kā gribu - nevienas avārijas.
Tas ir pilnīgi loģiski un normāli, ka tansportlīdzekļi tiek reģistrēti un ka tiek apdrošināta to vadītāju atbildība.
Gribēsim arī mož arī, lai ar auto varētu gāzt apkārt bez numuriem, apskates un octas? :) Lai šie priecājas, ka pagaidām tiem štuntiem nav TA jāiet.
Un ja savāri sūdus, tad attiecīgi pēc pilnas programmas arī maksā. To sauc par personisko atbildību un veselo saprātu. 11 gadi / ~52 000km ar baiku praksē to ir pierādījuši beyond reason. Daru, kā gribu - nevienas avārijas.
Citiem vārdiem sakot,