Pilota memuāri.

Dienās, kad lidlauks pārāk tāls.

Dienās, kad lidlauks pārāk tāls.

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Simpozijs ir īpašs notikums. Tas ir brīdis, kad saelpoties hēliju un pilnām plaušām bārstīt komentārus pa labi un pa kreisi. Simpozijs ir brīdis, kad ar GAZ-69 izbaudīt, ko nozīmē neiznīcināms auto, kam ceļi nav pirmās nepieciešamības prece un motoram ir vienalga, ka degviela, kuru tas rij, vēl nesen bija polietilēna kanniņas un dievs-viņu-zina-kas.

Simpozijs ir brīdis, kad murgi atkāpjas. Brīdis, kad pabūt ar savējiem un pabrīnīties, kā mēs visi esam savākušies un kā šis stāsts turpināsies tālāk.

/Ak, jā. [info]pyro un Kapracis (viņš arī Naktssargs) nu ir uzņemti Šmucsspainaviešu rindās.
  • Tu tak kādreiz savos postos kaut ko gudri filozofēji, ka velo ir way to go un braukt ar auto sux... Bet pēdējā laikā gan kaut kāds žigulis patīk, gan vecais bobiks... Turklāt abi nebūt nav kaut kādi autobūves šedevri. Dīvaini.
    • Te nav nekā dīvaina. Neprecizitātes radušās nekorektas interpretācijas dēļ:

      1) Velo joprojām ir "the way to go". Nākamais posms ir pilnpiedziņas elektrovellis - elektriskais motocikls - elektriskais auto un, protams, [elektriskais] lidojošais šķīvis. Viss ir pareizi

      2) VAZ 2101 ievērību izpelnījies ar to, ka čalis, kas konkrēto auto atrestaurēja, bija īpaši aptaurēts pedants, un tas rezultējās faktā, ka auto līdz sīkākajai hromētajai detaļai ir autentisks. Tātad - šobrīd jau šedevrs.

      3) GAZ ievērību izpelnās ar neiznīcināmu, nenokaujamu piekari, nekorodējošu alumīnija virsbūvi, absolūti episku, prātam neaptveramu caurgājamību (pazeminātajā pārnesumā) un Ford Transit dzinēju, kas tādējādi novērš pēdējo vājo šī auto punktu, ja neskaita absolūtu ekstru neesamību, kas padara dampi par pilnīgi neiekārojamu zagļu vidū.

      Es neesmu pret auto. Es esmu pret to murgu, par kuru autoindustrija pārvērsta šodien. Jā, un es esmu par elektriskajiem - tos var skrūvēt (lodēt, programmēt) arī pats. Pašreizējos - nevar. GAZiku un Žiguli vēl tā.
      • Ko tieši nevar? Protams, tam ir nepieciešams zināms aprīkojums un zināšanas, bet varēt var. Un tāpat, nevis "vēl tā", bet gan pilnībā skrūvēt var ne tikai gaziku un žiguli, bet gan vēl veselu lērumu visādu auto.
        • Es nevaru novilkt manuāli (kā tas ir veļļiem ar Shimano/SRAM daļām, kur precīzi soli pa solim parādīta katra procedūra ātrumu, bremžu, u.c. mezglu regulēšanai) un ņemt un vienkārši iet un skrūvēt da jebkādu autiņu. Iekšdedzes dzinēji ar visu to sarežģītību ir vāks.
          Ar elektriskajiem viss ir vienkārši - tur no auto pāri palikusi tikai piekare, viss pārējais ir tīra elektrotehnika ar mehānikas piedēkļiem - to var skrūvēt katrs, arī tie, kam mehānika nav intuitīva lieta.
          • Novilkt varbūt arī nevar (kaut gan īsti tam neticu), nopirkt gan var.

            Tātad iekšdedzes dzinējs tev ir par sarežģītu. Skaidrs.
Powered by Sviesta Ciba