Te nav nekā dīvaina. Neprecizitātes radušās nekorektas interpretācijas dēļ:
1) Velo joprojām ir "the way to go". Nākamais posms ir pilnpiedziņas elektrovellis - elektriskais motocikls - elektriskais auto un, protams, [elektriskais] lidojošais šķīvis. Viss ir pareizi
2) VAZ 2101 ievērību izpelnījies ar to, ka čalis, kas konkrēto auto atrestaurēja, bija īpaši aptaurēts pedants, un tas rezultējās faktā, ka auto līdz sīkākajai hromētajai detaļai ir autentisks. Tātad - šobrīd jau šedevrs.
3) GAZ ievērību izpelnās ar neiznīcināmu, nenokaujamu piekari, nekorodējošu alumīnija virsbūvi, absolūti episku, prātam neaptveramu caurgājamību (pazeminātajā pārnesumā) un Ford Transit dzinēju, kas tādējādi novērš pēdējo vājo šī auto punktu, ja neskaita absolūtu ekstru neesamību, kas padara dampi par pilnīgi neiekārojamu zagļu vidū.
Es neesmu pret auto. Es esmu pret to murgu, par kuru autoindustrija pārvērsta šodien. Jā, un es esmu par elektriskajiem - tos var skrūvēt (lodēt, programmēt) arī pats. Pašreizējos - nevar. GAZiku un Žiguli vēl tā.
1) Velo joprojām ir "the way to go". Nākamais posms ir pilnpiedziņas elektrovellis - elektriskais motocikls - elektriskais auto un, protams, [elektriskais] lidojošais šķīvis. Viss ir pareizi
2) VAZ 2101 ievērību izpelnījies ar to, ka čalis, kas konkrēto auto atrestaurēja, bija īpaši aptaurēts pedants, un tas rezultējās faktā, ka auto līdz sīkākajai hromētajai detaļai ir autentisks. Tātad - šobrīd jau šedevrs.
3) GAZ ievērību izpelnās ar neiznīcināmu, nenokaujamu piekari, nekorodējošu alumīnija virsbūvi, absolūti episku, prātam neaptveramu caurgājamību (pazeminātajā pārnesumā) un Ford Transit dzinēju, kas tādējādi novērš pēdējo vājo šī auto punktu, ja neskaita absolūtu ekstru neesamību, kas padara dampi par pilnīgi neiekārojamu zagļu vidū.
Es neesmu pret auto. Es esmu pret to murgu, par kuru autoindustrija pārvērsta šodien. Jā, un es esmu par elektriskajiem - tos var skrūvēt (lodēt, programmēt) arī pats. Pašreizējos - nevar. GAZiku un Žiguli vēl tā.