Pilota memuāri.

Dienās, kad lidlauks pārāk tāls.

Dienās, kad lidlauks pārāk tāls.

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Simpozijs ir īpašs notikums. Tas ir brīdis, kad saelpoties hēliju un pilnām plaušām bārstīt komentārus pa labi un pa kreisi. Simpozijs ir brīdis, kad ar GAZ-69 izbaudīt, ko nozīmē neiznīcināms auto, kam ceļi nav pirmās nepieciešamības prece un motoram ir vienalga, ka degviela, kuru tas rij, vēl nesen bija polietilēna kanniņas un dievs-viņu-zina-kas.

Simpozijs ir brīdis, kad murgi atkāpjas. Brīdis, kad pabūt ar savējiem un pabrīnīties, kā mēs visi esam savākušies un kā šis stāsts turpināsies tālāk.

/Ak, jā. [info]pyro un Kapracis (viņš arī Naktssargs) nu ir uzņemti Šmucsspainaviešu rindās.
  • Es nevaru novilkt manuāli (kā tas ir veļļiem ar Shimano/SRAM daļām, kur precīzi soli pa solim parādīta katra procedūra ātrumu, bremžu, u.c. mezglu regulēšanai) un ņemt un vienkārši iet un skrūvēt da jebkādu autiņu. Iekšdedzes dzinēji ar visu to sarežģītību ir vāks.
    Ar elektriskajiem viss ir vienkārši - tur no auto pāri palikusi tikai piekare, viss pārējais ir tīra elektrotehnika ar mehānikas piedēkļiem - to var skrūvēt katrs, arī tie, kam mehānika nav intuitīva lieta.
    • Novilkt varbūt arī nevar (kaut gan īsti tam neticu), nopirkt gan var.

      Tātad iekšdedzes dzinējs tev ir par sarežģītu. Skaidrs.
Powered by Sviesta Ciba