Uaaaj. Nu gan būs!
NAFIG IR JĀRAŽO MĒSLI?!?!?!?!?!!! :@ :@
Apple iPod/iPhone, Creative ZEN un citi brendu, mp3 atskaņotāji. Visu cieņu. Patīkami, kvalitatīvi nostrādāti agregāti. Cena arī atbilstoša. Protams, ne bez saviem trūkumiem (iTunes, maināmu akumulatoru trūkums, u.c.). Bet tas pats par sevi nebūtu nekas, ja vien visādi ķīnieši un slovāki nemestos kopēt šo konceptu! Pilns tirgus ar visādiem pakaļdarinājumiem - mēsliem! Nekvalitatīvi displeji, gļukaina programmatūra, lēta plastmasa. Viss, ka tik lētāks. Protams, cena arī ir tāda, par kuru varbūt vērts apsvērt kāda šāda klona iegādi, taču jau iepriekš ņemot vērā trūkums. Tad NAFIG nevar ražot KVALITATĪVUS un relatīvi LĒTUS konkurentus. Nu, kāda jēga štancēt mēslus, cerot uz tirgus nišu? Bezjēdzīga resursu tērēšana! Skaidrs, ka tādam ķīniešu pakaļdarinājumam nekādus 'software update' neatrast. Bieži vien paši no savas čītošanas ir tā pārmīzuši, ka pat baidās drukāt nosaukumu un modeļa nr. virsū.
Savukārt, kas attiecas uz šorītu, tad Tetly tēja arī ir MĒSLS! Viss maisiņa nosusināšanas mehānisms ar 2 aukliņām ir totāls idiotisms.
_ļeķ!!
NAFIG IR JĀRAŽO MĒSLI?!?!?!?!?!!! :@ :@
Apple iPod/iPhone, Creative ZEN un citi brendu, mp3 atskaņotāji. Visu cieņu. Patīkami, kvalitatīvi nostrādāti agregāti. Cena arī atbilstoša. Protams, ne bez saviem trūkumiem (iTunes, maināmu akumulatoru trūkums, u.c.). Bet tas pats par sevi nebūtu nekas, ja vien visādi ķīnieši un slovāki nemestos kopēt šo konceptu! Pilns tirgus ar visādiem pakaļdarinājumiem - mēsliem! Nekvalitatīvi displeji, gļukaina programmatūra, lēta plastmasa. Viss, ka tik lētāks. Protams, cena arī ir tāda, par kuru varbūt vērts apsvērt kāda šāda klona iegādi, taču jau iepriekš ņemot vērā trūkums. Tad NAFIG nevar ražot KVALITATĪVUS un relatīvi LĒTUS konkurentus. Nu, kāda jēga štancēt mēslus, cerot uz tirgus nišu? Bezjēdzīga resursu tērēšana! Skaidrs, ka tādam ķīniešu pakaļdarinājumam nekādus 'software update' neatrast. Bieži vien paši no savas čītošanas ir tā pārmīzuši, ka pat baidās drukāt nosaukumu un modeļa nr. virsū.
Savukārt, kas attiecas uz šorītu, tad Tetly tēja arī ir MĒSLS! Viss maisiņa nosusināšanas mehānisms ar 2 aukliņām ir totāls idiotisms.
_ļeķ!!
Pērkot par naudu, tu nepērc no ražotāja - tu pērc no tirgus. Un tirgus pieder ķirzakām. Kkādiem hameleoniem, kuriem ieskatoties acī, viš ar otru jau lūrēs, kā tevi apčakarēt.
Lopi!!! SIST!!!!!
Es ļoti ceru iemācīties "maindot savu biznesu" un nelikties zinis par šitiem telpas/attiecību kropļotājiem. Pareizāk sakot - pacelties virs tiem, savā ikdienā stiprinot stabilās formas (piem., standarta instrumentus :p).
Daudz ir iznācis sadzīvē arī saskarties ar to jauno paaudzi, kura grib noliegt visu pastāvošo un pašmērķīgi darīt visu citādi, kas parasti nozīmē - nesekmīgi. Tad nu man tie vājprātīgie (prāts ir harmonijas īstenošana) ir jau diezgan smagi piegriezušies. Vnk sabiedrība ir novesta līdz haosam, kurā var atļauties ienest visādu noizu, kuram vairs nav pat terapeitiska nozīme (lai novērtotu Harmoniju), bet drīzāk organizēts terors, lai laupītu sabiedrības un katra indivīda labbūtību, kuras pamats ir harmonija, labas attiecības ar citiem eksistences elementiem, bet vot visādi šitie patentētāji, bļin, izgudrotāji, sūdu ražotāji vnk lauž to veselīgo vidi - kā braucēji, kas atteiktos ievērot ceļu satiksmes noteikumus un radītu uz ielām visu kustību apgrūtinošas nekārtības.
Pasaule kļūst nejūtīga, nihilistiska un savtīga, ignorējot kārtību. Šajā sakarībā ir interesanti, ko tieši nozīmē "Jaunā Pasaules Kārtība" - pilnu apspiešanu, kura šobrīd īstenojas, iznīcinot Harmoniju (kārtību), vai tomēr jaunu, atjaunotu, visiem derīgu kārtību, harmoniju, kurai pēc nosaukuma būtu jānodrošina pilnvērtīga vieta ikkatram. Tomēr šī droši vien ir kārtējā greizo spoguļu rotaļa. Karš ir miers. Haoss ir kārtība.
Vot, bet tas noizs nemitīgu bezjēdzīgu produktu reklāmu veidā vnk TRAUMĒ. Un ir paliek tikai 2 varianti - ļauties tam vai sist pretī. Es izvēlējos pēdējo.
p.s. ko Tu biji domājis ar to 'sociāli dzesējoši buferi'?
Par to soc.dzes.buf. - zinkā, cilvēkam vajag vietu šajā pasaulē. Es meklēju savu vietu Kosmosā, izejot uz visu vai neko, kamēr lielākoties citi atrod savu vietu sabiedrībā, draugu lokā, kkādā tādā ierobežotā shēmā, kur var apmierināties ar aizspriedumiem pret ārējo un priecāties par to, cik mēs esam jauki un pūkaini. Es neļauju sev atdzist, ieslīgstot tādos procesos, kaut arī gadās, protams, socializēties, biedroties, draudzēties, tējot vai vai kopīgi ālēties, tomēr arī tajās reizēs lielākoties nodarbojos ar to mokoši nopietno Kosmosa izpēti, neatlaižot prātu gandrīz ne mirkli. Esmu gandrīz kā nozvērējies būt nelaimīgs :D Vismaz līdz bīdim, kad būšu laimīgs :DD Bet nu, man ir lielummānija, es kaut kā to latiņu pirms katra leciena uzlieku gabalu augstāk nekā vispār spētu uzlekt. Citi akal noņem latiņu nost un ieslīgst sociāli relatīvā pašapmierinātībā, aizmirstot visu To Tur Ārā. Man šķiet, ka aizmirst nav pareizi, bet laikam tas arī ir slimīgi - es laikam vnk gribu būt nemirstīgs, visu zinošs, visu redzošs, visu saprotošs - bet tas jau velk uz zaimošanu. Nez. Varbūt kkad aprimšu un iečilošu. Pa brīdim jau gadās, reizēm pat uz kādu nedēļu vai divām, bet vienmēr iznāk ielidot atpakaļ tajā cīņā ar vēju.
Nu jā, un vēl man ir tendence izteikties garāk nekā nepieciešams.
Kaut gan man kkā liekas, ka ir nepieciešams izteikties pilnīgi, bet tas nozīmētu - bezgalīgi. Ak vai. Dzīve nav iemācījusi man manu vietu.
pagaidām vienkārši jākuļas, kā ir.
Tāpēc mani mazliet sāpina tas, ka cilvēki apkārt aizvien atkārto tukšos, iluzoros saukļus par to, ka cieņai nav nozīmes, davai mīlēt visus vienādi! Tas, protams, ir bullšits. Īsta draudzība aug. Īsta cieņa ir jānopelna.
Taisnība, nav šobrīd īsto apstākļu. Jākuļas kā ir. Viss plūst, viss mainās - viss būs!
ar tetlija maisiņiem visādi eksperimentēt var, bet parasta savilkšana neko nedod :D
īsta tēja - tikai beramā.
Revolucionārais Rexona's apgrieztais rullītis.
Re: Revolucionārais Rexona's apgrieztais rullītis.
Kaut - protams, ka vajadzētu ar to cīnīties. Man kkas teica, ka pēc likuma reklāmās esot jābūt vismaz 30% patiesībās. I mean - 30%!! Tas ir izsmiekls! Tā ir ar likumu atļauta publiska melošana! Tas nozīmē, ka LIKUMS ATĻAUJ divas trešdaļas reklāmas MELOT! Tā ir vistīrākā ņirgāšanas par sabiedrību, bet cilvēki ir pamanījušies to pieņemt par normu. And IT SUCKS.
Re: Revolucionārais Rexona's apgrieztais rullītis.
Re: Revolucionārais Rexona's apgrieztais rullītis.
Re: Revolucionārais Rexona's apgrieztais rullītis.
[man šodien tāda oma, tāda oma. you know! ;) ]