Faaaaaag!!!!!!
Nu, viedie un zinošie, stāstiet!
Kāds ir auto gultņa aptuvenais resurss un kādi ir galvenie faktori, kas iznīcina šo rotējošo detaļu? Sāls, agresīva vide, Planned obsolescence!?
Kā tas var būt, ka pat Pensionār-mode braucot, gultnis noiet knapus 25 000 un alles!?!?
No autoservisa izripoju diezgan pikts un ar pamatīgu neplānotu robu kabatā. Vispār, man sāk rasties nu jau diezgan konkrētas, pamatotas aizdomas. VW grupas skandāls ar dīzeļdzinēju izmešiem, visa K&R servisa neglaimojošā izteikšanās par VAG grupas autiņu (Seat, Škoda, Audi, VW, whatnot) konstruēšanas kvalitāti.. Vēlīnie Pumpe Duse dzinēji un to sprauslu problēmas.. Un nu jau arī gultņi, kas mirst pēc knapiem 20k?!?? Nopietni?! It kā varētu vainot Latvijas ceļus un bedres. Bet, ja jau defaultā velcies uz ~80 un slalomā, bet starpības nav, kāpēc maksāt mazāk [teiktu jetijs]?
Respektīvi, vēl bišķiņ vilkšu. Bet nu ir cauri - ja vēl kaut kas turpinās atgadīties, tad Škodrouds meklēs jaunu saimnieku.
Ā, jā. Un, pārautājot gan Kārlim, gan Robim, viņi, saviem BīEmm-iem, protams, gultņus nav mainījuši. Pēdējās cerības uz Dzenīti, ja viņa jauniegādātajam agregātam dikti ātri nenobirs kāds gultnis, tad tā būs tikai vēl viena pazīme.
Respektīvi.
Man ir ļoooooooti augsts pacietības slieksnis. Ļoti. Man vajag vairākus gadus, līdz beidzot PATS SEV esmu apkopojis faktus un prezentējis secinājumus, lai vienu otru fenomenu spētu pierādīt... Bet tas vienmēr iesākas ar nepatiku, turpinās ar aizdomām, aizvien pieaugošu besīšanos un beidzas ar neskaitāmu atļauju saņemšanu, lai drīkstētu beidzot atklāt uguni un noslaucīt problēmu no zemes virsas!! Tieši tā sākas epopeja ar Linux'i - vienkārši tālab, ka man noriebās problēmas ar operētājsistēmu, mūžīgiem sistēmas ātrdarbību palēninošiem atjauninājumiem, vārdu sakot, veco drazu jaunā kulītē. Un - suuuuuprise - tā izrādījās taisnība.
Ko es ar to gribēju teikt. Ja jau reiz grūst naudu tačkā (kas, manuprāt, ir pilnīgi normāli), tad tādā, kas pašam vismaz patīk līdz sirds dziļumiem.T
Tāda, vot, dieniņa.
Kāds ir auto gultņa aptuvenais resurss un kādi ir galvenie faktori, kas iznīcina šo rotējošo detaļu? Sāls, agresīva vide, Planned obsolescence!?
Kā tas var būt, ka pat Pensionār-mode braucot, gultnis noiet knapus 25 000 un alles!?!?
No autoservisa izripoju diezgan pikts un ar pamatīgu neplānotu robu kabatā. Vispār, man sāk rasties nu jau diezgan konkrētas, pamatotas aizdomas. VW grupas skandāls ar dīzeļdzinēju izmešiem, visa K&R servisa neglaimojošā izteikšanās par VAG grupas autiņu (Seat, Škoda, Audi, VW, whatnot) konstruēšanas kvalitāti.. Vēlīnie Pumpe Duse dzinēji un to sprauslu problēmas.. Un nu jau arī gultņi, kas mirst pēc knapiem 20k?!?? Nopietni?! It kā varētu vainot Latvijas ceļus un bedres. Bet, ja jau defaultā velcies uz ~80 un slalomā, bet starpības nav, kāpēc maksāt mazāk [teiktu jetijs]?
Respektīvi, vēl bišķiņ vilkšu. Bet nu ir cauri - ja vēl kaut kas turpinās atgadīties, tad Škodrouds meklēs jaunu saimnieku.
Ā, jā. Un, pārautājot gan Kārlim, gan Robim, viņi, saviem BīEmm-iem, protams, gultņus nav mainījuši. Pēdējās cerības uz Dzenīti, ja viņa jauniegādātajam agregātam dikti ātri nenobirs kāds gultnis, tad tā būs tikai vēl viena pazīme.
Respektīvi.
Man ir ļoooooooti augsts pacietības slieksnis. Ļoti. Man vajag vairākus gadus, līdz beidzot PATS SEV esmu apkopojis faktus un prezentējis secinājumus, lai vienu otru fenomenu spētu pierādīt... Bet tas vienmēr iesākas ar nepatiku, turpinās ar aizdomām, aizvien pieaugošu besīšanos un beidzas ar neskaitāmu atļauju saņemšanu, lai drīkstētu beidzot atklāt uguni un noslaucīt problēmu no zemes virsas!! Tieši tā sākas epopeja ar Linux'i - vienkārši tālab, ka man noriebās problēmas ar operētājsistēmu, mūžīgiem sistēmas ātrdarbību palēninošiem atjauninājumiem, vārdu sakot, veco drazu jaunā kulītē. Un - suuuuuprise - tā izrādījās taisnība.
Ko es ar to gribēju teikt. Ja jau reiz grūst naudu tačkā (kas, manuprāt, ir pilnīgi normāli), tad tādā, kas pašam vismaz patīk līdz sirds dziļumiem.T
Tāda, vot, dieniņa.
Par e60 motoru, ar kuru te vienu projektu palīdzu bīdīt, tur vispār stāsts ir šitik lielisks, iesaku izlasīt visu:
http://n53series.blogspot.com/2017/04/u
Par žurkuli gan nezinu nekādas atsauksmes, tikai tik, cik kolēģis tādu pavecu bija nopircis un tad nonstopā lāpīja, jo tas viņam bija gāžamais aparāts. Bet nu tur bija viarāk ar metināmo, ne kompi jāstrādā. No otras puses - jo vecāks motors, jo lielāka benzīna kapsēta (trū storī brō).
Bet ar žurku viņam lielākā problēma būs vispār atrast kaut ko tādu, kas vispār turas kopā TA iziešanas līmenī un ir celšanas vērta, īpaši jau tad, ja čalis par katru cenu grib kūtiņu, kas jau tā ir rets gadījums.
Nav gluži tā, ka Škodija nav ripojusi, pa gadu ir kādi 30tk savākti, kas it kā nav maz. Bet. Bet tomēr. Grrrrr.
Es nez, mož vnk lido pāri bedrēm, nevis izbaudi katru nelīdzenumu? Vismaz es bieži vien spiežu grīdā uz mēreni bedraina ceļa... nu vai arī super lēni, ja ir par traku.
Esi rēķinājusi, kāds Golfroudam patēriņš uz štrāses?
Te tev nu bija VAG detaļas par piecīti spainī. :D
Starp citu, ar tām kūtīm tik traki nav. No pusotra tūkstoša un uz augšu tie agregāti tomēr ir ne pa taisno uz šrotu stumjami. ;) Which is kinda nice.