Papildu zināšanas var dot papildu izprati bet nu teiksim ja skatās uz kādas sengrieķu dievietes statuju tad arī ja skatītājs neko nezina par sengrieķu mitoloģiju viņš vienalga redz skaistu tēlu. Ja zina - jo labāk - tad viņam tas asociēsies ar noteiktu stāstu. Bet ja primāri skatītājs redz tikai nesakarīgus plankumus, primitīvi uzzīmētu pimpi [neatiecas uz nesen aprunāto keramikas darbu, tur nav nemākulīgi] vai teiksim ar skoču pie sienas pielīmētu banānu tad es tomēr teiktu ka mākslas tur nav.
Nē nu tas ka kaut kādi morālspiedzēji saiet spiegšanā ir parasta bet nesvarīga lieta, tam tiešām nav ko pievērst uzmanību un mākslas vērtība no tā nemainās.
Ja es te kasos piemēram par Brekti tad nevis par to kas (pupi, dēmoni) attēlots bet kā (primitīvi, nemākulīgi) attēlots.
Likt mākslai tipa tikumiskus ierobežojumus ir absurds.