ActionMan ([info]actionman) rakstīja,
@ 2006-05-06 17:50:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Garastāvoklis:speedy
Mūzika:Gang Starr - Jazz Thing

Top Gear style powerlap board (GT4).
Iedvesmojies no Top Gear kā tāda un viņu apļa laiku tabulas savā test track, izdomāju, ka nekas netraucē uztaisīt kautko tādu pašam - iekš GT4.
Tātad. Visi testētie kāri ir pilnībā stock, nekādu modifikāciju, atskaitot obligāto eļļas nomaiņu pirms apļa laika uzstādīšanas. Visiem ir atslēgti jebkāri driver aids (Traction Control, ASM, ESP etc.). Riepas tādas, kādas nāk kāram līdzi, nekas netiek mainīts. Stig no manis švaks, un lielākā daļa no šiem uzstādīta vēl tajos laikos, kad man nebija Logitech Driving Force Pro (tiem kas nezin - GT4 domāta uber-stūre). Labākā apļa laika uzstādīšanai ir 5 mēginājumi, no kuriem ņēmu ātrāko. Objektīvi spriežot visi šie kāri būtu spējīgi uz vēl labāku apļa laiku, taču šis ir salīdzinošs mērījums, lai parādītu, kas ir ātrāks vienādos apstākļos ar vienu un to pašu keksi pie stūres. Trase: Midfield Raceway (jo vidēji apļa laiki tajā atbilst tiem, ko sasniedz uz Top Gear testa trases identiskiem kāriem). Mašīnas ne tuvu nav visas, ar kurām gribētos izbraukt, bet laika trūkums neļauj izbraukt ar visām 700 :) Dotajā trasē nav daudz līkumu, bet ir divas garas taisnes, kurās lielāka jauda un mazāka masa nospēlē lielu lomu, tādēļ pieļauju, ka citā trasē, kur jaudīgie Ford GT un Aston Martin DB9 nevarētu pilnībā izmantot savus motorus, rezultāti varētu būt krietni savādāki. To pārbaudīšu vēlāk. Pagaidām ievērtējiet to, kas ir.

1. Ford GT - 1'14.278
2. Aston Martin DB9 - 1'19.831
3. Honda NSX Type-R - 1'20.574
4. Jaguar XKR - 1'21.625
5. Toyota Supra Mk4 TT - 1'23.326
6. Nissan 350Z - 1'23.613
7. Mazda RX-7 - 1'24.699
8. Nissan Skyline GT-R R32 - 1'25.261
9. Mitsubishi Lancer Evolution VI - 1'25.564
10. Honda S2000 - 1'26.101
11. Toyota MR2 Mk2 - 1'26.762
12. Toyota Supra Mk3 TT - 1'27.813
13. Nissan 200SX S13 - 1'28.433
14. Mazda RX-8 - 1'29.775
15. Honda Civic Type-R - 1'29.852
16. Mazda MX-5 1.8i - 1'33.596
17. Toyota 2000GT '67 - 1'33.607
18. Mazda 323F '93 - 1'34.053
19. Honda DelSol - 1'34.302
20. Toyota Sprinter Trueno AE86 - 1'36.059
21. Toyota Celica GT-four - 1'36.081
22. Suzuki Cappucino - 1'45.448

Secināts, ka jāmeklē testiem piemērotāka trase, jo no way Mazda 323F var būt normālā trasē ātrāka par Hačiroku (AE86). Un no way normālā trasē S2000 ir lēnāks par 350Z, kur nu vēl par Jaguar XKR. Midfield Raceway ir par gara taisne, kur visu nosaka zirgspēki, es pieļauju, ka ar nelielām atkāpēm, šie kāri tieši tā pat sakārtojas arī zirgspēku un griezes momenta tabulās. Back to the drawing board, then.



(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]actionman
2006-05-06 19:38 (saite)
Nurburgring arī neder kā benchmark, tur ir pārsvarā visu trasi flat out pedālis grīdā. Ar savu favourite car, MX-5, es no 5 piegājieniem izbraucu to trasi pa 9'48.033. Bet nu sēņojot un bremzējot, zinu, ka tas kārs ir spējīgs uz 9'10.xxx vai pat labāku laiku.

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?