Poll #18580 Saskarsme starp dizaineri un tā klientu
Open to: All, results viewable to: All
Vai Jums ir bijušas problēmas saskarsmē ar dizaineriem?
Kas ir visgrūtākais saskarsmē ar dizaineri?
paskaidrot savas vēlmes
1 (20.0%)
vienoties domstarpību gadījumā
1 (20.0%)
pārliecināt par Jūsu darbības sfēras pamatprincipiem un vajadzībām
1 (20.0%)
cits (ierakstiet savu atbildes variantu 3.jautājumā)
2 (40.0%)
Visgrūtākais saskarsmē ar dizaineri ir ... (ja izvēlējāties 2. jautājuma atbilžu variantus 1, 2 vai 3, ierakstiet "-" )
Dizainerim saskarsmē ar klientu ir jābūt:
Kādā gadījumā Jūs drīzāk veiktu atkārtotu pasūtījumu kādam dizainerim?
ja dizaineris maksimāli izpildītu manas vēlmes
4 (66.7%)
ja dizaineris ar mani būtu izveidojis personiskas attiecības
0 (0.0%)
ja dizaineris ar mani sazinātos arī pēc pasūtījuma nodošanas, arī tad, ja pēc tā nebūtu konkrētas vajadzības
0 (0.0%)
ja dizaineris būtu aktīvs dažādos sociālajos tīklos/regulāri publicētu savus jaunākos darbus savā mājaslapā u.c. vietnēs un man būtu interesanti sekot šim cilvēkam
0 (0.0%)
cits variants (ierakstiet savu atbildes variantu 6.jautājumā)
2 (33.3%)
Kādā gadījumā Jūs drīzāk veiktu atkārtotu pasūtījumu kādam dizainerim? (ja izvēlējāties 5. jautājuma atbilžu variantus 1, 2, 3 vai 4, ierakstiet "-" )
Pāris vārdos aprakstiet, kāds, Jūsuprāt, ir ideāls dizaineris
Vai ir kāds dizaineris (jebkuras specialitātes), kurš, Jūsuprāt, veiksmīgi veido savu publisko tēlu internetā (regulāri atjauno un papildina informāciju par savām radošajām gaitām Twitter/Facebook/Draugiem.lv u.c. sociālajos tīklos)?