Poll #16033 vai tu esi gudrāks par 9.klasnieku?
Open to: All, results viewable to: All
Izmantojot viena argumenta funkcijas, analītiski noskaidrot minēto funkciju un daļveida racionālo funkciju definīcijas apgabalus un grafiku krustpunktus ar koordinātu asīm, intervālus, kuros to vērtībām ir nemainīga zīme
Izprot organismu neirālās un humorālās regulācijas nozīmi
Zēni prot izpildīt uzrāvienu balstā uz rokām vienāda augstuma līdztekās, pāriešanu balstā pēc ievēzieniem, nolēcienu priekšvēzienā vai atvēzienā
Spēj muzicēt grupā atbilstoši savām spējām; dzied grupās klasē apgūtās dziesmas, sacer pavadījumu, muzicēšanā iesaistot visus dalībniekus atbilstoši katra interesēm
Prot paskaidrot siltuma dzinēja darbības principu un tā lietderību
Zina un prot pastāstīt par ģimenes tiesību un laulības līgumu būtību
Prot formulēt jautājumus par nepieciešamajiem datiem, kas jāvāc un jāapkopo, apsverot, kādi secinājumi no tiem tiks izdarīti un kāda statistiskā analīze nepieciešama
Mērķtiecīgi pilnveido savu matemātisko izpratni
Vērtē literārajos darbos mākslas valodā izteiktās reālās dzīves parādības
Skaidro sniega līnijas, ledāju, šļūdoņu un lavīnu veidošanās un darbības noteicošos faktorus kalnos un salīdzina ģeogrāfiskā izvietojuma īpatnības
Pastāvīgi veido, pārveido, variē un izmanto sarežģītākus tehniskos zīmējumus un/vai rasējumus (trīs skatos), kā arī plānus un kinemātiskās elektroinstalācijas, celtniecības shēmas, rīkojas saskaņā ar tām
Pēc nosaukumiem sastāda bināro savienojumu, skābju, bāzu un sāļu ķīmiskās formulas; prot nosaukt vielas, izmantojot Starptautiskās teorētiskās un praktiskās ķīmijas apvienības nomenklatūras (IUPAC)