pajautaa

kredīts

« previous entry | next entry »
Okt. 10., 2008 | 02:38 pm
posted by: starsailor in pajautaa

Vēlos naudas aizdevumu 2500ls! Kurā bankā/kredītiestādē, lai griežos? Kur izdevīgāk? Esmu Swedbank klients,bet šoreiz nevēlos ar to saistīties!

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {36}

ealze

from: [info]ealze
date: Okt. 10., 2008 - 11:56 am
#

svedbanka ir baigie žmogas, bet, ja tev uz svedbanku skaita algu, tad citi varianti nebūs izdevīgi. visi inservisi īstenībā ir liela brēka, maza vilna.
izdevīgums atkarīgs arī no tā, ko pirksi: ja kaut ko tādu ko var apķīlāt(auto), tad būs izdevīgi visur, ja vnk patēriņa kredītu, tad būs neizdevīgi visur.

Atbildēt | Diskusija


starsailor

from: [info]starsailor
date: Okt. 10., 2008 - 12:00 pm
#

nu vot, man jau vajag tā kā tikai to naudu, nevēlos līzingus, jo ar skaidru naudu operēt visvieglāk. Tas ir, preci lētāk var dabūt, varbūt savā veidā tā ietaupot. Nez, bet ko saki par tiem Inserviss. Pa telefonu maitas nesaka procentu likmi :(

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


markizs

from: [info]markizs
date: Okt. 10., 2008 - 12:03 pm
#

nu nez nez ko tu tur ietaupīsi. Ja banka tev paņems 18% gadā par to kredītu, tad, ja līzingam procenti ir mazāki, var gadīties, ka būs arī izdevīgāk.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


starsailor

from: [info]starsailor
date: Okt. 10., 2008 - 12:04 pm
#

saku-līzings neder. tad man vēl ir nepieciešams preces vērtējums utt... ķēpa lielāka....

Atbildēt | Iepriekšējais


ealze

from: [info]ealze
date: Okt. 10., 2008 - 12:08 pm
#

inserviss stāsta, ka dod 5 štukas jebkuram bomzim kurš atnāk pie viņiem. patiesība ir tāda, ka dabūt vairāk par vienu štuku ir gandrīz nereāli. ja sadarbojies ar viņiem pirmo reizi, vispār vari necerēt, ka dabūsi prasīto summu(piemēram, tu aizej pie viņiem un prasi Ls 2500 uz 3 gadiem, viņi tev piedāvā līgumu Ls 1200 uz 5 gadiem, vai nu paraksti, vai atšujies). % nosaka pēc skaistām acīm.

patēriņa kredītiem ir zvērīgas % likmes, bet ja nav citas izejas, tad vislabāk tomēr ņemt tanī bankā kur alga(skat, ko markizs raksta).

Atbildēt | Iepriekšējais


markizs

from: [info]markizs
date: Okt. 10., 2008 - 12:02 pm
#

jā, patēriņa kredītam izdevīgākie procenti vienmēr ir bankā kur ienāk alga. Vismaz pirms gada pusotra tā bija. Tad visādi bigi, inservisi, etc piedāvāja ~23%, arī bankas, ja neienāk alga, tad ~23%, bet ja alga skaitās kontā, tad gan unibankā gan hanzabankā bij 18%. Ja ir vēl hipotēka tajā pašā bankā, tad 16%.

Atbildēt | Diskusija


starsailor

from: [info]starsailor
date: Okt. 10., 2008 - 12:03 pm
#

nu jā, to es zinu un saprotu, bet šoreiz sava banka nederēs. tāpēc jau arī es jautāju, kāds ir nākamais izdevīgais variants. summa, ko vēlos nav tik astronomiski liela, ka neliela pārmaksāšana man pēdējo adu nenovilks. BET gribas to lietu pēc iespējas ātrāk. tātad interesē arī elastīga kredītiestāde.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


ealze

from: [info]ealze
date: Okt. 10., 2008 - 12:11 pm
#

nu ja ņem patēriņa, tad % vienalga lieli(kāda vairs tur atšķirība 20 vai 22). bet ja neņem savā bankā svarīgs ir jautājums, kurš vispār iedos. tad svarīgs ir jautājums cik lieli ir oficiālie ienākumi, kādas kredītsaistības utt.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


starsailor

from: [info]starsailor
date: Okt. 10., 2008 - 12:14 pm
#

tieši tā, kurš vispār iedos :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


ealze

from: [info]ealze
date: Okt. 10., 2008 - 12:18 pm
#

nu svarīgi jau tie ienākumi. ja vari parādīt izziņu ar oficiāliem ienākumiem, kas pēc nodokļiem rakstās ar četriem cipariem, tad inservisā tev kājas bučos, kamēr līgumu rakstīsi

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


starsailor

from: [info]starsailor
date: Okt. 10., 2008 - 12:19 pm
#

nu tik lielu nav, tad jau es neņemtu kredītu :)

Atbildēt | Iepriekšējais


starsailor

from: [info]starsailor
date: Okt. 10., 2008 - 12:14 pm
#

oficiālie ienākumi ir ok, bet kredītsaistību netrūkst.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


ealze

from: [info]ealze
date: Okt. 10., 2008 - 12:19 pm
#

tās var mēģināt aizmirst norādīt. vismaz inservisos utt.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


starsailor

from: [info]starsailor
date: Okt. 10., 2008 - 12:20 pm
#

loģiski.

Atbildēt | Iepriekšējais


starsailor

from: [info]starsailor
date: Okt. 10., 2008 - 12:15 pm
#

nu maucība. jāņem tiešām būs līzings?!?

Atbildēt | Diskusija


- [info]

starsailor

from: [info]starsailor
date: Okt. 10., 2008 - 12:21 pm
#

ne gluži, sanāca piemirsties samaksāt 15 dienas vienu ikmēneša maksājumu un tie sukas (sorry) nebrīdinot sačakarēja kredītvēsturi uz 3 mēnešiem. kredītu nedod nekādu, par līzingu nezinu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


ealze

from: [info]ealze
date: Okt. 10., 2008 - 12:22 pm
#

nebrīdinot nedrīkst gan
cerams, ka tas kaut kāds iekšējais saraksts

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


starsailor

from: [info]starsailor
date: Okt. 10., 2008 - 12:24 pm
#

iekšējais gan! nu atsūtīja man sms-lūdzu samaksāt 5 dienu laikā! tad attapos, samaksāju, bet nefiga, tāpat sačakarēja visu. ir vērts tur kko stresot, zvanīt, mēģināt taisnoties??? drīzāk jau viņiem pofig.neesmu jau nereālākais noguldītājs.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


ealze

from: [info]ealze
date: Okt. 10., 2008 - 12:27 pm
#

pazvanīt var, ja neizdosies attaisnoties vismaz žulti varēs izgāzt:) normāla sistēma būtu tāda, ka vienu reizi atgādina un tikai pie otrās reizes rīkojās.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]ko6ka
date: Okt. 10., 2008 - 01:43 pm
#

Man draudzenei bija vēl interesantāk (arī Swedbank(Hansabanka)). Viņas mammai draudzene Hansā strādā, tai tika sastāstīti pekstiņi, ka meita nevar atbraukt, nevar parakstīt un paņemts kredīts uz viņas vārda ar pases kopiju.

Nu un māmiņa aizmirsa divus maksājumus (kopā ap 50 Ls) samaksāt un arī meitu pabrīdināt, ka viņai (o lucky) nezinot kredīts uz viņas vārdu paņemts.

Tad nu draudzenei zvana no bankas un saka, ka parādu piedzinējus sūtīšot virsū, ja nesamaksāšot utt. Kamēr ivņa apjēdza, kas vispār notiek..

Viss beidzās ar to, ka kredītvēsture sačakarēta uz 2 gadiem.

Morāle: Uzmanīgi ar Swedbank un pases kopijām.

Jautājums: Varbūt kāds zina - tas ir tikai kāds iekšējais parādnieku reģistrs, kur viņi tiek iemesti, vai lielais reģistrs, kas pieejams visām bankām. Nu respektīvi - vai var paņemt kredītu citā bankā, vai arī tā atbildēs: atvainojiet, jūs toreiz Swedbankā nenomaksājāt 2 mēnešu laikā..

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


starsailor

from: [info]starsailor
date: Okt. 10., 2008 - 01:51 pm
#

ui, tad jau man jaapriecaajas, ka mani sačakarēja tikai uz 3 mēnešiem :)
Kā tur ir ar iekšējiem parādniekiem - nezinu. labprāt arī to uzzinātu!

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]guvi
date: Okt. 10., 2008 - 02:02 pm
#

nevaru iedomāties šādu situāciju, sorrr

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]hessin
date: Okt. 10., 2008 - 08:14 pm
#

no šī gada sākuma ir kredītreģists - visas normālās iestādes tur iedod infu (tavu kredītvēsturi) par savējiem, un var redzēt arī citus - viss vienā katlā. tur pat nav tikai parādnieki - tur ir visi ar jelkādām kredīt-līzing saistībām (man liekas, ka kredītkartes arī). arī galvotāji.

Atbildēt | Iepriekšējais


ealze

from: [info]ealze
date: Okt. 10., 2008 - 12:20 pm
#

shēma.
piezvanam uz svedbanku un prasam: zibensjautājums-cik jūs man dodat patēriņam?
savācam visu cik dod
ejam uz inservisu, prasam atlikušo summu(norādam lielāku nekā vajadzīgs), aizmirstam norādīt kredītsaistības.

Atbildēt | Diskusija


starsailor

from: [info]starsailor
date: Okt. 10., 2008 - 12:21 pm
#

nu nedod man neko swedbanka - ZERO!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


ealze

from: [info]ealze
date: Okt. 10., 2008 - 12:24 pm
#

tas i sūdīgi. es pati nesen cīkstījos par Ls 2000, un izrādījās, ka es esmu vienīgā, kas domāja, ka tā nav pārāk liela summa, ja reiz reklāmā saka:"man vakar bij, un rīt man būs, 5000 bez izziņām un mēs neprasīsim kāpēc"

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


starsailor

from: [info]starsailor
date: Okt. 10., 2008 - 12:25 pm
#

trūkst vārdu. man patika tā banka. tu arī tur ņēmi?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


ealze

from: [info]ealze
date: Okt. 10., 2008 - 12:36 pm
#

meitens bankā man paziņoja, ka neko man nedos, jo algu neskaita uz kontu, uz līzingu tāpat lai necerot, es drīkstot aiznest vid izziņu(kas man neder + ir klaji meli, vid izziņu vajag no 16000, līdz tam der parastās). tā kā man ar vidu ir kašķis, devos uz inserviss. kurš paziņoja, ka tik jauniem cilvēkiem tik lielas summas nepienākas(tas nekas ka darba stāžs ir vairāki gadi). tā nu palūdzu mammai, lai paņem uz sava vārda, jo viņai visu skaita kur vajag un viņa ir arī pietiekoši nejauna.
kad jau nedēļu braukāju ar jauno mašīnu, piezvanīja no hansabankas un teica, ka ir izdomājuši ka es varētu noformēt autolīzigu. laipni pasūtīju viņus dirst.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


starsailor

from: [info]starsailor
date: Okt. 10., 2008 - 12:38 pm
#

nu vot, man tieši mašīnu vajag ;)

Atbildēt | Iepriekšējais


- [info]

starsailor

from: [info]starsailor
date: Okt. 10., 2008 - 12:38 pm
#

kur ir katru dienu?

Atbildēt | Iepriekšējais


starsailor

from: [info]starsailor
date: Okt. 10., 2008 - 12:37 pm
#

pohuj, ko saka, bet saviem ilggadējiem klientiem jau var normālas prasības izstrādāt nevis patvaļīgi rīkoties!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


raivis_purins

from: [info]raivis_purins
date: Okt. 10., 2008 - 01:24 pm
#

kāda skaista valodiņa! :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


starsailor

from: [info]starsailor
date: Okt. 10., 2008 - 01:43 pm
#

dusmu lēkme dara savu! piedod, ja vari!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


raivis_purins

from: [info]raivis_purins
date: Okt. 11., 2008 - 12:16 pm
#

Varu!

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]guvi
date: Okt. 10., 2008 - 02:04 pm
#

dabūsi, ja aiziesi uz inservisu, kur pusotru iedos un uz piem ge money - tur štuku
kopā tava vajadzīgā summa
vienviet diez vai iedoss, reklamē jau skaisti, bet reāli nedod
hansa, uni, nordea utt bankas šobrīd vispār tikai saviem klientiem vai maz - 500ls dod

Atbildēt | Diskusija


starsailor

from: [info]starsailor
date: Okt. 10., 2008 - 03:33 pm
#

domā? mož i noriskēšu.

Atbildēt | Iepriekšējais