Journal    Friends    Archive    User Info    memories
 

Vasara un dūmi -

Jan. 1st, 2018 12:31 pm

Persiešu sievietes pirms islāmistu apvērsuma

pirms

Un, protestējot pret apvērsumu, tikai tas neko nelīdzēja

sievietes

26 comments - Leave a commentPrevious Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Comments:

From:[info]usne
Date:January 1st, 2018 - 02:11 pm
(Link)
Kā no Jehovas liecinieku žurnāla.
From:[info]heda
Date:January 1st, 2018 - 02:21 pm
(Link)
:) palasīju dažus rakstus par 1978.-1979.g. Irānā un sapratu, ka Atvudai "The handmaid's tale" daļā par varas pārņemšanu un sieviešu marginalizēšanu nekas nebija jāfantazē
From:[info]ctulhu
Date:January 1st, 2018 - 07:15 pm
(Link)
Islāms , tāpat kā jebkura cita reliģija, ir eksistences risks
From:[info]heda
Date:January 1st, 2018 - 07:39 pm
(Link)
vai tev ir konkrēts piemērs, ka kāda cita reliģija 21. gadsimtā tā ierobežojusi miljoniem sieviešu tiesības?
From:[info]ctulhu
Date:January 2nd, 2018 - 01:03 am
(Link)
katolicisms meksikā, brazīlijā, citās vidusamerikas valstīs, evaņģēliskās megabaznīcas asv, atkal katoļi āfrikā ar kampaņām pret kontracepciju
From:[info]heda
Date:January 2nd, 2018 - 01:11 am
(Link)
pretkontracepcija un pretaborti ir varbūt viena promille no tās sieviešu tiesību ierobežošanas, kas ir islāmā
From:[info]ctulhu
Date:January 2nd, 2018 - 01:21 am
(Link)
es vairāk par to, ka visas šīs mācības ir patriarhālas, visos tajos rakstos ir postulēta nevienlīdzība un segregācija, t.s. ``tradicionālās vērtības`` ir tas pats, kas islāms, tikai par laimi rietumos ir izdevies izveidot sekulāru sabiedrību, kur šitos liek pie vietas

Nepakāsiet to

Pakāst ir viegli
From:[info]heda
Date:January 2nd, 2018 - 01:35 am
(Link)
vairs jau neliek pie vietas, un tas ir baisi
Tu taču esi redzējis zviedru feministu valdības delegācijas bildes?
https://tobiastankar.files.wordpress.com/2017/02/c3f4c640-5af9-4c60-855d-ec399b45c65a.jpg
un pēc tam viņas to relativizēja, sakot, ka apsieties puspalagu ir tas pats, kas nēsāt cepuri
From:[info]ctulhu
Date:January 2nd, 2018 - 01:57 am
(Link)
pārspīlēta cieņa pret reliģijas izpausmēm ir kļūda, jā
From:[info]heda
Date:January 2nd, 2018 - 08:54 am
(Link)
Nekāda kļūdas atzīšana nav notikusi. Pie tam meli un nodevība (saucot sevi par sieviešu tiesību aizstāvēm, bet pakalpojot islāmistiem) nav tas pats, kas kļūda.
From:[info]decembris
Date:January 1st, 2018 - 08:08 pm
(Link)
visas reliģijas ir vienādi riskantas, vai tomēr ir riskantuma spektrs?
From:[info]ctulhu
Date:January 2nd, 2018 - 01:04 am
(Link)
Spektrs ir katras reliģijas iekšienē, no radikāliem fundamentālistiem līdz debates oponentiem.
From:[info]gnidrologs
Date:January 2nd, 2018 - 03:18 am
(Link)
Analoģiski ar ateismu vai liberālismu. Ir spektra zonas, kurā jebkurš pasaules uzskats kļūst bīstams pret citādi domājošajiem. Un nē, neviena nopietnā reliģija nevienā tās vēstures posmā nav salīdzināma ar islamu, kas nav nekas vairāk kā kārtējais moloha kults, kas diemžēl netika laikus izravēts līdz ar saknēm. Tā izdarības ir tik pat modernistiskas kā komunistu vai nacistu paradumi.
From:[info]ctulhu
Date:January 2nd, 2018 - 12:47 pm
(Link)
Nu nez, piemēram t.s. raganu medības protestantu zemēs ir iz tās pašas sērijas kā ISIS izdarības.
From:[info]gnidrologs
Date:January 2nd, 2018 - 02:49 pm
(Link)
Ne tuvu nav iz tās pašas sērijas. Margināls vēstures artefakts, kuru ļevoki dekonstruktīvisma pēc uzpūtuši par bez maz vai centrālo viduslaiku notikumu Eiropā.
From:[info]krishjaanis2
Date:January 2nd, 2018 - 10:53 pm
(Link)
starp citu, līdzīgu kā ar inkvizīciju, vēl vienu progresīvistu uzpūsto fetišu.
From:[info]heda
Date:January 2nd, 2018 - 03:05 pm
(Link)
21.gadsimtā???
From:[info]decembris
Date:January 2nd, 2018 - 07:23 am
(Link)
Tas labi, jā, bet jautājums bija par spektru starp reliģijām.
From:[info]ctulhu
Date:January 2nd, 2018 - 12:46 pm
(Link)
Nē, baltu un pūkainu reliģiju nav, defekts ir pati reliģiskā domāšana.
From:[info]decembris
Date:January 2nd, 2018 - 12:47 pm
(Link)
Ja negribi atbildēt uz jautājumu, tad vari arī nerakstīt neko - es neapvainošos. ;) Kaut ko vienkārši uzrakstīt uzrakstīšanas pēc tāpat nav nekādas jēgas.
From:[info]ctulhu
Date:January 2nd, 2018 - 12:49 pm
(Link)
Paskaidroju vēlreiz:

atbilde uz jautājumu par reliģiju spektru - nē tās nevar sarindot kaitīgākās un mazāk kaitīgās, katrai no tām ir fundamentalisma gals.
From:[info]decembris
Date:January 2nd, 2018 - 12:57 pm
(Link)
Jā, džainistu fundamentālists pavisam noteikti ir tikpat traks kā islāma fundamentālists, bet kā tu domā - kurš no abiem varētu radīt lielākus riskus apkārtējai sabiedrībai?

Citiem vārdiem - fundamentālisms ir problēma, bet katrai reliģijai ir atšķirīgi fundamenti, tāpēc arī katras reliģijas fundamentālisms izpaudīsies atšķirīgos veidos.
From:[info]ctulhu
Date:January 2nd, 2018 - 01:47 pm
(Link)
džainistu fundamentālists noteicošā pozīcijā var novest piemēram pie epidēmijas - jo žurkas un odus iznīcināt nedrīkst.

/tāpēc arī katras reliģijas fundamentālisms izpaudīsies atšķirīgos veidos./

taisnība, atšķirīgos, bet tie visi ir bīstami, katrs citādi.

From:[info]decembris
Date:January 2nd, 2018 - 01:57 pm
(Link)
Mhm, un ja kaut kas ir bīstams atšķirīgos veidos, tieši kāpēc to nevarētu sarindot skalā bīstamāks —> mazāk bīstams. Nav neviena iemesla, kāpēc to nevar darīt. Piemēram, tevis tēlotā situācija par epidēmiju - ir kaut kāda varbūtība, cik liela iespēja, ka džainistu fundamentālisti izraisīs epidēmiju. Atkarībā no tā, cik šī varbūtība ir liela, arī palielinās vai samazinās džainisma bīstamība. Un galu galā tieši tāpat reliģijas var salīdzināt savstarpēji pēc dažādiem kritērijiem - ne tikai pateikt, ka tās ir atšķirīgas un viss.
From:[info]gnidrologs
Date:January 2nd, 2018 - 02:47 pm
(Link)
Ktulaham nereti paticis pieminēt Bajesa teorēmu, kad noderīgi, lai pamatotu nepierādāmas propozīcijas. Šeit ir klasisks gadījums, kurā tā elementāri pieliktu punktu sarunai, bet šobrīd viņam labpaticies par to piemirst.:)