(no subject)

« previous entry | next entry »
Apr. 9th, 2019 | 08:58 am

tā frustrācija, kas nāk, ja ir jāpakļaujas instrukcijām, ir iegūta ķermeņa reakcija, tā ir telpa, kurā tu pārej no education uz self-education; no cilvēka, kas pasīvi klausās un dara, dažreiz bastodams un dažreiz spurgdams zem galda, uz cilvēku, kas veic piezīmes, uzdod jautājumus, un veic pats savu izpētes procesu instrukcijas robežās. dizainē pats savu mācīšanos.
kā vislabāk rosināt cilvēkus veikt šo pāreju?
man nav atbildes.

kā strādāt ar cilvēkiem kas ir "sadzīti telpā", vai arī citādi aktīvi nemeklē paši savu interesi? Kā atrast savu motivāciju, kur vispār sākt sarunu. tādi jautājumi.

Link | Leave a comment | Add to Memories


Comments {6}

honeybee

(no subject)

from: [info]honeybee
date: Apr. 9th, 2019 - 09:47 am
Link

pajautā, kas viņus interesē, un pielāgo nodarbību tam.

Reply | Thread


bodyshop

(no subject)

from: [info]bodyshop
date: Apr. 9th, 2019 - 10:07 am
Link

haha lol, tu domā, ka baigi daudzi cilvēki (no tiem sadzītajiem) vispār darbojas tajā kategorijā "interesē", vai spēj to formulēt valodā?
tieši šajā jomā valodas iespējas ir ļoti ļoti ierobežotas. ir jādarbojas tai par spīti vai neraugoties uz tās neesamību.

Reply | Parent | Thread


honeybee

(no subject)

from: [info]honeybee
date: Apr. 9th, 2019 - 10:15 am
Link

nu esot students es dabūju pāris pasniedzējus ar attieksmi "haha, tu domā, ka tiem kaut kas interesē, vai ka viņi spēj to formulēt valodā, jādabū no viņiem ārā kaut kas par spīti viņiem pašiem"
un pāris (patiesībā diezgan daudzus) pasniedzējus ar attieksmi "noteikti studentus daudz kas interesē, viņi vnk vēl nezina, ka pa šo līniju var darboties šajā kursā, piestrādāsim pie tā"

also spoguļošana

pirmā tipa pasniedzēji paši bija "sadzīti", nu tipa "da psc nafig man liek mācīt lietas šitiem te, kas te ir sadzīti, riebjas tas process, bet nu jādara"
otrā tipa bija "oooooo tas ir tik nenormālīgi INTERESANTI, mēģināt saprast, kā šim kursam pieiet un kādi viņi ir un vai mana metode strādās"

Reply | Parent


cukursēne

(no subject)

from: [info]saccharomyces
date: Apr. 9th, 2019 - 01:59 pm
Link

es piekrītu, ka cilvēki, jo sevišķi no sākuma, nevarēs Tev konkrēti pateikt, ko gribētu, lai jūs darāt, viņiem visticamāk nebūs arī jau gatavi formulētu jautājumu utt, bet tādā sarunas procesā ar kompetentu pasniedzēju (Tevi) viņi, pastāstot par sevi un savām interesēm, iedos Tev informāciju, ko Tu tad varēsi (arī viņiem!) pārtulkot kursa teorijas un prakses valodā.

tā ka ļoti ir vērts ar viņiem runāt un jautāt. vienīgi, protams, jābūt ļoti gatavai sarunu vadīt un, iespējams, formulēt tādus jautājumus un varbūt piedāvājot piemērus reizēm, kas iedod kaut kādu konkrētāku virzienu, tā viltīgi. protams, ka sākumā ies lēnāk un kā pa kalniem, bet šo var izdarīt, būvējot savstarpēju uzticēšanos un personisku komunikāciju. jo cilvēkiem arī vajag laiku noticēt, ka viņiem tiešām tiek piedāvāta šāda iespēja, pašiem kaut ko ietekmēt un pat noteikt savā mācību procesā, iemācīties aktīvi piedalīties var tikai saprotot, ka to var darīt, un tad procesā iemācoties arī KĀ to darīt. turu īkšķus!

Reply | Parent | Thread


bodyshop

(no subject)

from: [info]bodyshop
date: Apr. 14th, 2019 - 11:44 am
Link

ir ļoti gatavai piedzīvot daudzus tādus apļus kur tu uzdod jautājumu/ sāc vadīt sarunu un sastopies ar a) pilnīgu klusumu b) runā tikai viens cilvēks ar putām uz lūpām nesaprazdams ka viņš paņem visu telpu.
skaidrs, ka man ir jāstrādā vairāk, lai šādas situācijas būtu pieņemamas.

Reply | Parent | Thread


cukursēne

(no subject)

from: [info]saccharomyces
date: Apr. 14th, 2019 - 12:57 pm
Link

uff, tas nav ne patīkami, ne produktīvi. tad varbūt tiem citiem sākumā vajag dot izteikties rakstiski, vai arī kaut ko tādu vienkāršu, bet obligātu, piemēram - viens vārds vai viens teikums? jo tad, ja vajag info, šādas situācijas bez alternatīvām jau tomēr nav pieņemamas, Tu nedabū to, kas vajadzīgs, un viņi, visdrīzāk, arī ne.

Reply | Parent